šestka v zkratce

2 0 0
                                    

Pátá třída končí a já z tý naší malý vesnický školy musím přestoupit. Ani mi nevadí že se už jako třída neuvidíme, nesedí mi a navíc se se mnou moje kamarádka od školky přestala bavit. Za dobrotu na žebrotu občas je lepší nezajímat se, přestaly jsme se bavit kvůli nové holce co nikoho neměla a nikdo se s ní moc bavit nechtěl, kvůli tomu že sem se jí ujal mě celá třída zavrhla a chovaly se ke mě stejně jako k ní. Později právě i moje kamarádka, ta nová holka ji sledovala vždy po škole domů, a to jí děsilo. Mně o tom nikdo nic neřekl , jen bylo vidět jak nás od sebe pomalu odděluje. Ale už byl konec, čas na nový začátek! ne? :)
S někým že třídy jsme si řekli kam kdo jde, u mě to ale nebylo zatím tolik jasné. Na první škole už bylo plno a moc jiných variant nezbývalo.
Jeli jsme tedy do druhé školy předat vysvědčení. Už z dálky byla vidět taková velká žlutá s moderní přístavbou a venkovním sportovním hřištěm  před kterým byla růžová lavička, moc sem si přál aby mi to vyšlo.

Po pár týdnech nám odepsali že mě berou!
Nevěděl jsem jestli je to opravdu to co chci ale nechal jsem to náhodě.

První den školy byl zvláštní, doufal jsem že nepřijde nikdo koho znám. Byl jsem ve třídě první a po Pěti letech sezení ve předu byla čtvrtá lavice u dveří jasná volba.
Jak přicházeli moji nový spolužáci snažil jsem se je trochu pozorovat a ,,kalkulovat" co jsou vlastně zač. U většiny šlo na první pohled poznat jakou mají ve třídě roli, jestli jsou nový atd
Bylo už skoro vyhráno úplně nový zdá se že i docela přátelský kolektiv hlavně NIKDO kdo by mě znal a mohl to zkazit. Ale v tu chvíli se objevila ve třídě ta nová holka z naší školy pro mě nová nebyla nevěděl jsem jestli mi to vadí nebo jsem rád už jsem měl naplánovaný jak vše jde v pohodě a najednou se všechny moje plány shořely jako kus papíru. Ta ,,nová holka" si sedla ke mě a místo ,,co tady děláš!" Ze mě vypadlo pouhé ahoj. Na konci pětky mi totiž řekla že jí na tuhle školu nevzali o to větší překvapení bylo to že tam je.
Dny plynulý, a víc než se mnou se bavila s jednou holkou co se jmenovala Hana. Já se zase připletl k jedné skupině, dvou holek a kluka. Jedna z těch holek byla zrzavá a ta druhá zase taková hubena blondýna byly skoro nerozdělitelný, ten kluk se jmenoval Lukáš bavil se převážně s nima ale i s takovým vysokým borcem, to byl Sven. Byl strašně hlasitý a možná i trochu agresivní, bouchal do lavic a furt něco řval hlavní jeho budiči byly Dominik a Deniz, polo-turek co se narodil Británii kousek rodiny má na Slovensku ale žije v česku je to docela dobrý a i v pohodě člověk dokud vás nemlátí sešitem po hlavě a neřve na vás ať jdete do práce.
Deniz se nejvíc asi bavil s Matyášem a Honzou, to byl takový ,,gamer" ale jak mile se odešlo že školy a byl bez nich tak vypadal tak sám a smutně až mi ho bylo občas i skoro líto.

Přešla půlka září a my jakožto šesťáci měly mí adapťák, ale kvůli covidu se udělal akorát tak ,,poznávací den v Houšťce " bylo to v pohodě docela jsme se i poznaly, pár týdnů na to jsem si uvědomil že se mi asi líbí lukáš byl docela chytrý ani nebyl moc egoistický jenom trochu nacista, ale to mi ani nevadilo horší bylo že se v tu chvíli líbil i zrzsce a to byl trochu problém. Znalý se mnohem dýl. Ze začátku  jsme se tolik nebavili, ale pak se to nějak zlomilo, pořád jsem to nechtěl přiznávat. Po pár týdnech se to začlo zvrtávat a zrzka s blondýnou šly proti mně. Asi to nějak zijstily nebo to tušili. Vymysleli plán jak si to potvrdit, na obědě se mě na to začaly ptát jako by to už věděli tudíž pro mě nemělo cenu zapírat, ony ale nic nevěděli a byla to jen bouda aby se dozvěděli pro ně to potřebné. Prý že přebírám kamarády? Nelíbilo se jim že se mi líbí, není divu pokud se jí taky líbil. Ostatní si toho ani tolik nevšímaly, naštěstí většina pozornosti spadla na to že ta ,,nová holka" začala chodit se Svenem. Po pár pomluvách, upravených fotkách a naschválech je ta kauza s Lukášem přešla, sice se se mnou už nebavili ale bavil se se mnou Lukáš ta ,,nová holka " a trochu i Hana. Když byla kolem Svena ,, ta nová holka" tak nebyl tak hlasitý, vypadalo to že ji má rád ale ona se o něj moc nezajímala, byla to divný.
Po chvíli jsme s pólu začaly chodit i s Lukášem ale moc to nevydrželo. Je mnohem lepší kamarád než přitel ale možná to bylo věkem.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: 5 days ago ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Modrý Stromy Kde žijí příběhy. Začni objevovat