Minju, arkadaşlarıyla fakültenin tuvaletine doğru gidiyordu. Gülüşüp eğlenirken kendilerini tuvalette buldular
Tuvalette Minju'nun ilkokul arkadaşı olan ''Wonhee'' vardı.
Minju, Iroha'ya doğru eğildi ve dedi ki;
''Bu, benim çocukluk aşkım Wonhee değil mi?, onu da kulübe alalım. Belki daha da yakınlaşma fırsatım olur.''
Iroha, cebindeki üstünde ''SARANGNEE CLUP'' yazan ve mor bir dondurma tahtası olan bir kağıt uzattı ve gittiler.
Wonhee'nin dişi garip ve olağanüstü derecede parıldıyordu, bunu farketmiş olmalılar ki üstünde ''sarangnee'' yazan bir kağıt verdiler.
; Sarangnee, korecede yirmilik diş anlamına gelir. Isminin sarangnee olmasının en büyük nedeni ise;
Koreliler aşkı yirmili yaşlarda bulacaklarına inanırlar. Ayrıca biri size '' Sen benim ilk yirmilik dişimsin. '' derse bilin ki size '' Sen benim ilk aşkımsın. '' diyordur.
Wonhee'nin gözünden;
Bu kağıt da neyin nesi şimdi? Ayrıca oradakilerden biri benim çocukluk aşkım Minju değil miydi? Her neyse kağıdın üzerinde bir yer ve bir tarih yazıyor. Oraya gitmeliyim, zaten uzun zamandır onu (Minju'yu) arıyordum. Onun kadar harika birinden hoşlanmamak mümkün mü?
Minju'nun gözünden;
Oha. Onu çok uzun zamandır arıyorduk ve bulduğumuz yer kızlar tuvaleti mi? Biraz garip oldu fakat olsun, yine de onu bulduk mu? Bulduk.
*Minju, Iroha, Yunah ve Moka toplantı salonuna geçerler, toplantının başlamasına daha 15 dakika vardır ve Wonhee'nin gelip gelmeyeceğinden şüphelidirler.*
Iroha'nın gözünden;
''Acaba gelecek mi?'' Dedi Minju, ardından Wonhee sohbete katıldı
'' Selam! Uzun zaman oldu yahu görüşmeyeli. Nasılsınız?'' dedi Wonhee. Ardından Yunah görüşmeyeli neler oldu hepsini tek tek anlattı.
Yunah; '' Yanii, sen gittiğinden beri Moka ve ben sevgili olduk.''
Iroha topu yuvarladı; '' Minju ise hala senden ho-''
Minju: ''ÖHÖM ÖHÖM''diyerek Iroha'nın sözünü kesti ve ona öldürücü bakışlarından atmaya başladı.
Iroha korkmuş duruyordu. Ardından Minju, Iroha'nın sözünü devam ettirdi;
''Evet doğru, hala senden hoşlanıyorum'' dedi Minju. O an kalbim öyle hızlı attı ki, sanki yerinden fırlayacaktı. O his var ya o his, Minju ve Wonhee'nin sevgili olmasını en çok isteyen bendim, o ikisinin mutlu olmasını o kadar çok istiyordum ki. Sanki benimle sevgili olacaktı.
Wonhee'nin gözünden;
Herkes ağzımdan çıkacaklafı bekliyordu, bundan emindim.
''B-bende seni... s-se.. AH LANET OLSUN BENDE SENİ SEVİYORUM'' diyebildim. O an rahatladım, gerçekten o kadar huzurlu hissettim ki inanamam. Minju bana doğru yakınlaştı, tam dudaklarımız dudaklarımıza değecekken Yunah tahtaya vurdu. ''Toplantı başlıyor.'' Ah be Yunah, öyle bir anda tahtaya vurdu ki gerçekten hayal kırıklığına uğradım. Minju'ya doğru eğilip '' Okul çıkışı evime gel, zaten biliyorsun. Evde tekim'' dedim. Minju bunu niçin söylediğimi anlamış gibi duruyordu çünkü sırıttı.
Yunah'ın gözünden;
O an, onları durdurarak ablalık görevimi yaptım. Neyse toplantı başladı. Ders boyunca o ikili hep yan yana durup ellerini sımsıkı sıktılar, sevgili olmuş gibi duruyorlardı. Her neyse, '' Ders bitti, yarın tekrardan görüşmek üzere!'' dedim ve Moka'nın elinden tutarak eve gittik.
İlk bölüm bu kadardı, zaten izlensin diye yazmıyorum zevk olsun diye yazıyorum. Her gün devamını getireceğim.
İlk bölüm olduğu için kısa bıraktım.
YOU ARE READING
Beni duyabiliyor musun, Minju?
RomanceBu hikayeyiso sarkıları ''Cherish'' üzerine yapacagım. O m/v'de de wonhee ve minju sevgili gibi birsey ve birbirlerini seviyorlar. Ama burada durum biraz farkli