Mervan ağa' danAvşin gideli iki gün oldu. Onsuz geçen iki gün, o günden sonra konağa uğramaz oldum. İki gecedir otel odasında sabahlıyordum. Yakup'tan, beni kimin ispiyonladığını öğrenmesini istedim. Onu bulunca ölümden beter edecektim.
Yılmazların koruması olan kâzımı ikna etmek zor olmadı, satılmış köpek, istediğini alınca herşeyi anlattı, Baran'ın böyle birşeye kalkışacağını tahmin etmeliydim. Ama ne olduysa göz ardı etmiştim, ona bunun hesabını sormadan durmayacaktım, İstanbul'a gitmiş, Yakup'un anlattığına göre bir kızı vardı.
Bunu duyunca şaşırmıştım!" Kızı olacağını düşünmemiştim, Baran aslen Urfalıydı, ama son on yıldır Mardin'e taşınmıştı ailesi ile birlikte, kim kendi toprağını bırakıp başka bir şehirde yaşardı, bunun altında birşey olduğuna kalıbımı basarım, Yakup'tan bunlunla ilgili araştırma yapmasını istedim. Baran dönene kadar öğrenmiş olurdum. İşte o zaman karşısına geçip bunu hesabını soracağım. Benimle uğraşmak neymiş ona gösterecektim. Bakalım onu, on yıldır kendi toprağından koparan neymiş!
Son iki günde Ahuzar'ın telefonları bir türlü durmuyordu. Konağa dönmem için yalvarıp durdu. Hamile olduğu için kabul ettim, konağa dönünce çıkacak tartışmayı tahmin ediyordum. Ahuzar bıkmadan neden böyle davrandığımı sorup duracaktı, bilsem söylerdim, ama bende bilmiyordum, neden böyle davrandığımı neden böyle hissettiğimi
Kendim bile bilmiyorum. Ona nasıl açıklayacaktım.Konağa vardığımda kahvaltı hazırdı, geçip Ahuzar'ın yanına oturarak kahvaltı etmeye başladım. Gözleri üzerimdeydi, birşey arar gibi bakıyordu. Kafamı ona çevirince önüne döndü.
Ayağa kalktığımda mutfaktan çıkan fadimeyi gördüm, arkasında Avşin yoktu,
Fadime nereye giderse arkasından o da giderdi, bu konakta durdukça Avşini düşünmeden edemiyordum. Sadece iki lanet gün geçmişti, buna biran önce alışmam gerekiyodu. Sevdiğim kadın yanımdaydı, hamileydi, peki ben neden böyleyim."Aşkım!"
Odaya çıkacağım zaman Ahuzar arkamdan seslenmişti," Efendim"
Aşkım neden iki gündür konağa uğramıyorsun, seni ne kadar özlediğimizin farkında mısın?" Bebeğimiz ve ben seni çok özledik, bugün kontrole birlikte gidelim mi?
Bugün şart mı, ilgilenmem gereken işlerim var." Aşk olsun, işin bizden daha mı önemli aşkım.
Hayır değil, ama bugün olmaz Ahuzar, bebek gayet sağlıklı, kontrolün bugün bekleyebilir. Tamam mı?
Tamam aşkım, sen gelmezsen bende gitmek istemem zaten filizi arayıp randevumu yarına alacağım.
Bu arada aşkım, babam aradı seninle konuşmak istiyor. Seni aramış ama ulaşamamış, Baba'mın telefonu'nu açmayacak kadar çok mu yoğunsun?
Evet, yoğunum Ahuzar!" Yeni otel'in atılacak temeli yüzünden mi bu yoğunluğun?
Evet, sende çok iyi biliyorsun, bu otel çocukluğumdan bu yana hayalimde ki projeydi, sırf bunun için turizm bile okudum. Tek bir hata bile istemiyorum, gerekirse başında dururum.
Aşkım çok yorucu olmaz mı, bence babamı ortak olarak kabul edersen eminim birlikte çok daha iyi bir iş çıkarabilirsiniz.
"Sana bu aklı veren kim, baban mı?
Bak Ahuzar, seni bir daha uyarmayacağım, benim, senin baban gibi bir adamın ortaklığına ihtiyacım yok! Bu konuyu bir daha sakın açma. Bu proje benim ve benim olarak kalacak, kimseye bu hakkı tanımam.
Mervan ağa, Ahuzar'ın bu sözlerine oldukça sinirlenmişti. Otel mevzusu gündeme geldiğinden bu yana sürekli Mervan Ağa'nın, babasını ortak olarak projeye dahil etmesini istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL+18
Ficción GeneralMervan ağa vakit kaybetmeden yatakta uzanan Avşin'in karşısına geçti. "Bacaklarını aç."Avşin, zorda olsa kendini sakinleştirerek, ağlama duygusunu bastırıp bacaklarını araladı. "Mervan ağa eline aldığı erkekliğini okşayarak, sertleşmeye çalışıyordu...