BAB 08

63 3 0
                                    

Sudah empat hari Elina menangis tanpa henti apabila mendapat tahu yang dia disahkan mengandung.

"A-abang, adik dah tak suci, mahkota adik dah jatuh, maruah adik dah jatuh." Ucap Elina teresak-esak.

Aqil hanya menghela nafas panjang, dia penat! penat sangat, apa yang patut dia buat sekarang?

Klick...

Pintu wad bilik Elina terbuka, dua orang lelaki menghampiri kedua beradik itu.

"Aqil, sabar ye aku tahu perasaan kau sekarang." Ucap Aryan, Aqil hanya mengganguk lemah.

"Sebelah kau siapa?, aku macam pernah nampak muka dia."

"Ni sepupu aku , nama dia Fariz llyas."
Ucap Aryan sambil tersenyum, Elina yang mendegar nama itu disebut mengigil ketakutan.

"Keluar! kau keluar!! aku benci kau!!"
Ucap Elina secara tiba-tiba membuatkan abangnya dan Aryan naik heran.

Elina menangis teresak-esak sambil mengigil ketakutan, apa yang berlaku terhadap dirinya sangatlah susah untuk dilupakan.

"Adik kenapa ni?" Soal Aqil sambil memeluk adiknya yang sedang menangis. "F-fariz l-llyas... di-dia y-yang p-pecah masuk dalam rumah s-sewa a-adik...." Ucap Elina tergagap-gagap, Aqil yang mendegar itu sudah naik geram terhadap llyas.

"Aryan kau jaga adik aku kejap, aku ada satu masalah yang perlu diselesaikan." Ucap Aqil, Aryan hanya mengganguk. Siap lah kau llyas!

----------

"Aku nak kau kahwin dengan aku." Ucap Aryan secara tiba-tiba.

"T-tak nak, saya dah tak suci."

"Shut up. Aku tetap nak kau jadi isteri aku." Ucap Aryan tegas, Elina hanya mendiamkan diri. Kenapa dia merasa tidak sedap hati?? kalau dia kahwin dengan lelaki ni dia akan bahagia ke?

"Biar saya pikirkan dulu, saya takut bila saya kahwin dengan awak, awak akan tinggalkan saya demi perempuan lain."

"Aku bagi kau masa tiga hari, lebih tiga hari aku tetap akan buat majlis tu walaupun kau tak setuju." Ucap Aryan, Elina hanya mengganguk.

CINTA TERAKHIR CODE NAME COBRA |SLOW UPDATE Where stories live. Discover now