BAB 36 | POSISI YANG LEBIH KUKUH.

164 9 3
                                    

TUAN BODYGUARD ADALAH PUTERA RAJA YANG SEBENAR.

Tuan Hulk telan air liur melihat tatapan tajam dihadapannya itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tuan Hulk telan air liur melihat tatapan tajam dihadapannya itu. Gadis itu nampaknya benar-benar sedang marah kepadanya.

"Ame tak sangka Umar.. Oh, maaf, Tengku Jebat. Tak sangka Ame ditipu!." Marahnya.

"Jadi, Tuan Hulk tu juga adalah nama tipu?!." Pria itu gelengkan kepalanya.

"Tuan Hulk itu memang nama yang digunakan dalam pasukan.. Ame.." Pria itu mendekatinya namun Tengku Lily Camelia menjarakkan dirinya. Sanggup pria itu menipu dirinya hidup-hidup!

"Kenapa Tengku Jebat sanggup menipu dan menyamar sebagai Umar Aqief?! Jadi, siapa Umar Aqief yang sebenarnya?!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Kenapa Tengku Jebat sanggup menipu dan menyamar sebagai Umar Aqief?! Jadi, siapa Umar Aqief yang sebenarnya?!." Tengku Lily Camelia peluk tubuh, masih menatap tajam pria itu.

"Umar Aqief adalah pria yang menyamar sebagai Tengku Jebat. Kami.. kami berdua berganti tempat untuk menjayakan misi ini."

"Huh! Misi?." Katanya sinis. Misi untuk mempermainkan dirinya?!

"Misi untuk mempermainkan Ame?! Begitu?!."

"Bukan! Bukan! Sungguh saya tidak pernah berniat seperti itu terhadap Ame. Sumpah!." Tengku Jebat Aariyaz mengangkat tangan kanannya.

"Jadi, mengapa perlu berganti tempat?! Bukankah itu jelas menunjukkan yang Tengku Jebat ingin mempermainkan Ame?!." Pria itu geleng kepala.

"Tidak, saya tak pernah berniat untuk mempermainkan Ame. Jika saya ingin mempermainkan Ame, saya tidak akan melamar Ame untuk kali kedua." Ujar pria itu tersenyum.

"Jadi, apa sebabnya Tengku Jebat menjadi Tuan Hulk sekaligus menjadi Umar Aqief?." Inotasi suaranya mula kedengaran rendah.

Pria itu tersenyum.

"Saya mendengar pelbagai cerita tentang kenakalan Tengku Lily Camelia dari Negara Espania ini. Jadi, saya ingin mengetahui dan mempelajari cara untuk mengendalikan Tengku Lily Camelia sendiri, dengan menyamar sebagai pengawal peribadi Ame."

"Dan, Ayahanda Mustapha juga ingin mencari siapakah dalang disebalik surat ugutan bunuh itu disamping ingin menjaga dan melindungi Tengku Lily. Lebih mudah untuk mencari pelakunya sekiranya saya menyamar sebagai bodyguard kepada Ame."

CIK TENGKU & TUAN BODYGUARD | COMPLETE Where stories live. Discover now