Toprak Kaya:Toprak annesini küçük yaşta kaybetmiş, babasıyla büyümüş ve babasının kendisiyle ilgilenmemesi ve ona karşı tek iyiliğinin parası olmasından dolayı bunalımda büyümüş bir çocuktur. Büyüdüğünde de bunu atlatamamış herkesten uzak kendi aleminde yaşamış. İyi anlaştığı tek kişi olan kuzeninin önerisini bir kez kabul etmiş ve sevgilisi olmuşken kızın gerçek yüzünü görmüş ve bir daha kuzeni dışında kimseye güvenmemeye karar kılmıştır.
Burcu Aktan:Burcu babasının ölümüne çok üzülmüş ancak annesiyle teselli bularak ve ayakta durarak büyümüş kendini asla başka birine muhtaç görmemiş bir kızdır. Annesini hayal kırıklığına uğratmamak ve bundan sonraki hayatında da kendi ayakları üstünde durabilmek için kendisini derslerine vermiş sosyalliği pek olmayan bir kızdır. Ancak babası ölmeden önceki çok yakın arkadaşı olan Cansu onu hiç bırakmamış aynı lisede okurken ona hayatı güzelleştirmeye çalışmıştır.
Cansın Çokol:Cansın sorunsuz büyümüş ailesi tarafından şımartılmış bir çocuktur. Eğlence anlayışı kızlar olan, çapkın ama yine de kibar ve duygusal kimsenin tam çözemediği bir çocuk. En garip olanıysa kimseye yüz vermeyen Toprak'ın en yakını, tek yakını.
Cansu Demir:Cansu eğlenmeyi iyi bilen okuldaki popüler kızdır. Hiç bir eksiği olmayan rahat bir hayat geçirmiş olan Cansu, Burcu'yu eskiden beri tanır ve onu hayata bağlama çalışan yanında kalan tek kişidir. Tek işi geceler, erkekleri etkileme ve okuldaki konumu olan Cansu Burcu'yu da kendisi gibi yapmaya çalışırken bir çok kez deneyip başarısız olduğu aşk konusunda ilk kez gerçekleri görür ve doğru kişiyi bulur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY
Teen FictionBir hikayede olan her şeyi alın ve yazın daha sonra düşünün, Hepsi sahte olsa nasıl olur ? Hepsi yalan olsa nasıl olsa ? Hepsi çakma olsa ne olur ? Hepsi ÜVEY olsa ne olur ?