Η Ραφαέλλα βγαίνει από την τουαλέτα και βλέπει ότι ήταν και η μικρή Ιζαμπέλα εκεί και της χαμογέλασε μόλις την είδε. Εκεί ήταν και ο Γουίλιαμ,ο Τόμμας,η Βαλέρια, η Αικατερίνη,ο Φίλιππος. Η Λάουρα πήγε εκεί και αυτή. Καθόταν μόνη σε μια γωνία και τους παρακολουθούσε. Της είχαν φέρει μια σοκολατένια τούρτα που έφτιαξε η Αικατερίνη που είχε ταλέντο στην μαγειρική και ζαχαροπλαστική. Άρχισαν να τραγουδάνε στην Ραφαέλλα για τα 23 της γενέθλια. Η Ραφαέλλα συγκινήθηκε πάρα πολύ από αυτό.
Μάξιμος- Ιζαμπέλλα μου βγάλε μας φωτογραφία με την μαμά μωρό μου.
Ιζαμπέλα- Εντάξει μπαμπά μου.
Η Ιζαμπέλα είχε ταλέντο στην φωτογραφία. Στο μέλλον θα γινόταν εξαιρετική φωτογράφος. Η Ραφαέλλα και ο Μάξιμος κοιτάζονταν με τόση αγάπη στην φωτογραφία. Αυτή η στιγμή αποτυπώθηκε στο χαρτί για πάντα. Η Ραφαέλλα μελετούσε προσεκτικά το πρόσωπο του Μάξιμου. Φοβόταν ότι κάτι θα συναίβενε και δεν θα τον ξαναέβλεπε. Δεν το άντεχε αυτό. Η Λάουρα κατέλαβε τι σκεφτόταν η κόρη της και στεναχωρήθηκε.
Λάουρα- Όσο περνάει από μένα κανένας δεν θα σε πληγώσει αγάπη μου. Στο ορκίζομαι.
Ραφαέλλα- Είσαι ο ένας και μοναδικός μου έρωτας Μάξιμε μου. Δεν πρόκειται ποτέ να ξαναγαπήσω άλλο. Θα σε αγαπώ ώς το τέλος της αιωνιώτητας. Μόνο εσύ θα υπάρχεις για μένα αγάπη μου.
Η Λάουρα ήξερε ότι αυτό θα ήταν αλήθεια. Σε κάθε ζωή σε κάθε πραγματικότητα η Ραφαέλλα θα αγαπούσε τον Μάξιμο.
Λάουρα- Γιατί πρέπει να συμβεί αυτό στην άλλη τους ζωή? Γιατί Γαβριήλ το κάνεις αυτό? Γιατί δεν τους αφήνεις να ευτυχήσουν? Πληγώνεις την κορή μου θα πληγώσω και εγώ την δική σου στον μέλλον. Στην άλλη σου ζωή. Ποιά άλλη ζωή? Αφού εμείς είμαστε αθάνατοι. Είμαστε αθάνατες ψυχές.
Ο Μάξιμος σκούπησε τα δάκρια από το πρόσωπο της Ραφαέλλας.
ESTÁS LEYENDO
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...