(FIGYELEM!
EZ NEM A STORY RÉSZE EZ EGY HALLOWEENE KIADÁS EGY KÜLÖN RÉSZ VÉR ÉS PÁNIK ROHAM FIGYELMEZTETÉS! KÉS ÉS ÖNGYILKOSSÁG KISÉRLETET TARTALMAZ!! Aki nem bírja még most mennye tovább TRÁGÁRSÁGOT TARTALMAZHA! )Lucifer pov:
Mit rontottam el? Mi volt a célom? Ki vagyok? Miért csinálom azt amit csinálok? Miért nem tudom csak úgy megtenni? Mit akar apám azzal elérni hogy letaszít? Miért tette ezt? Miért nem szeret? Ki szeret? Kit szeretek én? Ki akit megvédenék minden áron? Ki az az ember akiért érdemes eldobni az életem? Miért dobnám el bárki miatt az életem? Lehet hogy ez egyszerűbb mint hinném? Lehet ha nem gondolkodnék annyit menne? És mi lenne ha meg tenném? Aggódna értem bárki? Lenne olyan lény akinek ez fájna? Nem.
Az egyenlet megfejtése a nem.
Nem számítok. Nem érek semmi. Nem keresne senki. Nem aggódnának. Lehet fel se tünne nekik. Az apám túl elfogalat amúgy se szeret. Miért ne tehetném meg? Ki akadájozna meg? Senki.Lucifer Morningstar vagyok a pokol ura. Maga Lucifer. Nem a Sátán a Sátán Roo. Szeretném ha mindenki tudná hogy nem vagyok rosz. Én nem a rosz akaró vagyok. Én csak álmodoztam ahogy ti is. De titeket ezért csak akkor büntetnek ha roszról álmodozol illetve akkor se teljesen. Én voltam egykor apám kedvenc Arkangyala de elárultak. Most a Pokol ura vagyok. Elterveztem ma leszökök a Földre emberi alakomba. Ebben az álmomban teljes mértékben sebezhető vagyok és megteszem. Ki gondolná nem? Maga a Pokol ura öngyilkos. Root megbíztam az irányítással csak ő tud a tervemről neki ez jó. De meg bízok benne 2.000.000 éve csak benne bízok már Lilithben sem. Roo a megfelelő vezér. Ő állított talpra. Mindent tud. Akár az angyalokról akár rólam akár apám ról. Elmondtam neki mindent. A portál megnyílt Roo int egyet tugya ez az utolsó nem lesz több és én is tudom. Hosszas szomorú búcsút vetünk. A portál kék és arany színe keveredik. Roonak könnyes a szeme a szokásos barna piros ruhájában volt. Én is a szokásosban voltam. A környezet csendes mintha minden tudná hogy mire készülök. Az idő is megált. A leghosszabb még is a legrövidebb búcsú. Lilith nincs itthon Charlieval ment az új barátjához de szerintem meg csal. A portál bezárul. Megfagyok. Körül nézek senki sehol. Alakot váltok és stílus most úgy nézek ki mit egy srác 2024ben. Baran, rövid haj, zöld szem, sápatt bőr, bő nadrág, és egy bő pulcsi. Nagyon fura stílus de meglepően kényelmes.
Elővettem egy kütyüt valamennyit értek hozzá a Google Térképen kerestem egy közeli város. Nem York tökéketes lenne. Ki jutottam az erdőből nem volt nehéz. Hívtam egy taxit. Sárga mint régen ez nem változott de az egész világ megváltozott. Olyan más az emberek gonoszak habár jól néz ki 1-2 de a szívük olyan szürke hogy annak már 50 árnyalata van. Az utcák ugyan olyan sötétek köd lep mindent. Mintha nem is a valóság lenne. Minden tele van szeméttel. Palackok és kupakok. Szegény emberek akik az utca emberei lettek. (Csövesek)
Rablások, gyilkosságok, csalások és roszt akarások összetömörülése ez a város.Meg érkeztünk. A taxi kitett egy helyen. Körül néztem teljes pusztítás. Mintha ez nem is az a hely lenne mint volt. Elmentem egy könyvtába csendben kell lenni valakik itt tanunak. Levettem egy könyvet a polcról. Tele volt pusztítással. Bombák, háborúk, elhunytak, rasszizmus, otthonért küzdők. Sajnálatos ami történt miattam a földön.
K
imentem elég szörnyűséget láttam. Megálltam egy építés alatt álló épületet már a beton szerekezete meg volt de se ablakok se ajtók tele volt grefitikkel.
Bementem az épületbe találtam egy lépcsőt de nagyon sötét volt minden.
Elmentem egy szobába. Volt egy táskám tele minden félével. Elővettem egy gyufát és egy gyertyát. Meggyujtottam a gyufát majd a gyertyát. Így már volt egy kis fény. Elmentem a betonlépcsőhöz. Felsétáltam a legtetéjére olyan üres volt az egész épület hogy minden léptem vízhangzott. Felértem az épület leg felső emeletére nem mentem ki a tetőre mert így jobbnak láttam. Az épületnek 20 emelet volt én most a 20.on voltam fent egy szobába bementem. A gyertyát letettem a szomba közepére. Elsétáltam az erkélyig iáltam a peremre. Körülnézetem senki nem vesz észre. Az autó úgy dudálbak mintha az életünk múlna rajta. Siet mindenki a dolgára olyanok mint a nyüzsgő hangyák. Szaladgálnak és egy felsőbb rendűnek dolgoznak keményen nap mint nap. Minta életük utolsó napja lenne mit se figyelve szeretteikre, más örömökre. A stressz, a félelem, és a düh keveredik a levegőben mintha a legrosszabb keveréket kevergetném. Pedig tőlem csak döntéset kaptak és ezt tették nagysági sorrendet állítanak. Lenézik a kissebeket vagy a másikat talán azért mert sötétebb a bőre. Raszozmus az ítélkezők akik vétenek azt hiszik természetes hogy valakit lenézel e miatt de nem így van. Azok akik ítélkeznek póruljárnak megkapják a jutalmuk.
Ahogy így elmélkedtem lépteket hallottam. Valaki felfelé haladt. Én hátra fordultam. Tudom mit kell tennem. Utoljára a szemébe néztem de erre nem számítottam. Azrael jelent meg a fivérem.Dehát ő honnan tudja? Nem szóltam senkinek.
Már késő volt. Megbotlottam...
Azrael elkezdett utánnam futni.
Az: Lucifer!!!!!! Baszkiiiii!! Rohadj meg!!
Utánnam repült de semmi esélye nem volt. Éreztem ahogy esek az összes emlékem visszatért. Minden. Apám, ahogy repültem Azraellel, Lilith amikor még a Paradicsomban volt gyönyörű volt. Aztán ahogy ott hagyott.
Csend...
Földet értem mindenki hirtelen körém gyülemlett. Megtörtént. Azrael rám esett ezzel mégtöbbet ártva. Szárnya kint nagyon sírt a lába és keze tiszta véres. Az emberek nem hisznek a szemüknek.
Valaki1: Nézzétek egy angyal.
Valaki2: Ez hogy lehet?
Valaki3: Baja van kinek esett baja? Orvos vagyok.
Az: Lucifer BAZDMEG EZ NEM TEHETED!!!!!! NEM TEHETED NEM TEHETED ÉRETD NEM TEHETED!!!!!!
Lu: Sajnálom vigyél oda apánkhoz és egy fehér sírt kérj ne legyen extra és kérd meg hogy vigyázzon.... vigyázzon.... vigyázzon a lányomra.
Elvéreztem kívülről láttam az összes lény reakcióját.
Valaki4 : Lucifer mint a Sátán?
Valaki5: Azrael arkangyal?
És még ezer meg ezer kérdő szó... amit már nem hallhattam...
________________________
959 szó emberek ez lett volna a külön rész remélem teccik nagyon jó volt megirni. Remélem ilyen jó lesz olvasni is🥰😁 jó olvasást
ESTÁS LEYENDO
Radioapple a világunkban
RomanceEz egy radioappleös shyp lesz. Ez az első könyvem lesz. Kérlek ne öljetek meg a rengeteg helyesírási hibáimért mert nem vok profi, és a nyelvtan nekem sohase ment. +18 as főleg a sok csúnya beszéd miatt meg ha rá veszem magam egykét jelenet is lehet...