*uyandığımda saat 10 falandı dün aklıma geldi birden neden evlilik konusunu açtım acaba hayır yani evlenmekten vazgeçtim demek değil, birden pat diye sordum kendim bile şaşırmıştım hele birde yarın nikah kıyıcaz demişti dimi, doğru ciddi miydi? Acaba..
He birde yoongi nerde??!
Telefonumu alıp aradım hemen açtı."Günaydın müstakbel eşim"
"Ne eşi ,ne? "
"Yarın nikah kıyıcaz demiştim ayrıca ciddiydim ne yani istemiyor musun? "
"Evlenmek istemiyorum değil de ayrıca bir dakika ben o ara kendim bile dediğime şaşırmıştım"
"Yine de bu durumda baya inat ettin ve ancabi soru sordun"
"Neyse ne yani randevu mu aldın"
"Şaka yapıyorum ya almadım"*birden gülmeye başladı o tepkimi duyunca dalga mı geçiyordu sabah sabah
"Ya! Benle dalga geçme! "
"Emredersin, eşim"*bastıra bastıra söylüyordu ama bir yandan da hoşuma gitmişti...yani eş olmak.
"Her neyse nerdesin sen? "
"Bakkala gittim geliyorum"
"Niye bu kadar uzun sürdü? "*derken kapıyı açıp içeri girdi.
Ve telefonu kapattım."Yoongi"
"Efendim güzelim"
"Cidden evlenelim mi ciddiyim birden bana teklif etsene yada ben ediyim "*bak yine gülüyordu.
Neyse niye böyle tutturduğumu bilmiyordum ama yine de istiyordum işte, ayrıca niye bu kadar yakışıklı olmak zorundaydı?? Dışarda gezerken bile ben ona koala gibi yapışmak zorunda mıydım? En son dışarı çıktığımızda sadece 2 dakikalığına su almaya markete girdim ve o ara çoktan 2-3 kız gelmiş beş saat yoongi yi inceleye inceleye yön soruyorlardı "sözde"hayır birde bazıları en son giderken birden dönüp numarasını falan istediler ama o ara kıskançlıkla direkt anlasınlar diye boynuna sarılıp öpmüştüm. Oysa arkadaşlarımla konuşurken ben okadar kıskanç biri değilim derdim ama ÖF. Ayarlarımla mı oynuyorsun adam ayrıca ister sever ister döverim her şekilde benle evlenicek bitti.
Diye düşünürken koltukta oturuyordum."Yavrum kara kara ne düşünüyorsun öyle? "
"Hiç BİR ŞEY! "
"tamam, birşey demedim"
"Her neyse ben en son ne diyordum? "
"Benle evlenmek istiyordun"
"He evet YOONGİ BANA ARTIK TEKLİF EDİCEK MİSİN HE? "
"vallahi edicem ayrıca düşünüyorum işte nası teklif edebilirim de şaşırır diye ama maalesef sen böyle açık açık diyince bir anlamı kalmadı"
"Ne zamandır teklif etmeyi düşünüyordun ki? "
"Kaza olmadan önce sana laf arası demiştim ya benle evlen diye ondan beri"
"Ya ama böyle her şeyi mahvettim"
"Aşkım sen bu aralar niye bu kadar duygusalsın"
"Niye? Artık sevmiyor musun? Noldu he? "
"Ya ben seni niye sevmiyim "
"Öf, bilmiyorum tamam mı bilerek yapmıyorum durduk yere endişeleniyorum göz önünde olmadığında yada belki başka birini seversin diye içim içimi yiyor"
"Ben senden başkasına bakamam ki ayrıca İyiyim hep yanında da olucam ayrıca istersen direkt şuan bile evlenebiliriz. "
"Biliyorum ama niye böyleyim onu bilmiyorum"Yoongi den:
*jimin ne zamandır böyle düşünüyor bilmiyorum ama en güzel şekilde evlenme teklifi edicektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perspective | yoonmin
NouvellesJK:birden neden böyle olduk bilmiyorum en yakınım, abim dediğim yoongi hyung ile sadece bir yanlış anlaşılma yüzünden neden bu hale geldik hiç bilmiyorum.. (Bazen olaylar sadece bakış açısına göre değişebilir..)