Margaret szemszöge:
...felkap és lassan elindul a szoba felé, miközben egyik keze a hátamat simogatja, majd egyszer kétszer a tarkómra csúszik és finoman rászorít, amitől kiráz a hideg, másik kezével pedig megtart. Mindent megszeretnék neki adni és el sem tudja szerintem képzelni, hogy most mennyire vágyom már rá. Miközben már a lépcsőnél vagyunk ajkaimmal a nyakához csúszok, de még nem kezdem el csókolgatni, hagyom hogy érezze hogy ott vagyok és a meleg lehelletem súrolja vékony bőrét, majd suttogni kezdek.
-Szükségem van rád! Jason...- majd egyből elkezdem csókolgatni az eddig mégcsak érzékenyen érintett bőrfelületet.
-Ha így viselkedsz, akkor nembiztos hogy gyengéd tudok lenni! Már most is vékony jégen táncolsz!- de a figyelmeztetés nem hat, folytatom és felérve a szobába a falnak nyom, majd hallom ahogyan az övét gyorsan kicsatolja, majd a nadrág suroló hangját ahogyan lejjebb tolja és tudom mi következik. A szoknyámat feljebbcsúsztatja és a bugyimat csak odalrahúzza, majd már érzem is hogy nem volt a legokosabb ötlet ennyire hirtelen nekiesnem, de már vágyom rá és kemény férfiassága könnyen belémcsúszik, majd hangosan felnyögök és Jason hogy elhallgattasson a számra tapasztja az övét. A csipőjét elsőre finoman mozgatni kezdi, majd ahogy megérzi, hogy sokkal könnyebben jár bennem, úgy egyre határozotabb mozdulattal csúszik vissza belém. Egyre jobban kihúzza, éppen hogy a vége bennem van, majd nagy lendülettel vissza és szinte felsikítok.
-Ezt szeretted volna? Hm?- nembírok válaszolni, mert egy pillanatra sem áll meg és szinte zihálok miközben egyre közeledem az orgazmushoz. A hideg fal egy kicsit segít azon hogy ne veszítsem el teljesen magam, de közben folyamatosan érzem Jason melegét és nem bírom sokáig. Semennyire nem bírom tartani magam, csak igyekszem a nyakába kapaszkodni miközben remegek és férfiassága végig bennem. Ahogy összerándulok szinte szétfeszít Jason mérete és egy kicsit sem érzem, hogy ő a végén jár, csak keményen áll és még képes nekem rengeteg élvezetet okozni.
-Nem hallottam kicsim! Ezt szeretted volna?- pimaszul vigyorog miközben óvatosan átvisz az ágyra, majd a hátamra fektet.
-Igen!- kapkodom a levegőt miközben próbálom összeszedni magam, hogy a következő orgazmusig ne essek szét. Egy pillanatra meglepődök, mikor kicsúszik belőlem, de meglátom mit tervez és már most érzem hogy nem győzök betelni vele. Lassan elkezd egyre lejjebb csókolgatni, mígnem ott ahol a legjobban lüktet, végignyal és elkezd a nyelvével mozogni. Belemarkolok a takaróba, a fejemet hátraszorítom és szemeimet becsukva próbálok minden érzékszervemmel arra figyelni, hogy mi folyik épp a lábam között. Hallom ahogyan mély levegőket vesz, a tocsogós hangot ami minden eggyes mozdulatnál hallatszik és ahogyan felnyög, mint aki nem kóstolt még finomabbat. Érzem minden eggyes érintését, érzem ahogyan a nyelve mohón dolgozik odalent és mikor veszem a bátorságot és lenézek, Jason szemeivel találom szembe magam, aki mosolyogva néz fel rám és pimaszul, erősebben egy lüktető pontra nyomja a nyelvét, amitől összerezzenek és látom rajta hogy iszonyúan tetszik neki.
Jason szemszöge:
Azt akarom hogy ismét elélvezzen, még jópárszor akarom látni ahogyan remeg a gyönyörtől és próbál kapaszkodni valamibe. A nyelvem mellé betársítom az ujjaimat és hirtelen belécsúsztatom, amitől egy pillanatra összerezzen és az ujjamra feszül, majd lassan folytatom, miközben szinte már az örületbe kerget az íze.
-Szeretném jobban hallani a hangod!- ekkor megszívom és hangosan felnyög, amitől mégjobban lüktetni kezd a farkam. Szinte fájóan áll és csak arra várok hogy újra körülöttem érezhessem.
-J..Jas...- remegni kezd és csípőjét megfogva szorítom az ágyra, hogy továbbhúzzam ezt az érzést, majd abbahagyom és nézem ahogyan az én kincsem próbálja összeszedni magát, mert tudja hogy ennek közel sincs vége. Felémagasodom és lassan ismét kitöltöm, amitől belőlem is kiszalad egy mélyebb nyögés, majd az én csípőm is mozogni kezd és ki be járok, mígnem ismét közelít a végéhez. A hasamra teszi a kezét, mint aki el akar tolni, de közben olyan gyenge hogy nem sokat segít magán.
-Mit szeretnél kicsi?!- elmosolyodom ahogy a választ próbálja kimondani, de minden alkalommal belévágódom, így elfojtva minden szavát, majd nem sok kell és újra és újra a végéhez segítem.
...
Meglepetésemre egy pillanatnyi pihenő után az ágyra húz és ő kerül felülre, majd lassan magába segíti és elkezd mozogni. Hagyom hogy a saját tempójában élvezze most, látom hogy így is érzékeny minden centire ami kitölti.
-Milyen?- most ő mosolyog, mert már látszik, hogy nem sok kell nekem. A farkam szinte lüktet és minden eggyes mozdulattal végigfut egy kellemes érzés, ami minden pillanatban csak erősebb. Imádom, nemtudom hogy az arcán lévő élvezet vagy hogy láthatom hogyan mozog rajtam ami méginkább határra sodor, de megállítom a csípőjét és elélvezek, miközben alig bírom visszafogni a nyögéseimet. Még ezernyi ilyen alkalmat szeretnék megélni és minden eggyes pillanatáért hálás lennék.
Sziasztok! Itt lennék a folytatással, remélem tetszett😁😇🤗. A következőig puszilok mindenkit😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
A maffia ölelésében
RomanceEgy váratlan éjszaka, amely mindent felforgat. !! A későbbiekben 18+ részeket is tartalmazhat!! "-Maggie tudod, hogy előlem nem fogsz tudni megszökni bármennyire is próbálkozol.- megint ez az érzés, a sarokba szorított kisegér érzés." "Letusoltam...