2.Sezon 34.Bölüm DİĞER BÖLÜM FİNAL..

11 2 0
                                    

"aynı olmuşuz" dedim gülerek o da "hep aynıyız" dedi ben hızla "öyle bakma bugün olmaz" "nası bakıyormuşum" dedi heransikcekgibi diyemedim "yicekmiş gibi" "ben değilde sen bisey yiceksin bugün" dedi ve belimden tutup duvarla arasına aldı beni kızarmıştım hafiften "arda çocuklar yan odada onlarla ilginelelim sonra.

"tamam güzelim tamam" dedi ve el ele ilk nilin odasına gittik "anne,baba hoşgeldinizz" "hoşbulduk prensesimm" dedim ardından arda "benim güzelim napıyormuş?" "ya canım çikolata çekti ama evde yok onu düşünüyorum" "bekle tahsini arayıp hallediyorum nilim" demişti arda yerim ben bunu.

Sırada batunun odası vardı girip baktık ikimizde yanağından öpüp çıktık uyumuştu çünkü.

Sıra rüzgarın odasına gelmişti "yakışıklımm napıyosunn" dedim arda kısa bir bakış attı sonra rüzgar "iyiyim annee siz napıyosunuuz" "iyiyiz bizde size bakıp uyuyacağız nil çikolatalarını yedi ve uyudu batuda uyumuş hadi sende uyu annecim" "tamam anne iyi geceler ikinizede" dedi arda benim duyabileceğim kısık bi sesle "iyi olcak zaten" dedi ve rüzgarı öpüp çıktık.

Çıktığımız an arda beni kucağına aldı bende "arda indir benii ardaa" "geldik bebeğim" dedi ve yatağa attı beni "ayy ardacım valla çok yorgunum hadi iyi gecelerr" dedim ve yorgana girip uyuma taklidi yaptım ardada "sabır ya" diyerek yanıma yattı elini belime koydu bende dudağını öpüp "seni çok seviyorum arda iyi geceler" "iyi geceler güzelim" dedi ve uyuduk...

BÖLÜM SONU GERÇEKTEN AĞLAYARAK YAZIYORUM..🥲🥲🥲

•CESARET NUMARASI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin