1.

9 0 3
                                    

*Gülümsedi ve bana doğru yürüdü 'Hyungie içme şunu' elimdeki sigarayı alıp yere attı sonra. Yanıma oturup önümüzdeki denize çevirdi bakışlarını. 'Hyungie biliyor musun-*

"Baee!" Gözlerimi açıp her şey'in bir rüya olduğunu kavradım yatakta oturup saçlarımı arkaya ittim ve ayağa kalktım "Efendim baba" kapının arkasından tekrar cevap vermesi için biraz bekledim "Kahvaltıya Yoon amcan geliyor"
yüzümde belli belirsiz bir gülümseme oldu "Tamam" banyoya girdim, soğuk suyu açıp saçımı ve vücudumu yıkadım, belime havluyu sarıp odama tekrar girdim.

Dolaptan boxer alıp giydim ve altıma siyah bir şort üstüme de bir tişört geçirdim. Saçlarımı düzeltip odadan çıktım ve mutfağa yürüdüm kapı pervazına yaslanıp Jimin amcam ve Babam'a baktım gülümseyip ikisine doğru yürüdüm, sırayla yanaklarını öptüm "Günaydın prensesler" Jimin amcam gülümseyip dudaklarını uzatarak uzaktan bir öpücük verdi.

"Bae sofraya geç artık" gülüp babam Jeon Taehyung'un öptüğüm yanağından bir makas aldım "Tamam benim güzeller güzeli babam" beni itip kıkırdadığında mutfaktan gülerek çıkıp salondaki masaya yürüdüm "Sonunda kalktın paşam, bir de doktor olacak" gözlerimi babam Jeon Jungkook'a bakıp devirdiğimde güldüm, Yoongi amcaya yaklaşıp elini sıktım ve sandalyeye oturdum.

"Naber Bae" Babama ve Yoon amcaya bakıp güldüm "İyidir, biraz 'Baba' meseleleri var ama halledilir" Babamla birlikte güldüklerinde bende tebessüm ettim. "Tam bir Jeon olmuş bu" Yoongi amca omzumu sıkıp babamla konuşmaya devam ederken, Jimin amcam ve Taehyung babam ellerindeki ekmekleri masaya bırakıp yerlerine oturdu. Bir kaç dakika sonra ise o geldi ve yanımdaki onun için ayrılmış olan boş sandalyeye oturdu, gözlerimi onun üstünden çekip önüme döndüm.

Üstünde mini şortu, dar bluzunun üstüne giyindiği bebek mavisi gömleği ve boynunu süsleyen beyaz inciler ile tamamen etrafa güzelliğini saçarken masadaki herkes çoktan sohbet eşliğinde kahvaltısını yapmaya başlamıştı, bana yaklaşıp sessizce konuştu "Günaydın Bay Jeon" gülüp ona döndüm "Günaydın Jisuk" gülümseyip önüne döndüğünde bende önüme dönüp kahvaltımı yapmaya başladım.

Sohbet edip sürekli kolpa tartışmalarla Jungkook babam ile masadakileri güldürüyorduk, Jimin amcanın tatlı kıkırtıları ve Taehyung babamın oğlumla uğraşma Jungkook söylemleriyle güzel bir pazar kahvaltısı ediyorduk, duvardaki saate bakıp konuştum "Sayın Jeon ve Min Aileleri bu gün yanınızdan erken ayrılmak durumunda kalacağım" Babam Jungkook bana bakıp "Ne iş?" Diye sorduğunda gülümsedim "Bu gün alt sınıflardan bir kızın proje ödevi için yardıma gideceğim" Yoongi amca sırıtıp koluma vurduğunda ona baktım "Vay bee" diye imayla güldüğünde ne anlatmak istediğini masadaki herkes anlamıştı, kimse ilişki yapmak isteyecek biri olmadığımı bildiği halde sürekli bu masada bu muhabbet dönerdi ama umursamazdım zira ilişki benim gibi bir adam için çok uzakta bir kavramdı üstelik bir kadınla? tabağımdakileri tamamen bitirip ayaklandım "Hadi kaçtım ben beyler" odama çıkıp dar siyah bir pantolon giyip tişörtü değişmeden deri ceketimi üstüme geçirip köşede duran telefonumu ve sırt çantamı alıp aşağı indim.

Bizimkilere ufaktan baktım, herkes sohbet etmeye devam ediyor Taehyung babamın güzel kıkırtısı evi süslüyordu ve Jimin amcam babama göz deviriyordu adım kadar emindim ki Jimin amcanın Yoon amcayı tavlama hikayesine gülüyordu. Önüme dönüp motorumun anahtarını çantamdan çıkardım ve dışarı çıktım. Garaja yürürken Jisuk'u gördüm, neden dışarıda olduğunu ve ne ara evden çıktığını anlamayıp ilerledim ve motora oturup kaskı kafama geçirmeden önce sordum "Bir yere mi gidiyorsun?" Bana bakıp yanıma doğru yürüdü motora dokunup açık olan vizörden gözlerime baktı "Yeni motorun dimi?" Soruma cevap vermeyip soruyla karşılık verdiğinde kafamla onayladım "Yeni bebeğim" diyerek göz kırptım, gözlerime bakıp "Yamaha yzf r1? Dediğinde güldüm.

Not My BrotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin