Asi serseri gönlüne eğlence arıyordu. Eğlenmeye ihtiyacı vardı biraz kafasını dağıtmalıydı çünkü hayatına aldığı kişiyi hiç sevmiyordu. Mecburdu, bir süre daha devam etmeliydi.
Ama sevmediği bir kişiye sadakat borcu da yoktu değil mi?
Elbette yoktu, eğer böyle bir yükümlülüğü olsaydı kasıklarına doğru eğilip kadınlığında dudaklarını gömerken bacaklarını okşayan adamın ona dokunmasından bu kadar zevk almazdı.
Aklını kaçıracaktı. Yirmi altı yaşındaydı ve bu güne kadar defalarca sevişmişti. Bu seferkinin onu hepsinden farklı hissettirmesinin sebebi neydi?
Bu adamla uyumak istiyordu Asi, ama geç kalacaktı. Neredeyse sabah olmuştu ama kucağında ona kendine has bir ritim tutturan adamdan kopamıyordu, ne ara bu kadar kendini kaybetmişti?
En son bu adam yüzünden polisten kaçmıyor muydu?
...
İçkisini yenilemek için bar tezgahına koynuğu tırnaklarıyla ritim tutarken boşta kalan elinin bir başkası tarafından tutulması ve o tarafa doğru çekilmesiyle afalladı.
"Sevgilim?" Harika, bu saatte bir de sapık çıkmıştı başına, dakikalardır kesiştiği kumral adamın sapık çıkmış olması talihsizdi. Asi acaba kime bu hayatı cennete çeviriyor dediği adamla bu şekilde tanışmayı beklemiyordu.
Adam kulağına eğildi ve fısıldadı. "Arkadaki adamlar seni kesiyor saatlerdir, ellerinde silah var."
Bu imkansızdı, Tayfun Asi'yi asla bulamazdı. Bulamazdı değil mi?
"Ne diyorsun lan sen ne sevg-" Adam omzunu usulca okşadığında bedenini sertçe iterek tepki verdi Asi.
"Güzelim, sakin olur musun lütfen, bütün herkes bizim toxic ilişkimizi konuşuyor."
"Ne saçmalıyorsun lan sen, başka bahane mi bulamadın sapık!"
Adam kızın kulağına doğru usulca eğildi. Kıza istem dışı temas etmemek için ekstra çabalamıştı. Sapık gibi göründüğünün farkındaydı, her zamanki gibi içinde bulunduğu durumu düzeltmek için en yanlış yolu seçti dudaklarını yalayıp konuştu.
"Sen bir bana baksana, sence benim birisini etkilemek için bahaneye ihtiyacım var mı?" Harika, egoist sapık. Sapık konuşmaya devam ettikçe Asi acaba çenesine mi yoksa soluk borusuna mı yumruk atsam diye düşünüyordu. Kasıklarına tekme de atabilirdi.
"... bak saçmaladım yine. Demeye çalıştığım asla bir kadına bu şekilde yaklaşmam ben, hele böyle bir dönemde asla!"
"Siktir git!" Asi arkasını dönüp bahsi geçen adamlara bakmaya yeltendiği anda yanındaki adam onun önüne geçti ve üzerlerine yürüyen adamın elindeki silahı yere attı.
Boku yedik diye iç geçirdi Alaz, adamlar ikisini de öldürecekti.
Adam sapık değildi. Asi şaşkınlık dışında mutluluk da hissetmişti şimdi. Ama eğer böyle put gibi durursa karşısındaki adam kumral çocuğu gebertecekti.
Asi barmenin shot hazırlamak için kullandığı içki şişesini eline alıp takım elbiseli tipsiz adamlardan birinin kafasına indirdiğinde geri zekalı adam kafası kanadığı için yere yığıldı. Bundan fırsat bilen kumral çocuk adamın sırtına defalarca kez tekme atarken Asi de o diğer adamla teke tek kaldı.
Cebindeki kelebeği çıkarttı. Etraftaki insanlar müdahale etmek yerine mal mal baktığından sinirleri daha da tepesine çıktı.
Çirkin olan bir diğer adam ona tokat atmak için elini kaldırdığı anda Asi adamın kaval kemiğine sert bir tekme attı, bu darbeyle sendelenen adamın elini ters çevirdi, büyük ihtimalle kırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laison Forbidden -Aslaz
Ficção AdolescenteAsi ve Alaz, geçirdikleri tutku dolu geceden sonra Soysalan'larda yeniden karşılaşır. Bu sefer ikisinin de hayatlarında farklı kişilerin olduğu gerçeği onları hiç yapmayacakları şeyleri yapmaya mecbur bırakır.