𝗦𝗲𝗹𝗮𝗻𝗴 15 𝗺𝗶𝗻𝗶𝘁 𝘁𝗲𝗿𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝗯𝘂𝗻𝘆𝗶 𝘀𝗶𝗿𝗲𝗻 𝗽𝗼𝗹𝗶𝘀 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗮𝘁𝗮𝗻𝗴 ,𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗮𝗻𝗱𝗮𝗿 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗯𝗲𝗿𝗱𝗶𝗿𝗶 𝘁𝗲𝗴𝗮𝗸 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻.
𝗔𝘀𝗶𝗳 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗵𝗮𝘁𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗲𝗿𝗰𝗮𝗸𝗮𝗽 𝗮𝗽𝗮 - 𝗮𝗽𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘀𝗲𝗱𝗶𝗸𝗶𝘁 𝗺𝗲𝗿𝘂𝗻𝗴𝘂𝘁 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 .
"𝗕𝗮𝗿𝘂 𝗻𝗮𝗸 𝗱𝗮𝘁𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗻𝗮𝗽𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝘁𝗮𝗵𝘂𝗻 𝗱𝗲𝗽𝗮𝗻 𝗷𝗲 𝗸𝗮𝘂 𝗱𝗮𝘁𝗮𝗻𝗴" 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗴𝗲𝗿𝗮𝗺 𝗱𝗮𝗵 𝗹𝗮𝗵 𝗹𝗮𝗽𝗮𝗿 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗽𝗮𝘁𝘂𝘁 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝘀𝘁𝗮𝘆 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝗱𝘂𝗮 𝗷𝗮𝗺 𝗯𝗲𝗻𝗱𝗮𝗮 .
𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗯𝗮𝗻𝗴𝘂𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗸𝗲 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂 𝗱𝗶𝘁𝗼𝗹𝗮𝗸 ,𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗮𝗱𝗲 𝗽𝗼𝗹𝗶𝘀 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘀𝘂𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗵𝗶𝗿𝗮𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗼𝗹𝗶𝘀 𝗱𝗶𝘀𝗶𝘁𝘂.
'𝗔𝗽𝗮 ,𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝗮𝗸𝘂 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗹𝗮𝗸𝘂 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗮𝗹𝗮𝗵 𝘁𝗮𝗸 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗮𝗸𝗮𝗹 𝗯𝗲𝘁𝘂𝗹, 𝗸𝗲𝗻𝗮𝗽𝗮 𝗹𝗮𝗵 𝗮𝗸𝘂 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗶 '
𝗧𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝗱𝗮𝗿𝗶𝘀𝗶𝘁𝘂 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗽𝗮 - 𝗮𝗽𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗸𝗲 𝗸𝗲𝗹𝗮𝘀 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗯𝗲𝗴 𝗱𝗮𝗻 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮.
'𝗕𝗶𝗮𝗿𝗹𝗮𝗵 ,𝘀𝘂𝗺𝗽𝗮𝗵 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗲𝘀𝗮𝗹 𝗮𝗸𝘂 𝗱𝗮𝘁𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗶𝗻𝗶 ,𝗺𝗲𝗻𝘆𝗲𝘀𝗮𝗹𝗹 𝗴𝗶𝗹𝗲𝗲 𝗮𝗸𝘂 𝗱𝗮𝗵 𝗮𝗴𝗮𝗸 𝗯𝗲𝗻𝗱𝗮 𝗻𝗶 𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗵𝗲𝗿𝗵..𝘀𝗶𝗸 𝗷𝗮𝗻𝘁𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗸 𝗴𝘂𝗻𝗮 𝘁𝘂 ( 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻) 𝗰𝗮𝗿𝗶 𝗮𝗸𝘂 ,𝗺𝘂𝗸𝗮 𝗷𝗲 𝗯𝗮𝗶𝗸 𝗽𝗲𝗿𝗮𝗻𝗴𝗮𝗶 𝘀𝗲𝘁𝗮𝗻 ' 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗻𝗴𝗮𝗺 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗱𝗶 𝘀𝘁𝗲𝗿𝗲𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗺𝗮𝗿𝗮𝗵 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝗮𝗺𝗮𝘁 .
𝗧𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗽𝗲𝗿𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 ,𝗽𝗲𝗻𝗴𝗮𝘄𝗮𝗹 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗸𝗮 𝗯𝗶𝗹𝗮 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗱𝗶𝗮 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗰𝘂𝗰𝘂 𝗽𝗲𝗻𝗴𝗲𝘁𝘂𝗮 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗵𝗲𝗿𝗮𝗻 𝗹𝗮𝗵 .
𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗵𝘂𝗻𝗯𝘂𝗻𝗴𝗶 𝗮𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿𝗶𝘁𝗮𝗵𝘂 𝘀𝗲𝗺𝘂𝗮 𝗻𝘆𝗮 .
"𝗔𝗽𝗮 𝗸𝗮𝘂 𝗯𝗶𝗮𝗿 𝗯𝗲𝘁𝘂𝗹 𝗱𝗲𝗸 ,𝗸𝗮𝘂 𝗱𝗮𝘁𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝘀𝘆𝗮𝗿𝗶𝗸𝗮𝘁 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗷𝗲 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 " 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗶𝗲𝗱𝗲𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗺𝗮𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗻𝗴𝗴𝗶𝗹𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗴𝗶𝘁𝘂 𝗻𝗴𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗷𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝘀𝗮𝗻𝗮 .
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚 (C)
No Ficción𝑩𝑼𝑵𝑮𝑨 𝒀𝑨𝑵𝑮 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑻𝑰𝑫𝑨𝑲 𝑺𝑬𝑳𝑨𝑴𝑨𝑵𝒀𝑨 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑵𝑨𝑲 𝑻𝑨𝑯𝑼 𝑲𝑬𝑵𝑨 𝑩𝑨𝑪𝑨 ♥️ ⚠️𝗡𝗢 𝗖𝗢𝗣𝗬 𝗖𝗜𝗧𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 !! ⚠️𝗕𝗔𝗛𝗔𝗦𝗔 𝗞𝗔𝗦𝗔𝗥 𝗗𝗔𝗡 𝗖𝗔𝗥𝗨𝗧 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 ⚠️16 𝗧𝗔𝗛𝗨𝗡 𝗞𝗘 𝗞𝗘 𝗔𝗧𝗔𝗦 𝗦�...