6 CI SAYFA

55 12 19
                                    

Yad english version

6 cı sayfa

Bu gün çok kötü bir şey oldu. Hayatım karardı. Ben... Ben bir katil oldum. Bu yaşımda katil oldum. Yemin ederim bilerek yapmadım. Beni bıçaklayacaktı. Beni öldürecekti. Sadece kendimi savunmak için yaptım. Kalbine isabet ettiğini söylediler. Bana katilsin dediler. Ben katil oldum.

Saatlerce deniz kıyısında oturup ağladım. Çok kötü hissediyorum. Ben ne yaptım? Korkuyorum. İşte şimdi daha çok korkuyorum. Tüm insanlardan korkuyorum. Bir insanın diğer insanlardan korkmaya başlaması...

Sadece odamda kalmak istiyorum ama yemeğe çağırıyorlar. Kuralları sikeyim. Ellerim titriyor. Kaç defa kalem yere düştü bilmiyorum. Sadece uyumak istiyorum. Ben uyumak ve uyanmamak istiyorum artık. Duygularım ağır basıyor.

Şimdide beni katil olmamla tehdit ediyorlar. Zaten vicdan azabı çekiyotum, birde tehdit etmeleri...

Bana cenazeden görüntüler yolladılar. Eşi feryad ediyordu. Çocukları baba baba diye ağlıyordu. Ölmek istiyorum. Böyle bir pisliğe dönüştüğüm için ölmek istiyorum.

Ve artık eminim. Günlüğün sayfaları bittiğinde artık yaşamayacağım.

Beni tehdit ediyorlar ama biliyorum. Beni polise veremezler. Polise söyleyeceklerimden korkuyorlar. Sonuçta onlar birer mafya ve beni öldüreceklerdi. Ben sadece kendimi korumaya çalıştım. Hiç bir bok yapamazlar ama yinede korkuyorum. Neden bilmiyorum ama üzüntümün yanında korkuda var.

Artık kimseye bir şey anlatamam...

Içimdeki duygular beni yiyip bitiriyor.

Iyi geceler:(

BÜYÜK DEĞİŞİM 2/YAĞIZIN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin