odcinek 81 poza kontrola cz 2

0 0 0
                                    

Odcinek 81 
Tytul: poza kontrola cz 2

1. Vrak w swojej bazie: Wściekły, przechadza się po swoim laboratorium, myśląc głośno: „Zredukowano mnie do zwykłej marionetki! Gdzie moja siła, gdzie moja potęga?” Jego głos odbija się echem, a na chwilę zatrzymuje się przed lustrem. W jego odbiciu pojawia się Pan Ciemności, który szyderczo odpowiada: „Jesteś moją częścią, Vrak. Niedługo przejmę kontrolę nad Toryem i wszystko wróci do mojego władania.” Vrak zaciska pięści, czując frustrację, ale też strach przed swoją bezsilnością.

2. Tory i Mroczny Pan: Tory siedzi w ciszy, ale nagle słyszy w głowie głos Mrocznego Pana, który kusi go, by znowu przeszedł na stronę ciemności. „Nie możesz mnie ignorować, Tory. Wiesz, że moja moc jest częścią ciebie. Czekam tylko na odpowiedni moment...” Tory walczy z wewnętrznymi myślami, ale czuje, że mroczna energia ponownie próbuje się w nim zagnieździć.

3. Reszta Rangersów w bazie: Zespół odpoczywa w bazie, ale czują niepokój. Kevin mówi: „Mam złe przeczucie co do Vraka. Jego moc zdaje się rosnąć.” Kim przytakuje: „Musimy być gotowi na wszystko.” Wszyscy wiedzą, że to tylko cisza przed burzą.

4. Malcolm i Pan Ciemności: Malcolm siedzi samotnie, spoglądając na zdjęcie starego Vraka. „Chcę cię z powrotem, Książę Ciemności,” mówi do siebie. „Nie jestem fanem Pana Ciemności... Potrzebuję Vraka, którego znałem.” Przysięga sobie, że znajdzie sposób, by uwolnić Vraka spod wpływu mrocznej energii.


---

Opcja 2:

1. Vrak w swojej bazie: Gniewnie przewraca stoły z dokumentami i rozbija szklane kolby, krzycząc: „Nie jestem tylko narzędziem! Przysięgam, że wywalczę swoje miejsce w ciemności.” Kiedy spogląda w lustro, pojawia się wizja Pana Ciemności, który mówi: „Nie zapominaj, Vrak, że to ja daję ci moc. Niedługo Tory będzie znów pod moim wpływem, a ty wrócisz do roli, którą ci wyznaczyłem.”

2. Tory i Mroczny Pan: Tory odczuwa dziwne, niepokojące myśli. Głos w jego głowie, znany, ale złowrogi, mówi: „Jesteś słaby bez mojej mocy, Tory. Wiesz, że tylko ja mogę cię wzmocnić. Przemyśl to.” Tory jest skonfliktowany, starając się odrzucić tę mroczną obecność, ale z każdą sekundą czuję, jak jej wpływ wzrasta.

3. Rangersi w bazie: Wszyscy rozmawiają o swoich planach walki z Vrakem. Diego zauważa: „Nie możemy go lekceważyć. Widziałem jego moc w akcji.” Sophie dodaje: „Musimy znaleźć sposób, by osłabić jego więź z Panem Ciemności.”

4. Malcolm i jego frustracja: Malcolm przesiaduje w kącie swojej bazy, mrucząc do siebie: „Pan Ciemności nie jest tym, czego chcę. Vrak był liderem, a teraz jest tylko marionetką...” Przysięga, że zrobi wszystko, by przywrócić starego Vraka.

5. Malcolm opuszcza bazę: Pod osłoną nocy, opuszcza siedzibę, postanawiając wyruszyć na samotną misję. „Książę Ciemności musi zostać uwolniony spod wpływu Pana Ciemności. Czas, by wrócił ten, którego znałem.” Jego celem staje się odnalezienie mocy, która może złamać klątwę Pana Ciemności nad Vrakiem.

6. Rengesi walczą z nowym zagrożeniem: Na horyzoncie pojawia się nowy stwór o imieniu Shatterfang. Rengesi stają do walki, wiedząc, że kolejne zagrożenie nie może ich zaskoczyć. Walka jest zacięta, a potwór wykazuje ogromną wytrzymałość i siłę.

7. Troy zadaje decydujący cios: Po długiej i wyczerpującej walce, Troy wykonuje potężne uderzenie, kończąc żywot Shatterfanga. „To kolejny krok do obrony naszego świata,” mówi, patrząc na swoich towarzyszy.

8. Gniew Pana Ciemności: Pan Ciemności pojawia się przed Vrakem i wrzeszczy: „Twoje istnienie jest marnotrawstwem mojej mocy! Jak mogłem wybrać kogoś tak słabego? Jesteś pusty i bezużyteczny!” Vrak, patrząc w lustro na swoje odbicie, szepcze do siebie: „Nie jestem pusty. Udowodnię ci, że jestem godny... nawet jeśli będę musiał zniszczyć każdego, kto stoi na mojej drodze.”






To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 29 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Sezon 4Power rangers samuraj lagcy  warOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz