TEŞEKKÜR

6 4 5
                                    

Bu hikayenin yazımı benim için aslında biraz zor oldu. Korku kurgusu olduğu için filmlerdeki kadar iyi bir şekilde nasıl tasvir edebilirim diye çok düşünmüştüm gerçekten.

Eskiden beri bir yazma hevesim vardı aslında. Bu yüzden denemeye karar verdim. Ve bunu tam da sınav senemde yapmak ekstra da bir mesai istiyordu elbette. O mesaileri verdiğim için şuan çok mutluyum.

Ama asıl bu bölümü atmamın amacı tabii ki bu yolculuğa nasıl başladığım değil de kafamdaki soruları susturan insanlara özel olarak bir teşekkür etmek.

Öncelikle ebbsimagination' a teşekkür edeceğim elbette. Biz onu OLRN ve NC isimli kurgularıyla tanıyoruz. Benim ilk göz ağrımdır kendisi. Hiçbir şey yapmasa bile varlığı bile yetecek olan birisi benim için.

İkinci olarak ise Anemoia'ya teşekkür edeceğim. Biz onu Aşker, Bela geliyorum dedi, güneç... gibi kurgularından tanıyoruz. Kendisini saçma sorularımla çok fazla darladım ve fikirlerimin temelini ondan aldım. Özellikle verdiği tepkiler için bile teşekkür edebilirim.

Üçüncü olarak ise asenarums'a teşekkür edeceğim. Biz onu Eve Dön ve Sisli Gözler ile tanıyoruz. Bu süreçte baya yakınlaştığım ve birçok konuda konuştuğum birisiydi. Ayrıca kapak tasarımlarımın sahibesi olur kendisi. İçten, ihlaslı bir teşekkürler de ona gidiyorr.

Son olarak ise noxxcattusum'a gidecek teşekkürüm. Biz onu Hissiz küller (en sevdiğim bu olduğu için sadece onu söyleyeceğim.) ile tanıyoruz. Sadece kahkası bile yetecek olan güzelim benim.

Ve geldik benim için en önemli olan teşekküre. Yani kedime. Bu süreçte ne zaman bölüm yazmaya başlasam koluma yatıp bana destek olduğu için en fazla teşekkürümü ona edeceğim. İyi ki varsın ve iyi ki benim kedimsin.

Tüm okurlarım hepiniz iyi ki varsınız.

Bu süreçte her ne kadar sürçülisan ettiysek affola!

Hepinizin bu kurgu için son kez gözlerinden öpüyorum.

Zamanın Kırbacı ve ben size elveda diyoruz.

Tekrardan görüşmek üzereee!

Bana ulaşmak için;
X (Twitter) Hesabım: raidenregheena
İnstagram Hesabım : raidensahzade


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZAMANIN KIRBACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin