KATILIMLAR: AÇIK🔓
-Selamlar çok sevgili Aot severler! Sizlere bir katılımlı kitap ile geldim!
-Olayımız basit! Gelin size eğitmeniniz anlatsın:
Hepiniz Marley'de yaşayan Eldialı savaşçı adaylarısınız ve elimizdeki devler için seçilmiş kişilersiniz! Son eğitiminizi nasıl geçirdiğiniz kaderiniz için son derece önemli, bu yüzden artık fazladan dikkat göstermeniz gerekiyor!
Ben Mint Yeager ve son eğitiminizi size ben vereceğim! Buraya kadar geldiyseniz çok şanslısınız! Eminim sonrasını da ölmeden halledersiniz~
-Çocukları korkutma, Mint. Pekala, gelin size Mint'in bahsettiği devleri tanıtayım!
(Buradan karakterinizin miras alacağı devi seçeceksiniz. Eğer karakteriniz kitabın sonuna kadar eğitimi başarı ile tamamlarsa, devi miras alacak. Lakin karakteriniz başarısız olursa öldürülecek ve miras alacağı dev boşta kalacak.)
- Zırhlı Dev (Dolu: nestown )
- Saldırı Devi (boş)
- Dişi Dev (Dolu: yeniacemilili )
- Taşıyıcı Dev (boş)
- Muazzam Dev (boş)
- Çene Devi (boş)
- Savaş Çekici Devi (Dolu)
(Seçmek istediğiniz devin satırının altına "bunu seçiyorum" olarak yorum yapın.)
Bildiğiniz üzere her devin kendine has özellikleri var. Eğitimi nasıl bitirdiğiniz göz önüne alınarak hangi deve uygun olduğunuza karar verilecek. Devin önceki sahibini yiyip onu miras alacaksınız ve sizin de yaşayacak 13 yılınız kalacak! Harika değil mi ama?!
-Şimdi en önemli kısma geldik! Karakter formu!
-Sizden Attack on Titan evreninde yer alacak bir karakter yaratmanızı istiyorum (zaten varsa onu kullanabilirsiniz) bu karakter hikayede sizin kontrolünüz ile hareket edecek.
KARAKTER FORMU: (bu kısma satır açıp bütün bilgileri bir yorumda verin)
İsim Soyisim:
Cinsiyet:
Yaş: (12-18 arası)
Boy: (santimetre cinsinden)
Sevdiği şeyler:
Sevmediği şeyler:
Yetenekleri: (insan dışı yetenek kabul etmiyorum)
Zayıflıkları: (karakterler çocuk olacağı için iyi düşünün, küçük şeyler yazmayın)
Aile geçmişi: (Detaylı bir şekilde yazın. Kaç kardeşi var? Ebeveynleri neden evlenmiş? Hatta ebeveynleri evli mi? Neden savaşçı adayı oldu? Aklınıza ne gelirse!)
Kişilik: (Bunu da detaylı yazın. Bir iki kelimeyle açıklamayın, karakteri nasıl yazacağımı bilmem lazım.)
Fiziksel görünüş: (isterseniz çizebilir, isterseniz betimleyebilir ve yahut internetteki başka bir modeli bana gösterebilirsiniz!)
Belirtmek istediğiniz şeyler: (aklınıza gelecek, hikayeye katkısı olabilecek, karakterin lore'u hakkında fazladan bilgi, bu zorunlu değil!)
-Animeyi izlediyseniz hikayeye az çok hakimsinizdir ama ben Marley'in elindeki devlere fazladan Saldırı Devi'ni de ekledim, o da bir zamanlar Marley'e aitti zaten!
-Kimse katılmazsa kıt gibi kalacak mıyım? Evet. Umrumda mı? Yoo. Sınav haftasında böyle bir şey yapmak akıllıca mı? Hiç değil. Ama sorun da değil! Sınav haftası boyunca hikayeyi aklımda şekillendirir ve sizin de karakterlerinizi nasıl yazacağımı planlarım.
-Şimdilik sağlıcakla kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marley'in İblisleri (Katılımlı Kitap)
Fanfiction[Katılımlar: AÇIK] "Günaydın ucubeler! İyi uyudunuz mu? Umarım uyumuşsunuzdur, çünkü siz savaşçı adaylarının hangi devleri alacağı çok yakında açıklanacak, son zamanlardaki eğitimleri nasıl geçtiğiniz çok önemli olacak!" ||Hikayede bana ait olduğunu...