Lolo zouai- Desert Rose(slowed)
3 cü sayfa
Koray abimin yanından geliyorum. Artık ondan ümidimi yitirdim. Galiba sandığım kadar önemsemiyor beni.
Soner abime söyliycem. Sadece 6 gün kaldı. Soner abim öğrendiğinde neden daha önce söylemedin diye bağırır ama bu konuda ailemizdeki en hassas olan o olduğu için o şerefsizlere günlerini gösterir. Yani umarım. Umarım beni dinler. Ondan başka anlata bileceğim biri kalmadı artık.
Okulada salmışlar kendilerinden birilerini. Son sınıf. Bana çok kötü bakıyor. Bazen sırıtarak bakıyor. Ondan ola bildiğince kaçmaya çalışıyorum. Aynı yerde durmamaya çalışıyorum.
Bu gün tek iyi geçen şey basketbol takımında kaptan olmam. Çok seviyorum basketbolu. Ölene kadar oynayacağım. Sinirlerimi, korkularımı, endişelerimi, üzüntülerimi bastıran tek şey o. Ona ihtiyacım var.
Ablam ve annem bu gün benimle dalga geçtiler ayrıca. Zayıfladığımı ve küçücük olduğumu söylediler.
Kimsede sormuyor neden zayıflıyorsun, neden yemek yemiyorsun diye. Stressten iştahım mı kalıyor. Hepsi uçup gidiyor.
Gece korkuyla uyuyorum. Sabah korkuyla kalkıyorum. Böyle giderse kötü bir hastalığa tutuşup ölücem. Ölmek istemiyorum. Eğer biri beni dinlerse ölmiycem. Sadece 1 kjşi dinlesin be. Yardımlarına ihtiyacım var. Tek başıma mücadele edemem.
Neyse. Iyi geceler:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK DEĞİŞİM 2/YAĞIZIN GÜNLÜĞÜ
HororBüyük Değişim kitabının 2 ci serisi Yağızın günlüğü~~~ Başlangıç tarihi:27/10/2024