Dupa ce am spus asta am rosit, iar Harry m-a sarutat. La inceput am fost socata, dar apoi mi-am pusa mainile pe dupa gatul lui si l-am sarutat inapoi. Ne-am despartit din sarut si l-am privit in ochii. Am vazut multe sentimente in acei ochii verzi ca smaraldul: dragoste, emotie, fericire.
- Amy, vrei sa fii iubita mea? intreaba el emotionat
- Um...nu stiu ce sa zic. i-am raspuns
Il vad cum lasa capul jos trist si se departeaza de mine. Cred ca ar trebui sa accept, adica, chiar ma place. Ma duc la el, ii ridic barbia si am putut observa cateva lacrimi ce i se prelingeu pe obraz. I le-am sters usor cu degetele mele si mi-am spulberat buzele mele micute de ale lui carnoase formandu-se un sarut. Ne-am desprins si l-am intrebat:
- Asta iti raspunde la intrebare?
Imediat ce am intrebat fata i s-a luminat si m-a luat in brate spunandu-mi ca l-am facut cel mai fericit de pana acum ca am acceptat sa ii fiu iubita. Mi-a luat mana intr-a lui si am coborat in sufragerie. Cand ne-a vazut Zayn ne-a felicitat si i-a zis lui Harry ca daca, cumva ma face sa sufar il omoara. La faza asta nu m-am putut abtine si am chicotit. Se pare ca baietii m-au vazut si au suras malefic. Ei s-au apropiat de mine, iar eu m-am dat cu un pas mai in spate, ei tot venind din ce in ce mai aproape. Din pacate incercarea de a fugi a esuat si am ajuns gadilata de cei doi spunandu-mi "Na! Acum ai motiv sa razi!". Printre lacrimile de la ras l-am putut observa pe Niall cum se aropie si incepe si el sa ma gadile.
- Dar tie ce ti-am facut? intreb eu printre rasete
- Nimic, dar imi place sa gadil. raspunde acesta in timp ce incepe si el sa rada
- Ce iti place sa gadili? Oameni nevinovati? intreb din nou
La un momendat s-au oprit din gadilat si s-au aruncat peste mine storcindu-ma. Am incercat sa ii indepartez, dar cantareau o tona. I-am auzit pe Louis si Liam strigand la unison "GRAMADA!" si s-au aruncat si ei. Parca Liam trebuia sa fie Daddy Directioner sau nu era el? Eh, nu mai conteaza, ce conteaza acum este faptul ca eu sunt dublu storcita si nici nu mai pot respira. Un lucru am omis sa vi-l spun despre mine acela fiind ca am Astm Bronsic si rareori imi cam trebuie inhalatorul si acesta este un moment in care chiar imi trebuie. I-am spus lui Zayn ca imi trebuie inhalatorul si sa se dea jos de pe mine. El m-a intrebat la ce imi trebuie inhalator, iar eu i-am raspuns ca ii spun mai tarziu. S-au ridicat toti de pe mine si am intrat la mine in camera. L-am gasit pe noptiera, am inhalat de doua ori si mi-am revenit. Imediat au venit si ceilalti si m-au intrebat ce am patit, iar eu am inceput sa le povestesc de acea boala. Dupa ce am terminat de povestit ei aveau ochii in lacrimi, dar le-am spus ca nu trebuie sa se intristeze sau ingrijoreze ca nu am nimic grav. I-am intrebat pe Harry si Zayn daca vor sa vina cu mine la o cofetarie ca am pofta de o prajitura si au acceptat numaidecat. I-am dat afara pe toti ca sa ma pot schimba. Mi-am facut mai intai toaleta de dimineata, iesind din dus cu un prosop alb pufos, urmatoarea directie fiind dulapul. Mi-am luat din dulap un tricou lasat pe umar rosu, o pereche de blugi negrii rupti pe ici pe colo si in picioare mi-am pus niste botine tot negre. Parul am decis sa mi-l fac intr-o coada impletita pe o parte. Mi-am luat telefonul si am coborat in sufragerie unde i-am vazut pe Zayn si Harry deja gata. M-am dus la Harry, i-am dat un mic sarut pe obraz el punandu-si mana pe umerii mei si am iesit.
~Perspectiva lui Zayn ~
Eram in drum spre cofetarie impreuna cu Amy si Harry cand dintr-o data dau peste cineva. Ma uit sa vad peste cine am dat si observ o fata micuta de statura cu parul blond si ochelari. Lumina soarelui ce batea in ochelarii ei ii scoteau in evidenta ochii de culoarea smaraldului. Poate nu credeti in dragoste la prima vedere, dar eu da si acum cred ca tocmai m-am indragostit. M-am mai "holbat" la fata din fata mea pana cand mi-am primit o palma peste ceafa. Ma uit sa vad cine m-a lovit si se pare ca Amy era vinovata. Mi-am pus mana peste ceafa si am scos un mic "Ow". Chiar a durut.