7~ Mucize

309 14 2
                                    

Oturur pozisyonda tırnaklarımı kemirirken annemlerinde benden farkı yoktu.

Ayaklarımı kendime çekmiştim. Ama geri yatıramamıştım. Cengiz'in gelmesine az vakit kalmıştı. Cengiz öğrendiğinde beni hemen hastaneye götürecekti muhtemelen.

"Ay of! Yeter valla birisi ölmüş gibi davranmayı bırakın! Pozitif kişiliğimden çıkıyorum!"

Annem Melin'e hak verir gibi başını salladı.

"Doğru. Bizim şuan mutlu olmamız lazım."

Gülümsedim. Aklıma gelen Taner abim ile heyecanlandım. Vereceği tepkiyi merak ediyordum.

"Taner abim nasıl tepki verecek acaba?"

Annem bana gülümsedi.

"Cengiz'den sonra en büyük tepkiyi onun vereceğini düşünüyorum."

Annemle konuşmuştuk. Abimin yanı hariç her yerde ondan abim diye bahsedebiliyordum. Telefonumun çalma melodisi tüm odayı kaplarken hemen kim olduğuna baktım. Cengiz arıyordu.

"Anne Cengiz arıyor!"

"Açsana kızım telefonu!"

Telefon çalmaya devam ederken başımı iki yana salladım.

"Ya anlarsa!?"

Melin yanıma gelip enseme vurdu.
Sonrasında ise aramayı açıp kulağıma koydu. Derin nefes aldım.

"Karım. Nasılsın?"

Yüzümde ki gülümsemeyi saklamaya çalıştım.

"Sen aradın ya mükemmelim. Sen nasılsın?"

"Karımın sesini duydum ya. Bugün kimse beni bozamaz."

Olduğum yerde erirken annemin boğazını temizlediğini gördüm. Hemen doğru dürüst oturdum.

"Annemin de sana selamı var."

Cengiz'in gülme sesi kulaklarıma doldu.

"Tamam ben kapatıyorum. Beş dakikaya evdeyim istediğin bir şey var mı?"

Şuan Cengiz dediğinde fark etmiştim.
Ama ona bunu söyleyemezdim.

"Yok aşkım hadi ben kapattım."

Telefonu kapatıp Melin'e baktım.

"Ya ben sen geldiğinde söyleyecektim. Aklımdan çıkmış. Ben bir şeyden şüpheleniyorum."

Elimi karnıma koydum. Melin kısa bir an karnıma baktı. Sonrasında elini ağzına götürdü.

"Bu dünyaya üçüncü bir Umay'mı? Allah'ım sen koru!"

Göz devirdim.

"Ya hadi şimdi Cengiz gelecek. Aşağıdaki eczaneye git. Telefonunun sesi açık olsun. Biber gazını ve birinin arkanda olduğunu hissedince ne yapman gerektiğini unutma. Ya beni ara. Ya da başka birilerini ara. Zaten eczane mahalleye yakın. Çığlık at. Bizden birisi seni duyarsa koşar gelir. Yani umarım."

Melin burukça gülümsedi.

"Sadece bir sokak aşağıya inerken bunları duymak ağır geldi biraz. Merak etme biber gazı var yanımda. Yasal olmasa da yapabileceğim bir şey yok. Aynı şekilde hatırlatırım benim mükemmelito bir çakım var."

"Hello kitty'li olan mı?"

Cıkladı.

"Elsalı olan. Ama Elsa daha kesici."

Göz devirdim.

"Hadi canım hadi."

Melin bana dil çıkarıp kapıya gitti.

Zelzele, Acıların Kadını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin