12.Bölüm:Tam dibimde, yakınımda ol yeter..

5 1 0
                                    

Jiminden:

"Bilmem, her konuda iyiyimdir"

*göz kırptı.. Yanlış mı anlamalıydım? Yoksa sadece öylesine miydi..
Gece 12 ye kadar film falan izleyip yatmıştık. Kalktığımızda saat 12 yi bişey geçiyordu tam bakmamıştım hatırlamıyorum.
Kalkıp mutfağa gittik mutfak ile salon birleşik ve baya büyüktü.

"Ne yiyelim pişireyim mi yoksa sipariş mi etsek? "
"Sipariş edelim"

*dedim 2 gündür o bişeyler yapıyor yiyordum bazen o bazen ben şeklinde bazen ise direkt sipariş ediyorduk. Koltuğa oturduk, ikimizde uygulamadan yemeklere bakarken sordu.

" Ne sipariş edelim ki "
"Bilemedim hepsi güzel ama hamburger alalım bu sefer canım çekti şuan"
"Tamam ozaman "

*sipariş etti ve bir süre sonra geldi.

"Sonunda geldi ya "
"Aradan 20 dakika geçmiş sadece"
"Yine de uzun bir süre jiminshi"

* bu hallerine gülerken siparişi getirdim ve koltuğa attım kendimi zaten izinliydim oyüzden bu günlük birşey yapmayı düşünmeyip sadece yorgunluğumu atmak istiyordum ama demekki hayat bunu istemiyordu.

"Kim arıyor? "
"Bilmiyorum "

*diyip açtım telefonu ve benim hakkımda şikayet olduğunu dava açıldığı hakkında bilgi verildi.

"Tamam gelirim karakola"

*Diyip kapattım.

"Ne karakolu? Yoksa dava mı açılıcakmış cidden? "
"Evet şaka gibi dalga geçiyorlar herhalde sadece hiç birşey yapmıyıcaktım sözde bugün."
" Nerdeki karakol gidelim derdi neyse çözelim uğraşma boş boşuna"
"Tamam ceketimi alıyorum ben"

*diyip odama geçip ceketimi aldım zaten hamburgerleri yemiştik dişimizi falan fırçalayıp çıktık .
15 dakika da falan gitmiştik .
Yoongi araba dan çıkıp gelip benim kapımı açmıştı.

" Teşekkür ederim "
"Ne demek "

*Karakola girip direkt oda'ya girmiştik amirin odasına.

" Park jimin değil mi? "
"Evet"
"Siz? "

*parmağını göstererek konuştuğunda yoongi direkt cevaplamıştı.

"Sevgilisiyim, yakını olarak geldim"
"Park jimin'e dava açmak istiyorum diye gelmiş bir hanımefendi var ama büyük ihtimal sadece sinirlendi ve sizi suçlu çıkarmaya çalışıyor ama yine de size sormak istiyorum, park jimin sanığın oğluna fazladan doz ilaç vurdunuz mu?
" Kesinlikle hayır, ben gereken dozu verdim ve oğlu tam zamanında uyandı ama bir kaç saat fark var ki biliyorsunuz her hasta aynı saat aralığı ile uyanmıyor bünye meselesi sonuçta "
"Anladım zaten hanımefendi size dava açamaz çünkü bir kanıtı yok ve tıbbi olarak bir sıkıntı gözükmüyor, o yüzden sizi meşgul ettiğimiz için özür dileriz iyiki geldiniz zaten oğlu geldi ve açıkladı anca ikna oldu oyüzden geldiğiniz için yine de teşekkürler"
"Ne demek illa gelmem lazımdı"
"Artık gidebilirsiniz sizlik bir şey yok "
"İyi günler"

*dışarı çıktık ve arabaya bindik.

"Dava açamaz demiştim zaten birde okadar düşündün gerek yoktu bile "
"Tamam da ne biliyim öf, bir anlık düşünmüştüm işte "

*eve dönerken ilk başta çok trafik vardı zar zor gidiyorduk sonradan trafik azalmaya başladığında bir ses duydum bir arabanın bize çarptığı sesini ,yoongi direkt farketti ki kendini benim üstüme attı.. Korumaya çalıştı o an aklımdan sadece dediği bir cümle takılı kalıp ancabi tekrar etmişti..

"Ne zamandır kaybetmekten korkan bir adam oldum bilmiyorum ama sadece tam dibimde, yakınımda ol yeter.. "

....

Perspective | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin