𝗕𝗔𝗕 23

3 0 0
                                    

𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻 𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗸𝗮 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗴𝘂𝗻𝗰𝗶 𝘀𝗲𝗺𝘂𝗮 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂 𝗸𝘂𝗻𝗰𝗶 .

𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 𝗲𝗻𝗷𝗶𝗻 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝘀𝗶𝘀𝗶 𝗸𝗶𝗿𝗶 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗿𝗵𝗮𝘁𝗶𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝘁𝗮𝗺𝗽𝗮𝗿 𝗷𝗲 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘁𝘂 .

𝗘𝗻𝗷𝗶𝗻 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗽𝘂𝗻 𝗱𝗮𝗵 𝘁𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗷𝘂𝗸 𝘀𝗮𝗻𝗴𝗮𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝘂𝗹𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝘂𝗻𝗱𝘂𝗿𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗻𝗶𝗻𝗴𝗴𝗮𝗹𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗲𝗿𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 .

𝗘𝘁𝗵𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗽𝗲𝗿𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗸𝗼𝗿𝗶 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗯𝗲𝗹𝗮𝗸𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗶𝗸𝘂𝘁 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗯𝗲𝗹𝗮𝗸𝗮𝗻𝗴 .

𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗰𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻 𝗯𝗲𝗹𝗮𝗸𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗲 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝗯𝗲𝗹𝗮𝗸𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗮𝗱𝗲 𝘀𝗮𝘁𝘂 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗸𝗼𝗿𝗶 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗮𝘁𝗮𝘂 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗺𝗴𝗵𝗶𝗿𝗮𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗰𝘂𝘁 𝗹𝗮𝗷𝘂 𝗱𝗮𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗼𝘁𝗼𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗱𝗶 𝗱𝗲𝗽𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 .

𝗕𝗲𝗴𝗶𝘁𝘂 𝗷𝘂𝗴𝗮𝗸 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗼𝘁𝗼𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮  𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗸𝗼𝗿𝗶 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗱𝗲𝗽𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗵𝗶𝘁𝗮𝗻 𝗷𝘂𝗴𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗺𝗼𝘁𝗼𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 .

𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗳𝗼𝗸𝘂𝘀 𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝘁𝗶𝗯𝗮 𝗶𝗶 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝗺𝗲𝘀𝗲𝗷 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝘀𝗲𝘀𝗲𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗱𝗶𝗸𝗲𝗻𝗮𝗹𝗶 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗰𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗲𝗻𝘆𝘂𝗿𝘂𝗵 𝗻𝘆𝗮 𝗯𝗲𝗹𝗼𝗸 𝗸𝗲 𝗸𝗮𝗻𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝘂𝗺 𝗹𝗮𝗺𝗽𝘂 𝗺𝗲𝗿𝗮𝗵 𝗶𝘁𝘂 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗰𝗵𝗮𝘁 𝘁𝘂 .

'𝗕𝗲𝗹𝗼𝗸 𝗸𝗮𝗻𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝘂𝗺 𝗹𝗮𝗺𝗽𝘂 𝗵𝗶𝗷𝗮𝘂 𝗺𝗸𝘀𝘂𝗱 𝗱𝗶𝗮 𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗺𝗽𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 𝗸𝗲 ' 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗹𝗶𝗸 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗶𝗸𝘂𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝗷𝗲 𝗱𝗮𝗻  𝗺𝗲𝗹𝗮𝗷𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗹𝗮𝗷𝘂𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗮𝗺𝗯𝗶𝗸 𝗹𝗼𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗸𝗮𝗻𝗮𝗻 𝗻𝗮𝗵 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗺𝗽𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗽𝘂𝘀𝗶𝗻𝗴 𝗸𝗮𝗻𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝘂𝗺 𝗹𝗮𝗺𝗽𝘂 𝗺𝗲𝗿𝗮𝗵 .

𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚  (C)Where stories live. Discover now