Çok acı verici olduğunda bazen kendimi sevdiğimi söylemek istiyorum ama şimdi değil
~Broken Heart - One Ok Rock14 cü sayfa
Bir şarkı dinledim bu gün. Broken Heart- One Ok Rock. Krlimeleri çok anlamlıydı. Duygulanıp geldim yazmaya. 2 ay geçti. Sürekli aynı şeyler oluyor. Boğulacak gibi hissediyorum. Ölecek gibi hissediyorum. Insan ölmeden 3 ay önce hissedermiş. Bu gün edindiğim bilgi bu. Ve sanırım bende ölücem.
En çok neye üzülüyorum biliyor musun? Daha 17 yaşım yeni olmuşken ölücek olmama. Ben okuyacaktım be. Okuyup büyük adam olucaktım. Babam, annem, ablam, abilerim benimle gurur duyacaktı. Sonra kız arkadaşım olucaktı. Ben evlenecektim ama Koray abim evde kalıcaktı. Sonra eşimle Koray abime bakacaktık ahahahahha saçmaymış. Çünkü bunlar olmiycak.
Her neyse.
Bu gün annem fark etti üzerimdeki durgunluğu. Sordu bana. Neyin var diye sordu. 'Ben bilirim oğlumu' dedi. Gözlerim doldu. Anlatmak istedim. Ona her şeyi anlatıcaktım. Bjr anlığına gelen bir şeydi. Sonra Su ablam geldi. Yine anlatamadım. Annemle birlikte AVM'ye gitmek için çıktılar. Bende odama çıkıp saatlerce ağlayarak içimi döktüm.
Bir tek bu gün anlata bilecek kıvama gelmiştim. Her anlatmak istediğimde evren karşı çıkıyordu. Artık bitti. Kimseye anlatmam. Yalvarsalar dahi anlatmam artık...
Iyi geceler:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK DEĞİŞİM 2/YAĞIZIN GÜNLÜĞÜ
TerrorBüyük Değişim kitabının 2 ci serisi Yağızın günlüğü~~~ Başlangıç tarihi:27/10/2024