82. Vidina

5 1 2
                                    


,,Na na na na nana, na na nana na nana, na nanna na na," prozpěvovala si Veronika a pak se znovu smutně zadívala na vodní hladinu.

Klekla si k lesnímu potoku a omyla si krk i ramena a přitom znovu zavřela oči a opět uviděla před sebou onoho muže. Byl krásný, velký a statní a jeho oči si ji prohlíželi jako oči sokola. Sklonil se nad ní a jeho ústa se dotkly Veroničina krku a pak pokračoval drobnými polibky přes její ramena, až došel k jejím ňadrům, která už byla ztvrdlá touhou a která se třásla na jeho pohlazení a polibky.

,,Ach, bože..prosím," zasténala Veronika jako ve snu a sklonila hlavu dozadu, aby mu mohla poskytnout víc místa. ,,Ach, bože..můj," zašeptala a vpletla mu prsty do vlasu, které byly tak krásné a které čekaly na její doteky. 

,,Konečně jsem tě našel má paní..buď jen mou..neb já už blouznil jsem z tvé krásy, která mě navštěvovala každou noc a po které už jsem tak neskutečně toužil..Buď jen mou, má krásná..A já budu jen tvým..navěky.." řekl onen muž z jejího zjevení a přitom ji nepřestával laskat její tělo.

,,Miluji tě, má lásko," zašeptal a přitom se opět sklonil k jejím rtům.

,,Buď jen moji..má vílo..navěky, věku..Buď jen mou. A já ti slibuji že tě nikdy neopustím..Buď jen moji, má drahá..lásko," řekl a dal Veronice další náruživý polibek.

,,Ano, budu jen tvojí. Chci být jen tvou, můj pane. A teď když jsi mě našel, tak jsem tou nejšťastnější ženou..Ach, můj pane..můj pane..miluj mě..miluj mě.." odpověděla Veronika jak ve snách a pak se onen muž jako sen opět rozplynul a nechal ji samotnou s jejími pocity, láskou a tužbami, které v ní jeho doteky a polibky probudily.

Veronika si povzdechla, protože to byl opět jen další přelud, další vidina, která ji tento den pronásledovala už podruhé a tak netušila že onen muž skutečně žije a že po ní touží, tak moc že chybí už jen málo, aby touhou po ní dočista zešílel.

Protože její obraz ho navštěvoval každou noc a každou noc ho volal k sobě.

A tak netuší ani že onen muž ji miluje z celého srdce, více než někdo jiný.

Ale to Veronika nevěděla, stejně jako nevěděla to, že se s mužem který se ji dnes zjevil setká a to tváří tvář, i když to bude jen na malou a krátkou chvíli. 

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now