Η Βερόνικα κατέβηκε έξω από την λιμουζίνα και είδε τον Φελίπε να κάθεται έξω. Φαινόταν στεναχωριμένος.
Βερονικά- Θες να πάμε βόλτα με την λιμουζίνα? Μπορώ να σε παρηγορήσω και να πούμε τα δικά μας.
Φελίπε- Δεν έχουμε δικά μας. Τι δουλεία έχεις εσύ εδώ? Φύγε πριν σε δεί η Αικατερίνη. Δεν πρέπει να σε δεί. Χαλάσες την αυτοπεποίθηση της τόσα χρόνια.
Βερονικά- Τι είναι αυτό το κουτί που κρατάς? Της έκανες πρόταση γάμου? Πολύ φθηνιάρικο δαχτυλίδι φαίνεται. Σε απόρηψε? Δεν είδες τι κοτρόνα πήρε ο Μάξιμος στην Ραφαέλλα? Την ζηλέυω πολύ αυτή. Πώς γίνεται ένας παλιάτσος να είναι λυπημένος? Αφού κάνει τους πάντες να γελάνε. Κάνε με δική σου παλιάτσε μου. Να γίνουμε ένα καλιτεχνικό ζευγάρι. Εγώ θα γελάω πάντα με τα αστεία σου ακόμη και όταν δεν είναι καλά. Σε θέλω Φελίπε μου.
Η Βερόνικα πήγε να τον φιλήσει και αυτός την απέφυγε.
Φελίπε- Δίνε του από εδώ τώρα αμέσως. Εγώ δεν θα προδώσω ποτέ την Αικατερίνη μου.
Βερόνικα- Θα μου το πληρώσεις πολύ ακριβά αυτό παλιάτσε. Κανείς δεν με απορίπτει εμένα.
Η Βερόνικα μπήκε στην λιμουζίνα και έφυγε. Έπρεπε να σκεφτει ένα σχέδιο για να κατακτήσει τον Φελίπε. Η Λάουρα τα είδε όλα από το παράθυρο και εκνευρίστηκε. Προσπαθούσε να είνα ήρεμη για να μην αναστατώσει την Ραφαέλλα.
Λάουρα- Φελίπε μείνει μακρία της. Μην την πληγώσεις την Αικατερίνη. Αυτό θα έχει συνέπειες. Είναι κρίμα να στερηθεί την ευκαιρία της να γίνει μητέρα εξαιτίας της. Εχώ δεί μέχρι και τους δισέγγονους σου Φελίπε.
Η Σοφιά περνούσε τις ώρες της μαζί με την Μαλλού. Της πουλούσε ψεύτικο έρωτα. Η Σοφία έιχε τσακωθεί άγρια με τον Πάμπλο και τον χώρησε γιατί έχασε την έπαυλη στον τζόγο. Και τώρα η έπαυλη ανήκε στον Μάξιμο.
Μαλλού- Σε καμιά δεκαρία μέρες θα γεννήσω και θα μπορούμε να φύγουμε από εδώ. Να ζήσουμε την ζωή μας μακρία από εδώ. Θα δώσω αυτό το μωρό στο ζευγάρι και θα ζήσουμε τον έρωτα μας τότε με κανένα εμπόδιο.
Σοφία- Πάς καλά? Ποιός σου είπε ότι θέλω να φύγω μαζί σου? Εγώ έχω καριέρα εδώ. Είμαι διάσημο πρόσωπο. Νομίζεις θα φύγω με μία πόρνη για το άγνωστο? Να βρείς άλλο χορηγό. Θα σου πρότεινα τον Πάμπλο αλλά αυτός έχει πρόβλημα με τον τζογο.
Μάλλου- Τι δουλεία έχεις τότε εδώ πέρα μαζί μου? Αρκέτα με εκμεταλλεύεστε όλοι σας. Θέλω να μείνω μόνη μου. Φύγε τώρα αμέσως από εδώ.
YOU ARE READING
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...