39.Μαλλού γεννάει.Μάξιμος αποχαιρετά την κόρη του.Βόλτα Ιζαμπέλας με Δέσπω.

4 1 0
                                    


Η Δέσπω βρήκε ευκαιρία να περάσει χρόνο με την Ιζαμπέλα.

Δεσπώ- Θα σε πάω εγώ στο μπαμπά σου μωρό μου. Μην με φοβάσαι. Μου είπε να έρθω να σε πάρω και να σου αγοράσω σοκολάτα και χυμό. Έρχεσαι μαζί μου?

Ιζαμπέλα- Να φέρω και τον κολλητό μου μαζί? Φοβάται να είναι εδώ μόνος του χωρίς εμένα.

Δέσπω- Ναί αγάπη μου. Αυτός θα μας προστατεύει κιόλας.

Η Δέσπω χάιδεψε τα μαλλάκια της. Η μικρή έδειχνε να την συμπαθεί. Είχε και το βλέμμα του Σκοτσέζου πατέρα της Τζέιμι.

 Είχε και το βλέμμα του Σκοτσέζου πατέρα της Τζέιμι

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

 Μετά από 30 λεπτά ο Μάξιμος έφτασε στο νοσοκομείο. Αγωνιούσε για την Μαλλού και την κόρη του.

Μάξιμος- Μήπως φέρατε εδώ μια ετοιμόγεννη κοπέλα? Που βρίσκεται? Θέλω να παώ επειγόντως κοντά της.

Σοφία- Ήρθες εδώ και το παίζεις στοργικός πατέρας. Η αδερφή μου ξέρει ότι είσαι εδώ? Κοντά της έπρεπε να είσαι και όχι εδώ.

Ο Μάξιμος μπήκε μέσα για να είναι κοντά στην Μαλλού. Ήταν σίγουρος ότι η ψυχολογία της θα ήταν χάλια τώρα που θα έδινε το μωρό της. Η Δέσπω πήρε την Ιζαμπέλα σε ένα καφέ. Ο κολλητός ήταν δεμένος στην καρέκλα για να μην φύγει. Μέσα στο καφέ είχε μια κοπέλα που τραγουδούσε με την συνοδεία πιάνου. Η Ιζαμπέλα θυμήθηκε την Ραφαέλλα που τραγουδούσε και αυτή.

Ιζαμπέλα- Η μαμά έχει καλύτερη φωνή από αυτή. Πρέπει να γίνει τραγουδίστρια. Να έρθει εδώ να τραγουδά τώρα που θα γεννήσει τον αδερφό μου. Όλος ο κόσμος πρέπει να ακούσει την διάσημη αδερφή μου να τραγουδάει.

Δέσπω- Μα θα πρέπει να μείνει σπίτι να φροντίζει το μωράκι της. Θα την χρειάζεται το μωρό . Θα του δίνει το γαλατάκι του. Αυτά κάνουν οι μαμάδες. Πρέπει να είναι κοντά συνέχεια στα μωρά τους.

Ιζαμπέλα- Εμένα τώρα τελευταία η μαμά μου δεν μου δίνει σημασία. Αυτό με στεναχωρεί πάρα πολύ. Άκουσα να λένε ότι θέλουν να βρούν τις γονείς μου.Τώρα που θα έρθει το μωρό τους με βαρέθηκαν και θέλουν να με διώξουν από κοντά τους.

The Royal RomanceWo Geschichten leben. Entdecke jetzt