19.

35 1 0
                                    

POV LISA.

Ik loop door het huis heen en zie dan een foto van mij en Louis staan op een tafel in de gang. Ik pak hem vast en bekijk het. Dat was een van onze favoriete dagen, samen waren we die week aan het kamperen en hadden wij een picknick op het strand. Glimlachend zet ik hem terug en loop ik naar de kamer waar een grote piano sta en ga er achter zitten. Ik tik wat toetsen in. Het is lang geleden dat ik hier op gespeeld heb. 'Hey.' Louis staat in de deur opening met zijn handen in zijn jas. Ik kijk op en lach naar hem. 'hey.' Hij loopt naar me toe en gaat naast me op de kruk zitten. Hij begint wat noten te spelen en zo begint hij dan zijn eigen nummer te spelen two of us. Ik begin met hem mee te zingen. Als we het liedje uitgespeeld hebben horen we geklap en ik kijk om en zie Matthy en Milo in de deur opening staan. 'Ik wist niet dat je zo goed zingen kon.' Zegt Matthy schor. Ik kijk hem vragend aan. 'Ben je nou schor? Hoe krijg je dat voor elkaar?' 'Geen idee.' Matthy haald zijn schouders op. 'Hey jongens, ik dacht nu het jullie laatste avond hier is om een kampvuur avondje te maken met z'n allen.' Zegt Niall die ook de hoek om komt lopen. 'Klinkt gezellig!' zegt ik en de andere stemmen er ook in mee. 'Waar is Harry,' vraag ik dan. 'Harry, die is nog op bed.' Zegt Niall en loopt er weer van door. Louis staat ook op en loopt achter Niall aan. Matthy gaat naast mij op de kruk zitten. 'Jullie redden je wel samen he.' zegt Milo dan en loopt ook weg. 'Kon ik beter aan Milo vragen. Hij kent het hier niet eens zo goed.' Matthy lacht. 'Je klonk echt prachtig.' Ik begin te blozen. 'Dankje.' 'Je ziet er ook prachtig uit. Vooral die trui.' Hij kijkt naar de trui. 'Ja, mooie trui is dit hé' zeg ik wat plagerig. 'Heb je serieus mijn trui meegenomen hierna toe.' ze kijkt me aan met dichtgeknepen ogen en een glimlach. 'Ik wilde je niet missen.' zeg ik wat verlegen. Matthy begint te lachen en trekt me in een knuffel. 'Je bent ook zo lief.' zegt hij. Ik kijk hem aan in zijn ogen. We geven elkaar een kus. 'Maar gelukkig ben je werkelijk hier.' zeg ik dan. 'Ik ben ook blij dat ik je in het echt zie.' We geven elkaar nog een kus. 'Nu ben je in Amerika en zie je er niks van.' Matthy haalt zijn schouder op. 'Zolang ik jou vrolijk zie ben ik allang blijf.' Ik lach.

raagDe mannen zitten al om de kampvuur heen en samen met Niall loop ik er ook naar toe. Niall heeft zijn gitaar meegenomen. Harry schenkt iedereen een glas wijn op. 'Proost op Liam, we gaan je missen. Je bent ons broer en ook onze beste vriend. We zullen allemaal op Bear passen voor je en hem vertellen hoe geweldig persoon je bent.' Zegt Harry en we proosten. 'Rust zacht Liam.' Zegt Milo dan. We steken allemaal een lampion aan en laten die in de lucht wegvliegen. Ik sla mij arm om Louis heen en wrijf over zijn boven arm en dan geeft hij mij een knuffel. Via de schouder kijk ik naar Matthy, maar Matthy knikt dat het goed is. 'Morgen gaan we weer naar huis, beloof je me dat je mij altijd gaat bellen als er wat is. Of mij belt als je wat kwijt wilt. Je niet goed voelt of gewoon als je zin hebt om te kletsen. Je weet dat ik er altijd voor jou zal blijven.' Zeg ik in Louis oor en hij knikt. Hij kijkt me aan met een glimlach. 'Beloofd, zolang jij dat ook zal blijven doen.' Ik knik en hij pakt mijn wangen beet en geeft een kus op mijn voorhoofd. Ik ga op een stoel naast hem zitten en Matthy zit aan de andere kant van mij. 'Nou Niall, slinger je de gitaar aan?' Langzaam begint hij te pingelen en begint het liedje Loveyou, goodbye te zingen en Louis en Harry zingen ook mee. 'Bijzonder z'n prive concert.' zegt Matthy zachtjes in mijn oor. Ik grinnink. 'Alleen helaas mist er een bijzonder iemand.' zeg ik dan terug. Milo klapt als ze het liedje uitgezongen hebben. 'Iemand nog een verzoek?' vraagt Niall. 'Rollercoaster. Ken je die.' Niall speelt een stukje op het gitaar. 'Deze?' vraagt hij dan en Milo knikt. Terwijl Milo dit liedje begint te zingen kijk ik Milo trots aan. Ik heb het altijd prachtig gevonden als hij dit liedje thuis zong.

De volgende ochtend staan we met zijn drieën met de koffer aan de hand bij de deur, afscheid te nemen van de andere jongen. 'Kom je nog een keer langs?' vraag Louis aan Milo. Ik kijk Louis verbaasd aan. 'Mag alleen Milo langs komen?' zeg ik dan plagerig. 'Ik wil gewoon een keer een avond feesten met je broertje. Mag dat.' Ik schud mijn hoofd. 'Beter kom je langs ons als je weer een optreden in Nederland hebt. Wij krijgen toch nooit een optreden in Amerika.' Grapt Milo dan. Louis lacht. 'Doe ik.' ze geven elkaar een boks en dan komt Louis naar mij. 'Ik ga je missen Lies.' we geven elkaar een knuffel en Louis geeft me nog een kus op mijn wang. 'Ik jou ook tommo.' Hij lacht. 'Doe je voorzichtig met Lies, wees lief voor haar.' Hoor ik hem dan tegen Matthy zeggen. Matthy kijkt mij aan. 'Ik zal goed voor hun zorgen.' zegt hij terug. 'Veel sterkte komende tijd nog.' Hij schud de hand van Louis. 'Ooooh Lieeesaa. ik ga je missen, ik hou van jou.' Harry komt ook nog aangelopen en knuffelt me een poosje. 'Ik jou ook Hazz, ik hou ook van jou.' ik kijk hem aan met een pruillipje. Ook Niall geef ik nog een dikke knuffel en dan lopen we naar de taxi toe.

'Wat een slaapkop.' zeg ik tegen Matthy en wijs naar Milo die ondertussen in de vliegtuig in slaap is gevallen. Matthy lacht. 'Hij zal het wel nodig hebben.' ik klim over Matthy heen om de mond van Milo dicht te brengen. 'Als hij maar niet snurken gaat.' zeg ik dan lachend. 'Gaan jullie vanavond mee naar mijn huis?' Ik kijk Matthy vragend aan. 'Ik dacht dat Milo weer naar Charlotte gaat. Maar ik ga graag met je mee. Even tijd met zijn tweeen.' ik knik. 'Klinkt fijn!' Zachtjes leg ik mijn hoofd op de schouder van Matthy en hij slaat zijn arm om me heen.

Sorry voor deze kortere hoofdstuk. Maar ik heb deze weekend erg druk gehad.

Best Friends Brother (fanfic bankzitters)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu