Το Σάββατό η ώρα 8 το βράδυ η Αικατερίνη ετοίμαζε το δειπνό. Δεν ήξερε ότι το δείπνο ήταν προς τιμή της. Ο Φίλιππος θα της έκανε πρόταση γάμου. Της το κρατούσανε για έκλπηξη. Η μικρή Ιζαμπέλα ήθελε τόσο πολύ να της το πεί. Ο Φίλιππος έφερε ένα κουτί με τριαντάφυλλα. Το κουτί με το διαμαντέντιο δαχτυλίδι το είχε στην τσέπη. Η Αικατερίνη όμως δεν ήταν μόνη της στην κουζίνα. Ο Φίλιππος ήθελε να την βρεί μόνη της για να μην την φερη σε δύσκολη θέση. Μπορεί να ντρεπόταν να απάντησει μπροστά σε όλους. Την βρήκε στην κουζίνα στον αγαπημένο της χώρο στην κουζίνα. Ο Φίλιππος την φώναζε χαιδευτικά αρχόντισσα της κουζίνας.
Φελίπε- Γεία σου Αικατερίνη μου. Είναι έτοιμο το φαγητό? Μου έσπασε την μύτη.
Αικατερίνη- Σε λίγο θα είναι έτοιμο. Φελίπε είναι εδώ η μητέρα μου η Ρέινα.
Ρέινα- Δεν είμαι εδώ για σένα για να δώ πως κατέντησες. Ήρθα εδώ για να δω την μικρή μου Ιζαμπέλλα αν είναι καλά και χαρούμενη. Ώστε τον παλιάτσο θα πάρεις έσυ. Σπουδαία δουλεία είναι αυτή. Όσο για σένα τι να πώ? Έσυ χώθηκες μες στην κουζίνα σαν να είσαι κανένα δουλικό. Και η άλλη η Βαλέρια νταντά της Ιζαμπέλας μου. Τι κατάντια είναι αυτή. Δεν μπορούσεη κόρη μου να βρεί αληθινές δούλες?
Αικατερίνη- Καμία δουλεία δεν είναι ντροπή μητέρα μου. Σύντομα θα ανοίξω και δικό μου εστιατόριο.
Η Ιζαμπέλα μπήκε μέσα στην κουζίνα με το σκυλάκι της. Είδε το θυμωμένο βλέμμα της Ρέινας και έκανε πίσω.
Ρέινα- Και αφήνετε αυτό το ζώο να αλωνίζει μέσα στο σπίτι. Και κυρίως να κοιμάται μαζί με την Ιζαμπέλα. Θα την κολλήσει και κανένα μικρόβιο.
Ιζαμπέλα- Μην μιλάς έτσι για το σκυλάκι μου. Το αγαπάω πολύ. Είναι ο κολλητός μου και το τρομάζεις που τον κοιτάζεις έτσι.
Ρέινα- Ευτυχώς εσύ είσαι ακόμη αθώα και δεν σκέφτεσαι έρωτες. Όχι όπως την αχαίρευτη την Ελίζαμπεθ που κατέστεψε την ζωή της.
Η Βαλέρια πήγε να πάρει την Ιζαμπέλα από εκεί. Η Ρέινα την κοίταζε υποτιμητικά. Με τον ίδιο τρόπο που την κοίταζε και η Βερόνικα.
Βαλέρια- Πάμε έξω βόλτα στην αυλή Ιζαμπέλα μου. Να αφήσουμε την Αικατερίνη να τελιώσει το φαγητό. Μας περιμένουν ο Γούλιαμ και ο Τόμμας έξω.
Η Ρείνα της έριξε βλέμμα απογοήτευσης μόλις η Βαλέρια ανέφερε το όνομα του Τόμμας.
Βαλέρια- Μητέρα γιατί δεν πηγαίνετε στην Βερόνικα που κουβαλέτε το ίδιο μυαλό και την ίδια κακία. Να μας κουτσομπολεύετε και να μας κατηγορήτε με τις ώρες. Να δαγκώσετε και την γλώσσα σας με την κακία σας.
ESTÁS LEYENDO
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...