Пролог

45 10 0
                                    

Венді 

Я тільки хотіла провести різдво у самому казковому на мою думку місті на землі - Нью Йорк, але я навіть не могла подумати що станеться, коли зустрінуся з новим сусідом. 

На перший погляд він виглядав дуже сексуальним, красивим, потужним, навіть милим, але згодом він почав здаватися дивним.  Під дверима я знаходила великі букети моїх улюблених кущових троянд.  Звичайно я не думала спочатку на нього, але один раз перед тим як виходити з квартири я бачила як кур'єр ставив квіти під двері потім стукав у двері навпроти звідти вийшов він, а після витягнув свій гаманець і заплатив кур'єру.  Нічого проти не маю коли мені дарують квіти, але... Букети почали з'являтися не тільки під дверима, але й всередині приміщення.

Коли рано ти встаєш і хочеш випити чай, то з нізвідки на столі у вазі стоїть букет білих троянд.  А потім мій ноутбук на якому я працюю виявляється відкритим ніби в ньому хтось лазив.  Хлопець якого звуть Артем - сам покликав мене покататися на ковзанах і сам же не прийшов та замість нього я побачила сусіда.  Його очі здавались такими темними, а його губи були вигнуті в жорстоку посмішку.  Та цьому я теж не надала значення якби ...

Коли я повернулася додому я зателефонувала Артему, його голос був таким наляканим, він постійно щось говорив про мого хлопця.  Про якого хлопця мова?  Якщо в мене ніколи його не було.

Незнайомець 

Що може зробити один єдиний трьох секундний погляд?  На що він здатний?  Я не знав ... до тепер. Вона подивилася всього три секунди мені в очі і я став одержимий цими двома камінцями кольору океану.  Боже наскільки ж вона била красива ... Хвилясте каштанове волосся, ластовиння що покривало її акуратненький носик, маленькі губи кольору полуниці... і....

Це все що мені було дозволено  побачити (поки що) - адже її тіло заховав одяг.  Її шия була вкрита теплим шарфом, тіло довгим пальтом, а ноги чорними угами.  І ця дівчина-троянда змогла змусити мене переслідувати її, спостерігати за нею, бігати але ... Спочатку мені потрібно познайомитися з нею дізнатися її ім'я, яке я і так вже знаю ... точніше я вже знаю про неї все, тільки вона цього не повинна дізнатися.

ОКЕАН ЙОГО БЕЗСОННЯ /18+Where stories live. Discover now