Іти на вбивство

8 1 0
                                    

Листя падає червоне, жовте, коричневе, все однакове,

І кохання, яке ти знайшов, лежало надворі під дощем,

Омитий водою, але вгамовуючи її біль.

- Джетро Талл, «Відьми обіцяють»

Є лише два місця, де кожен може знайти спокій — ліс і могила.

- Крістофер Тріана, «Пішов побачити річкову людину».

🍂

Жовтень 1994 року

ВІН

17:45

«Дом, милий дім!»

Двері в кабіну схожі на постріл дробовика, коли вони відчиняються та вдаряються об стіну. Промені запорошеного сонячного світла проникають через плече Хана, коли він заходить до кімнати, золота година жовтня розбивається крізь вічнозелені рослини. Він широко розкриває руки й повертається обличчям до своїх друзів, які йдуть позаду нього.

Аліна йде позаду, довге чорне волосся розвівається, як шовк, її сірий кардиган недбало спадає на одне плече. Вона озирається, зморщуючи ніс. «Це каюта твого дядька? Місце, про яке ти говорив місяцями?»

Хан оглядає це місце очима. Гаразд, це не виграє жодної нагороди; ніхто не був у ньому принаймні кілька років, там не було жодного технічного обслуговування, і все вкрите шаром пилу. Це голі кістки, вітальня; лише плед провислий диван, журнальний столик і якісь випадкові дрібнички біля стіни. Він просто знає, що Мун поскаржиться на відсутність VHS-плеєра, але немає навіть телевізора, до якого можна його підключити.

«Гей, я хочу сказати тобі, що Whispering Pines — це дуже бажане місце для оренди», — каже Хан, тримаючи руки на стегнах. «Ти знаєш, скільки зазвичай коштують вихідні тут? І ми можемо залишитися безкоштовно».

Чімін заходить у двері наступним, у той самий час, що й Чонгук. Їхні плечі збиваються, і вони збентежено дивляться. Завжди джентльмен, Чонгук відступає та вводить Чіміна попереду.

«Хан каже, Аліна, що він хотів би, щоб ми плазували біля його ніг усі вихідні». Чонгук усміхається, заходячи позаду Чіміна, чорні Doc Martens стукають об сумнівну дерев'яну підлогу.

«Я цього не кажу», — заперечує Хан.

Чонгук і Аліна обмінюються розумовими поглядами.

«...але це не зашкодить». Хан кидає свою сумку на підлогу, піднімаючи хмару пилу з потертого, затхлого на вигляд килима. Чімін кашляє в руку свого коричневого светра.

In For The KillWhere stories live. Discover now