Bakugo szemszöge:
Ez a hülye nap ki süti a szememet! Még arra is dög vagyok, hogy ki szálljak az ágyból.
- Katsuki, gyere enni de most azonnal! Ne keljen fel menjek utánad! -kiabál anyám-
Ennek megint mi baja van? Mit kiabál nem vagyok süket!
- Katsuki! -kiabál újra-
- Jövök már! -kiabálok vissza-
- Gyere le de gyorsan!Ki mászok az ágyból és kómás fejjel mentem le. Anyám elém rak egy csésze kávét bele iszok de ki cseszetűl keserű! Kikopom a kávét, anyám tarkón vág! Mi a franc? Mérges szemel nézek rá!
- Viselkedj Katsuki! Ha kávéval van bajod akkor úgy tegyél cukrot ahogy szereted!
- Tch... -akarom mondani de közbe vág-
- Elmentsz a boltba és hozol mindent ami a listán van! Nem fogadok el ellent mondást, mentsz és kész! Nincs vita!
- Addig te mi a francot fogsz csinálni?
- Át megyek Inko-hoz!
- Mit akarsz ott csinálni?
- Beszélgetni de te kinek képzeled magad, hogy számon kérsz?
- Csak kérdeztem fenébe is!
- Na indulj meg, ha rajtad múlna itt ülnél egész nap!Anyám kezembe adja pénzt és útnak indít. Fenébe! Mi a francért van ilyen messze ez a bolt? Anyám minek néz engemet? Bár kezdőne meg az a fránya iskola! Az első nap már ide adhatnák azt fránya hős engedélyt. Én leszek a legjobb, senki sem lesz jobb nálam! Az a nyomi Deku fabatkát sem ér! Azt hitte, hogy szeretni fogom az nyomi fejét? Tch! Idióta, nyomi és bűn ronda kislány, aki gyenge és képesség nélküli! Hős akar lenni? Haha! Lehetetlen! Hirtelen megjelent az elmémben nyomi Deku sírós arca, amikor vissza utasítottam! A szívem egy keserűt dobbant és az nap is! De nem tudom miért? Mi ez érzés? Nem fontos! Hősé kell váljak, a legjobbnak! Be fordulok az utcába és nekem jön egy sapkás fickó!
- Figyelj oda kölyök! -szólal meg-
- Te jöttél nekem, idióta!
- Hallgass kölyök!
- Te nekem ne parancsolj! -kezdek kiakadni-
- Viselkedj kölyök, mert meg bánod!
- Vegyem fenyegetésnek?
- Aminek akarod taknyos kölyök!
- He?
- Meg tanítalak a jó modorra!
- Tégy egy szívességet! Húzd el a csíkot mielőtt bepöccenek!
- Kinek képzeled magad?
- Aki pépé ver téged! -kiáltok már és arcába robbantok egyet-Hirtelen bőre színe meg változik zöldre és valami nyálkás izévé változik át! Hirtelen körém tekeredik és egyre erősebb szorít. Nem tudok mozogni! Robbantásokat csinálok de nem használ! Fenébe! Hallok pár embert de miért nem csinálnak semmit? Hirtelen egy mentás illatot érzek meg, kinyitom a szem és.... Deku az!
- Mi a francot keresel itt? -kérdezem elég idegesen-
- Jöttem segíteni! -mondja könnyes szemel de próbál határozott lenni-
- Tűny el!
- Nem!Ez a nyúlós fickó mintha sokkot kapott volna, nem mozdul de nem enged! Mozogni még mindig nem tudok! Deku segíteni jött de nem ér semmit! Csak sírásra képes! Hirtelen All Might jelenik meg és egy ütéssel legyőzi a fickót, s el tűnik! Deku-t le szidták a hősök, míg engemet dicsértek a képességem miatt. Deku bocsánatot kért a hősöktől és távozott. Utána indultam de nyomát vesztettem! Hívtam de ki van kapcsolva! Mire meg találtam majdnem sötét lett!
- He Deku! -kiáltok utána-
Deku megfordul de nincs egyedül egy fickó állt mögötte! Ki lehet az? Az arc vonásait nem tudom ki venni a sötétség miatt de a test alkatából ítélve férfi! Semmi kétség! Itt helyben, fel fogok robbanni, az idegességtől! Ki az? A férfi Deku vállára teszi a kezét és Deku bólint egyet, s a férfi eltűnik a sötétségben!
- Ki ő?
- Egy jó barát
- Mióta ismered?
- Milyen jogon kérsz számon?
- Azért mert... -hirtelen nem tudom mit mondjak, a szívem olyan hevesen mer, hogy ki ugrik a helyéről -
- Na milyen jogon? Nem vagyunk barátok sem...... csak volt osztálytársak! -mondja de mindjárt kezd sírni-
- Csak annyit akartam, hogy nem kell a te segítséged! Mit képzelsz magadról, hogy képesség nélkül támadsz, idióta nyomi Deku! -kezd fel menni bennem és már kiabálok de ő csendben hallgassa- Mit képzelsz ki vagy te mert hős biztos nem! Hülye nyomi! Menj vissza ahonnan jöttél mert mindjárt kitekerem a nyakadat! Felejtsd el, hogy be jutsz a UA-ba! Te nem vagy hősnek való! Gyenge vagy és az is maradsz! Nem kell a te segítséged, nem szorulok rád, soha! Hallod, hülye nyomi! Soha! Azt hitted szeretni foglak? Téged, soha! A bokor fejedet, nem bírom látni! Nincs helyed az életemben és nem is lesz! -kiabálok teli torokból-Deku nem szól semmit csak el indul felém elég lassan, közben a földet nézi és szemét törölgeti. Olyan érzésem van mintha figyelnének és készül meg támadni! Talán Deku? Nem! Túl hülye ahhoz! Akkor ki?
- Köszönöm Kacchan, hogy őszinte voltál!
- Mi a fenét akarsz?
- Szia Kacchan! Sok sikert kívánok mindenhez amibe bele kezdesz! -mondja mosolyogva és megérinti a vállamat, s aztán elfut-Fenébe! Ezt most jól megcsináltam! De aztán rendesen, fenébe! A szavak csak úgy maguktól jöttek, túlzásba estem! Deku nem olyan szívós csak egy gyenge kislány, akinek semmi gondja nincs! Egy álmodozó, kötözni való bolond! Beszélnem kéne vele. Tch nem! Nem ér annyit csak egy lány! Miért érzem magamat ennyire rosszul mintha hatalmas bűnt követtem volna el! Hadjuk a fenébe! Menjek mert mindjárt bezár az a hülye bolt! Meg vettem amit kell és haza mentem!
- Hol voltál fiam?
- A városban!
- Az gondoltam! Mi tartót ilyen sokáig?
- Meg van amit kértél, hát itt van! Csinálj amit akarsz és hagy békén!
- Miért vagy ideges?
- Nem vagyok ideges, teljesen laza vagyok! Nem látod?
- Mi történt?
- Semmi! Megyek a szobámba!Nem vártam meg a választ csak ott hagytam! Mi van velem? Mérges vagyok de magamra! Mi ez a furcsa érzés ami bennem van. Olyan üresnek érzem magamat! De miért? Az ágyamon fekszem és a plafont nézem!
Sötétség lett! Deku nevetését hallottam meg de nem látom! Deku nevetésétől cseng minden! Hirtelen meg látom Deku-t és meg jelenik mellette az a férfi! Mi a franc folyik itt? Oda akarok menni de a lábam nem mozdul, kiáltok de hang nem jön ki a torkomon! A férfi át öleli Deku-t és fel emeli, hogy egy fej magasságban legyenek! A homlokát neki támasza, Deku mosollyal díjaza és várja, hogy mi lesz a végén! Egyre idegesebb vagyok! Deku szeme csillog, de nagyon zavarban van! A férfi egy kézzel tartsa Deku-t és a másikkal Deku álla alá nyúl, s fel emeli azt! Csókba hívja! Deku félénken de reagál, paradicsom vörös lett a csóktól! A férfi megcsókolta Deku homlokát. Deku zavarában, át ölelte a férfi nyakát és hozzá bújt! A férfi felém néz, vörösen izzik a szemei és be intet nekem! Mi a franc? Ki ez a fickó és, hogy merte megcsókolni Deku-t! A férfi el sétál és kezdenek el tűnni a sötétben! Kiáltok Deku után de egy hang sem jön ki a torkomon! Mozdulni sem tudok, még a képességem sem működik!
- Ne menj el! Gyere vissza!
Hirtelen minden el mosódót és a szobámban vagyok! Anyám kelteget!
- Mi a francot kiabálsz Katsuki? Ki ne menjen el vagy jöjjön vissza?
- Senki! Nem kiabáltam!
- Katsuki mond el! Az anyád vagyok!
- Nincs mit mondjak!
- Akkor tartsd magadban!
- Hagy békén!
- Akit szólítottál, hogy jöjjön vissza miatta sírtál?
- Nem sírtam!
- Miért könnyes a szemed, tiszta vizes lett a ruhád!
- Leizzadtam!
- Katsuki?
- Hagy! Aludni akarok!
- Ahogy akarod! De evvel nem úsztad meg!
- Gondoltam!Anyám ki ment. Hátra dőltem az ágyra. Mi van velem? Nem szeretem azt a idióta nyomi Deku-t! Legyen akivel akar nem érdekel! De miért fáj ennyire a szívem? Ez csak egy álom volt, nem a valóság! Ki a franc lehet az a csóró idióta? Ez egy álom volt biztos, hogy nincsenek együtt! De ez mit érdekel engemet? De ki fogom deríteni, hogy mi ez érzés? S ha akadályoz a hősé vallásba, akkor meg szabadulok ettől a hülye érzéstől! Inkább alszok mert mindjárt fel robbanok! Én leszek a legjobb hős, még a nagy All Might-ot is túl fogom szárnyalni!
Sziasztok!
Örülök, hogy el olvastátok, idáig mi a véleményetek a sztoriról? Tudom, hogy idáig nem írtam sok érdekes dolgot sztoriba de igyekszem!
Előre is köszönöm szépen mindenkinek és igyekszem a kövi részel!
أنت تقرأ
Kétségbe eső szerelem (Bnha)
خيال (فانتازيا)Minden könyv más világot rejt magában! Lehet, hogy lesz olyan amit már olvastátok de igyekszek kreatív lenni! Ha tetszik olvas bele!