Selamlar
💜💜
Nasılsınız?
💜🪻💜🪻
Keyifli okumalar
(Mayıs 1921)
Sevgili Rezan
Ne yazacağımı bilmiyorum fakat heyecandan ve bana yaşattığınız mutluluktandan dolayı sizin mektubunuzu beklemeden tekrar yenisini yazmak istedim. Size olan sevgim içime, kalbime sığmıyor. Kanımda, canımda, ruhum da, her yerde etrafımda siz varsınız gibi. Sizinle uyuyup sizinle uyanıyorum. Ben sizinle nefes alıyorum. Mektubunuzdan sonra sanki etrafımda bir pervane gibi dolanıdığınızı, beni sarıp sarmaladığınızı hissediyorum.
Şu an dışarıda fırtına kopuyor gökyüzü gri bulutlarla kaplanmış, rüzgarın uğultusu sanki bir orkestranın içindeki çalgıların karmaşası gibi kulağımı çınlatıyor. Yağmur damlaları camdan düşerken korkutucu fakat huzur dolu ses çıkartıyor. Hava o kadar soğuk ki, içimde bir titreme hissi uyandırıyor.
Hava almak için camı açtığımda buz gibi hava odamın içine dolarken, sanki derimin altına işliyor. Odamın soğukluğuna bakmayarak, duygularım içimi ısıtan bir ateş gibi yanarken, odanın köşelerinden bile sıcaklık yayıldığını hissediyorum. Size olan sevgim, fırtınanın gürültüsünü bastırıyor, özlemim ise rüzgarın ulumasında bile kendini belli ediyor. Her bir damla, her bir rüzgar esintisi sizi düşündüğümde içimde alev alev yanıyor, bu soğuk odamda bile kendimi sıcak bir kucakta hissediyorum.
Bana ne yaptınız böyle? Bu duygularla nasıl baş edeceğimi, nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum. Tek bildiğim şey gün geçtikçe, kalbimde çiçek açmanız. Baharı, yazı; kalbime, ruhuma getirdiğiniz...
Size olan özlemim bana acı verse de, o bile çok güzel hissettiriyor. Hayatımda yaşamadığım duyguları bana bu şekilde güzel yaşattığınız için size çok teşekkür ederim. Size yazmak istediğim o kadar çok şey var ki, fakat heyecandan olsa gerek yazamıyorum. Duygularımın sizi rahatsız etmeden nasıl kaleme alacağımı bilmiyorum. Mektubunuz gelene kadar kendimi toparlasam iyi olur hem sizi korkutmamış olurum hemde kalbim rahatlamış olur.
Bu heyecanla bu kadar hızlı atan kalple bir şeyler yazmak çok zor...
Kendinize ve sağlığınıza iyi bakın.
Sevgilerimle Erkut
Gelecek bölüm de görüşürüzz
💜🪻💜🪻💜🪻💜🪻💜
27.10.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensendim BxB
Romansa1921 yıllarda iki erkeğin birbirlerine olan aşklarını mektuplara döktükleri bir hikaye. Eşcinsel bir hikaye! 🌈 Sensendim -- Eski türkçede sensiz kaldım, sana hasret kaldım, seni özledim anlamına gelmektedir.