Jag har nu stått här i min bröllopet känning, mitt smink och med mitt underbara hår i 10 minuter och stirrat på mig själv i spegeln.
Tiden är äntligen här som vi har längtat efter.
Jag kan inte tro att efter så många prövningar som livet har gett oss så är vi här och påväg att gifta oss.
Att bli man och hustru Styles.Jag såg Anne smyga in i dörren som reflekterade i spegelbilden
"Are you ready?"
Frågade min blivande svärmor mig med sin lugna och vänliga röst.Jag vände mig om försiktigt för att inte snubbla på släpet
Jag log mot henne och jag kunde se en tår sakta men säkert gled ner för hennes kind. Hon gick mot mig och tog tag i mina händer " Thank you for getting Harry himself again, he is so happy to have you"Jag kände hur mina tårar ville rymma från mina ögon jag gav Anne en kram och viskade Tack i hennes öra.
"Don't cry you will ruin your makeup" sa hon och vi båda skrattade.
"We need to go now before everyone think you ran off"
Hon tog min arm och ledde mig till dörren där man gick in i O2 Arena.
"Sara, somebody wants to meet you"
Sa hon. Jag började spana runt överallt.
Plötsligt kom en man fram ifrån hörnet"Pappa?" Sa jag och han hade tårar i ögonen.
Han gick fram till mig och nästan grät." Sara jag är så ledsen att jag inte har vart den pappan du förtjänar i alla dessa år" sa han med ånger i hans röst.
Jag log "pappa, de spelar ingen roll jag skulle inte vilja ha någon annan pappa i världen än dig" sa jag och gav honom en kram som jag hade längtat efter väldigt länge.
"Jag har saknat dig" sa jag i hans öra.Han bröt kramen och kollade på mig
"Du ser precis ut som din mor" sa han och jag kände mig hedrad. Min mamma har alltid sett vacker ut, synd att hon inte kunde vara här idag och se sin dotter gifta sig jag antar att hon får kolla uppifrån himmeln.
"Kan jag leda dig i gången?"
Frågade han mig."Självklart"
Liten stund efter började musiken spelas och de var inga andra än
Niall, Louis, Liam och Zayn som sjöng min favorit låt av alla deras album.
När dörrarna öppnades reste sig alla upp och kollade på mig och pappa med stora leenden och tårar i ögonen.
Jag gick försiktigt för att inte snubbla på min klänningen.
Jag kollade rätt fram på stället prästen stod och fick syn på Harry.
Han hade tårar i ögonen och världen största leende på läpparna.
Han såg vuxen ut och vacker i sin svarta kostym och vita blomma i bröstfickan.
Jag studerade alla detaljer på honom och han gjorde de samma. Vi båda log och nästan stor grät.när jag gick i gången såg jag alla nära och kära
Min bror, min låtsas pappa, Amanda, Isabella, Rosie, Luke, Josefine, Anne, Gemma, Sophia och många mer.
Det var så otroligt vackert att alls i min släkt åkt hela vägen från Sverige ända hit.Nu var jag framme vid harry och han och pappa log mot varandra innan han tog mig i sin hand och vi båda gick upp till prästen. " You look beautiful" Viskade han snabbt innan vi var tvungna att skilja på oss gör att stå mitt emot varandra. Publiken satte sig ner när musiken tystnade och de blev knäpp tyst. Jag var så nervös för att något skulle hända.
Prästen började sitt tal om kärleken och han snackade om massor av saker men jag och Harry var för upptagna med varandra att vi inte kunde fokusera. " You can now say your vows.
De var Harrys tur först han tog mina händer och kollade in i mina bruna ögon
"Sara Emilia Johnsson
This place is where i first laid my eyes on you. This is the place i saw the love of my life in. I then walked of the stage with a lump in my troath Never knowing If I would ever see you again but you poured your Coffee on me and now we are here standing right infront of eachother and i couldnt be more happier with having you standing here right infront of me. I know i have done so man mistakes that i will always regret but you still choosed to say with me and watch me make more mistakes.
Sara i love every little flaw on you and i would kill for your beautiful smile"Jag hade svårt att ta in alla hans vackra ord men jag stor grät. Jag var stum och hade ingen aning om vad jag skulle säga
Hela publiken sa "awww""Harry Styles, when i went to your concert i only loved your music but when i got home i loved you too.
We have been through alot but i Never regret and of it beacuse i was with you.
You have maked me smile so much that i Never though was possible.
When i lost you for some months i was lonely and lost but when you came back in my life, life Finally had a meaning and that was you. Even though you is a pain in the ass i still love you and i will always be by your side and see you do more mistakes If you promise me that you will always stay around and watching me make mistakes"Jag var tom av ord jag hade fått ut allt jag ville säga och de kunde inte kännas bättre. Harry hade ett stort leende på läpparna och tårar i ögonen
"I love you" Viskade han och publiken hade ännu ett "aww" moment." Harry Edward Styles do you take Sara Emilia Johnsson to be your wife and love her till the world breaks you apart?"
" I do"
"Sara Emilia Johnsson do you take Harry Edward styles to be your husbend and love him till the world breaks you apart"
"I do" sa jag hundra procent säker.
"You are now husbend and wife
"You may now kiss the pride" sa prästen och med det gick Harry omedelbart över till mig och gav mig en kyss som ingen någonsin hade kunnat bryta.
Han bröt sedan kyssen och viskade
" i love Sara Styles and i always will"End.
YOU ARE READING
Pretty Lies.
Fanfiction~Svensk och Engelsk~ "It's beacuse i dont have you that i wont lose you"