VIERNES!!! Äj qüe mäl

29 1 0
                                    

Y siiii... VIERNES äjjj q mäl lä cenä y pües tengö qüe estär ßien elegänte... püfff... si pör mi füerä me vöy cön ünös jeäns mis väns y ün cängürö hähää... äsi estäre müy cömödä... perö nö qüe creen mi mädre me cömprö ün vestidöö...

Ün VESTIDÖÖÖÖÖ.!! Äy nööö me dä ün ätäqüe... hähähähäää... ök.nö ßüenö me ßäñe y me älice el cäßellö me püse el vestidö... pües nö me qüedäßä nädä mäl perö esö nö es lö miö (es de cölör negrö de lä sintürä pärä äßäjö y lentejüeläs röjäs pör ärrivä äjüstäditö ästä lä cintürä y lö demäs süeltö) listö yä estöy perö qüe creen deßäjö de mi cämä häßiä ünä cäjä de zäpätilläs lä äßri y häßiän ünös täcönes del 10 si nö m eqüivöcö äßri mis öjös... y m qüede öpä -ö NÖ... estö si qüe nö-

Mi mädre entrö...
-Listääää.!! ßärßy..

-Si, perö ni se t öcürrä yö nö üsäre estö

-Sii lö äräs äsi qüe pöntelös y säl qüe yä estämös sößre hörä...

-estä ßien...-me lös püse y me püse ün äßrigö y säli ßäje läs grädäs y süvi äl äütö...

Llegämös... äiii.. qüe emöciön äjjj... nö es siertö estäßä tötäl y cömpletämente äßürridä... clärö äßiän ßäriäs chicäs de mi edäd perö creidäs mäs plästicäs cön läs üñäs de pörcelänä y pües ßien esäs chicäs nö m cäen...

Füi äl töcädör pärä disträerme y päsär el rätö...

y ädivinen ä qien viii... äl sälir de el... äiii mi Diös pües erä ün ßömßön ältö pües sölö lö püde ver de espäldä perö äün äsi erä müy lindö... y clärö cömö ün chicö tän äpüestö pödiä fijärse en mi... äsi qüe me füi ä sentär sölö en lä dichösä mesä püestö qüe mis pädres y süs ämig@s estäßän bäiländö äsi qüe me qüede y m püse ä,escüchär müsicä y de nüevö vi äl ßömßön püerö ähörä si lö vi ßien y erä äqüel ßömßön qüe vi en esä pläzä cüändö esperäßä ä mi ämigä Rößertä ööö... mi Diös estäßä müy güäpö...

Y nüesträs,mirädäs se ünierön perö yö m püse tän nerviösä qüe mire ä ötrö lädö...
Perööööö... escüche ün

-Hölää... y cön el ünä mänö äpöllär en mi hömßröö...

Öööööö.... mi Diös eräää el.!!
Me di lä ßüeltä y sönrei...

-Hölää.!! ßärßärä.!! Te äcüerdäs de mi (me qüede tötälmente cällädä tän sölö sönrei...)
-Veö qüe nö te äcüerdäs de mi...

-Hölä clärö qüe si!! Eres de äqüellä pläzä verdäd.?

-Si... söy... Säntiägö (sönriö) y qüe häces äqüi???

-Mis pädres estän invitädös ä este eventö y se süpöne qüe yö mäs y tüve qüe venir. Y tü qüe häces äqüi???

-öwww... ßüenö perö veö qüe nö t diviertes... y pües söy DJ. y se süpöne qüe tengö qüe änimär el eventö.

-ENSERIÖ!!! (excläme) qüe süper y sii nö t imäginäs lö äßürridä qüe estöy...
Ägärrö mi mänö y me dijö -Ven.!-

Enträmös pör ünä püertä süvimös ünäs grädäs y llegämös jüstö ä dönde estäßä ün män hämßös se cönöciän y me presentö...

-Te presentö ä ünä ämigä... -Märtin ellä es ßärßärä...

-Ün güstö söy ßärßärä...

-Wööü... el güstöö... es tödöö miöö y pües yö söy Märtin..
Y le diö ün empüjön ä Sänti älgö ßürlön y tödös reimös...

-Sänti m enseñö älgünäs cösäs y häci päsö el tiempö ästä qüe mi pädre m llämö äl mövil pregüntändö dönde estäßä qüe dönde m meti qüe yä nös hißämös...

Me despedi räpidämente de Märtin y Sänti le ägrädici pör tödö y säli cörriendö y väjändö läs grädäs peröö... älgüien me tömö del ßräzö y me dijö...

-Estä öpörtünidäd nö lä ßüelvö ä desäprößechär.!!

Gire mi cäßezä y erä el Säntiii... ääää... (süspire) mis öjös mirändö lös süyös y el lös miös cömö si nö päsärä el tiempö nös qüedämös ähi me sönriö y m pidiö mi nümerö y mi fäceßöök me diö ün ßesöö müy tiernö y süäve en mi frente jüntö cön ün äßräzö y ün cüidäte te llämäre.!!

Le sönrei y säli cörriendö pör pöcö me estämpö cönträ el süelö pör estös täcönes...
mis pädres me esperäßän mi pädre m äyüdö cön mi äßrigö y sälimös..

Äl llegär ä cäsä süßi ä mi häßitäciön me säqüe räpidämente lös täcönes qüe me mätäßä el dölör y me länse ä mi hermösä cämä äää...(süspire) y pense en el...

Peröööö... tüße qüe despertärme pärä läßärme mi cäritä lös dientes y demäs pönerme lä pijämä...

Äl diä sigüiente ä esö de läs 10:43a.m. sönö mi mövil ün nümerö descönöcidö..(pense..!serä EL..!) y cönteste.!

◆Hölä..!

◇ßärßärä eres tü.?? söy Säntiägö.!!

◆Si..! Hey Sänti

◇Cömö estäs..?cömö descänsäste..?

◆ßien Sänti äcäßö de despertäs.!! Hähähä... y tü???

◇Pües yö!!! M desperte häce 20 minütös..! äy... lö sientö si t hice despertär...

◆Hähää... descüidäää.!! y qüe häces.!!!

◇pües en cämitä äün hähäää... y tü.??

◆Flöjitö.!!hähäää... y yö igüäl en cämitä...

◇Hähähä... pär de flojitös sömös..!

◆Hähähäää... siii müchööö...

◇Y... cämßiändö de temä qüe äräs mäñänä.??

◆Y..! Nö lö se nö tengö plänes y...tü.??

◇Pües lä verdäd me güstäriä sälir cön ünä persönitä müy lindä... öjälä y ellä qüierä...

◆Öüwww.!! Qüe ßien esperö qüe si... e.!!(ääää... segürö tiene növiä mejör y yä nö me hägö ilüciönes :'( cön el ßüüüü...)

◇Pües si yö eso sperö qüe m häcepte äün nö le dije nädä...

◆Ääää... perö dilee...

◇Sii.!! Esö äre....mmm..-ßärßärä qüieres sälir mäñanä cön migö...

◆Yööööö.!! (Me qüede öpä y,nö süpe qüe decir äii... pör Diös) mmm... nöse...

◇Vämös.!! Di qüe si si qüieres te recöjö de tü cäsä ö cömö qüieräs

◆Hähäää... ßüenö estä ßien perö nö te preöcüpes mejör veämönös en äqüellä pläzä te pärese ä läs 4 .!!

◇Enseriööö.!! Ööw däle perfectööö estäßien ... (dijö müy änciösö)

◆ßüenö ästä mäñänä en lä tärde.!!

◇Ök.!! Cüidäte qüe tengäs ün lindö diä...

◆Chäü...!!!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 31, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Solo quiero ser felizDonde viven las historias. Descúbrelo ahora