Umarım beğenirsiniz:)
Asla vazgeçme! Unutma ki anahtarlıktaki son anahtar, her zaman kapıyı açan anahtardır.
Paulo Coelho
Aşkımdan
Hazırlanmış bir şekilde evden çıktım neden mi çünkü Beyza hanımın ısrarları üzerine akşam yemeğini onlarda yiyeceğim tek fark herkes biyolojik kızları olduğumu bilecek. Evet bunu bilerek yemek yiyeceğiz
ve tek biyolojik ailem olacak, akrabalar olmayacak.Bir duruşmaya çıkarken bile bukadar stresli değilim ben ama yılar sonra biyolojik ailemle karşılaşacağım kendimede hak veriyorum.
Evleri fazla uzak olmadığı için vaktinde gelmiştim. Stresten bayılacam galiba ben neden böyle oldum anlamadım çokmu heycan yaptım acaba. Daha fazla dayanamayıp zili çaldım.
Kapı anında açılmasıyla irkildim beklemiyordum doğrusu "hoş geldin kızım" dedi beyze hanım bende karşılık olarak "hoş buldum" dedim ben niye bu aileyel iş dışında buluştuğumda konuşa mı yorum?
Beyza hanımın kenara çekilmesiyle bende içeri girdim "bildiğimi biliyorlar mı?"diye sordum Beyza hanım beni onaylayarak gülümsedi "söyledim merak etme biliyorlar" dedi sanırım bu konu üzerine konuşma gerçekleşecek ama benim için bir sorun değil zaten merak ettiğim tek soru var onun cevabı bana yeter.
Başımla Beyza hanımı onaylayıp içeri geçtim ve karşılaştığım derin bir sessizlik ve bu sessizliği bozan ben olacağım galiba yada Beyza hanım olacak umarım Beyza hanım olur.
"Hoş geldin kızım" tamam bu beklenmedikti ne ben nede Beyza hanım bozdu sessizliği, sessizliği bozan Ali beydi "hoş buldum" diyerek cevap verdim. Herkes bana bakıyordu neden baktıklarını anlamıyorum demeyeceğim 20 yıl sonra biyolojik kardeşlerini ve kızlarıyla yüz yüze yalanlar olmadan konuşacaklar bu durum benide gerse birşey söylemiyordum.
Birden Doruk beyin konuşmasıyla ona döndüm ben sli beyin konuşmasını bekliyordum ama neyse "Neden? Neden öğrendikten sonra bizimle konuşmak yeeine sesiz durdun bilmiyormuş gibi davrandın?" gerçekten mi? Gerçekten bunu sordu mu? Kendi yaptıklarını bilmiyormuyum sanıyor?
Tek kaşımı kaldırarak bende aynı soruyu ona sordum "peki siz niye öğrenir öğrenmez benle konuşmak yerine benden sakladınız ve bilmiyormuş gibi davrandınız?" yine sessizlik iki avukatın çatışması ama biri mantıkla değil hislerinin esiri olmuştu ve kesinlikle o ben değildim.
"Biz senin tepkilerinden korktuk. Ya istemesen diye düşündük belkide seninde o kız gibi olduğunu düşündüğümüz için söylemedik bizim nedenlerimiz bunlar peki senin nedenlerin ne? Niye söylemedin?" dediğinde alayla gülüm neden mi? Bu hangi akıla avukat olmuştu birde ikinci idolümü.
"Belkide aynı sebeplerden dolayıdır? Yada belkide kimsenin düzeni bozulmasın diye söylememişimdir. Herkesin nedenleri var" dedim. Sanki bir duruşmadayız' da kendimizi savunuyoruz hakim ve savcılarda annemiz, babamız ve kardeşlerimiz'di.
Sanırım sesizliği seviyorlar yada söyleyecekleri birşey yok daha fazla dayanamayıp ali beye döndüm "Ali bey bugün buraya merak ettiğim bir soru için geldim fazla büyük birşey değil. Benim doğdum hastane size ait kendi hastanenizde nasıl böyle bir olay oluyor lütfen beni aydınlatın."
Dediğm gibi birtane soru bunu gerçekten merak ediyordum çünkü benim doğdum hastane onlara aitmiş ve bu özel hastanenin güvenliğide çok iyimiş ama buna rağmen böyle bir olayın olması gerçekten kafa karıştırıcı bir olay. Demek istediğim ya aileden biri yaptı yada aile dostları yada gerçekten çok dikkatsizlerdi.
Ali bey sıkıntılı bir nefes alıp bana baktı ve tebessüm etti sonra başını halıya indirerek konuştu galiba kendini suçluyordu. "Kızım nasıl derim bilmiyorum ama en baştan anlatacağım. Biz bu olayı bir mektupla öğrendik sonrasında ise buna inanmadık ama Eda öz olmayan kız kahvaltı sırasında herşeyi anlatınca bizde kesin emin olmak için DNA testi yaptık ve sonuç pozitif çıktı sonra Affan ve Agah bu olayın peşine düşerek kimin yaptığını bulmaya çalıştılar ve tabiki buldular." hangi alçak böyle birşey yapar anlamıyorum birinin hayatını karartmak bukadar kolay olmamalıydı nasıl nasıl bukadar kolay yapa biliyorlar?
"Bunu yapan ise annenin kız kardeşi, şu an nerde dersen mezarda kendisi 1 sene önce vefat etti kalp krizinden dolayı, neden yaptığını ise bilmiyoruz" bu Beyza hanımın canını çok yakmıştır sonuçta öz kardeşi kızını başka bir kızla değiştirmişti benim bile canım yandı onun içi parçalanmıştır.
"Anladım" diyerek onu onayladım yeterdi bukadar öğreneceğimi öğrenmiştim daha fazlasına lüzum yoktu. "Canerin yakın tavırlarıda bir açıklamaya kavuşmuş oldu" dedim bende biraz rahatlamaları hatta rahatlamamız için işi biraz alaya vurdum. "Çünkü aramızda en çok kız kardeş isteyen Caner ile Dağhan'dı ondan sana hep yakındı Caner" diyerek ilkez konuştu Barın.
Gerçekten okadar görüştük ve ilkez konuştu sanırım bu günü bekliyordu oda. Anladığımı belirten bir baş hareketi yaptım. Beyza hanım sonunda konuşma kararı alarak coşkuyla "ozaman hadi yemeğe geçelim" bu kadındaki mutluluktqn istiyorum.
Beyza hanımı takip edip sofraya geçtik masa dolup taşıyordu burda bir orduyu doyuracak kadar yemek vardı. "Beyza hanım bunlar çok fazla değilmi sizce?" diye sordum çünkü gerçekten çok fazlaydı. "Birazdan anlarsın az mı? Çok mu?" çok şüpheli bana göre hala çok tam yemeğe başlıcaktım ki telefonum çaldı. Kimin aradığına bakarken onur abim olduğunu gördüm ve hızla açtım.
"Efendim abi?" dediğime bana karşılık olarak yabancı bir ses duydum.
Evettt yeni bölümle karşınızda bulunmaktayım umaraım sevmişsinizdir ayrıca29 Ekim Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun:)
Erkenden kutluyorum çünkü pazartesi bölüm atmadığım için böylesi daha iyi neyse.
Oy ve yorumları unutmayın.
Seviliyorsunuz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑣𝑢𝑘𝑎𝑡 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚
أدب المراهقينbu hikayeme bir şans verirseniz sevinirim Avukat olan genç bir kız ailesi onu bulursa en fazla ne olur? Öğrenelim ozaman. 💜# avukat - 33 🤍 💜# güçlükadın - 53🤍 💜# abim - 52🤍 💜# abilerimmi -4🤍 💜# abimi - 2🤍