Actually Z dah lama chat dgn i. Selalu tnya khabar, sembang lawak, and share psal his lonely days. I layan je, sbb kalau i selesa i akn respons chat siapa pun yg approach. Tapi approach dgn cara yg baik and tak gelojoh gitu😌.
He was nice and warm. I suka cara dia text i and gurau2 dgn i. Dia pernah ajak i cuddles beberapa kali, but i tolak. I cakap tak berani lagi nak jumpa, sbb tak kenal. Haha alasan je sebenarnya, saja nk tgok sejauh mana effort dia. So, we continue texting mcm biasa. Kadang i clear je text yg dia sent 😂, tapi still dia yg slalu start text i dulu.
One day, dia text i. "Babe i ada kat kwasan u. I duk kat XXXX ni, nak meet tak? Cofffee2?" 😱 I terkejut gak dia tiba2 dtg sini kan. So, i bagi alasan yg i busy haritu. Then i ignore text dia sepanjang hari 😂. Seramlah, dahlah dia dtg dgn family kan... Still, walaupun i ignore... dia ttap text yg dia dah balik and if i free boleh meet up lain hari. HAHA then i pun say ok.
Few days later, dia text i lagi... "Babe jom lepak, i otw tempat u ni 🫣..." Haha berani eh dia, jd i pun blas kat dia... "Sampai sini dulu baru sembang😮💨." And dia balas, "nak dekat dah ni... kalau sudi u dtglah kat XXX , kalau tak nak, i lepak je kat sorg2 kat sini..." Ishhh sampai mcm tu skali dia nk ajk i meet up.
"Oklah, nanti dah smpai bgtau... u ada kat sana baru i gerak k..." Haha kebetulan haritu mood i tgah down, nak dibelai2 so i pun setuju nak jumpa Z. Dia hantar emoji happy 🥰. "Ok babe, later i bgtau kalau dah sampai ..." Then i pun teruskan kerja i haritu... buat2 busylah katakan...
Z dah smpai and dia text i location tmpat dia stay. "Kalau sudi, dtglah 😘 i tunggu..." 🤭I jadu semakin curious pulak Z ni orgnya mcmna in real life. I pun gerak ke tempat Z, jauh jugak dri area i tggal. I dah smpai then Z suruh je i naik bilik. I buka pintu then masuk. Hahaha mcm pro 👀. Dah tutup pintu, i pun nampak Z tgah duduk kat kerusi. "Tunggu sape?" I tanya dia sambil gelak2... "Tunggu u la😌, nervous tau... risau u palau i mcam selalu je..." balas Z.
I pun duduk kat sebelah Z, story2... but still malu2 🫣. I mmg pemalu pun kalau jumpa depan2, and Z pun masih shy2 cat 😜. Dia suruh i bukak purdah, dia ckp i lawa... Chinese look katanya😏. Z ckp, nak hilangkan malu tak? I tnya mcmna? Then, Z pun start peluk i. I balas balik pelukan dia, tp dpat peluk kat pinggang je 😂 almaklumlah ketot. Sambil Z peluk i, dia pun start kiss my lips. 🫦
Actually i pernah je bgtau dia yg i tak pandai kissing. I pandai kiss basic2 je, and he said nanti kita jumpa i ajar u. Now, he already kissing me and i automatically follow his beat. Kissing... sucking... licking... and bitting. Uhhhhh nice sgt. Btw time tu i masih pkai tudung and fully berpakaian jadi, we kissing sambil meramas dari luar pakaian haha.
Then Z start buka pakaian dia and pkaian i one by one. Dia tolak i slowly atas katil, and started kissing me again😮💨. Time kissing tu, tangan Z tak duduk diam... dia ramas boobies i and gentel puting i 🥵... mentang2 i kecik dri Z, dia pusing2kan je badan i ats katil tu 😂. Haha sekejap i kat bawah, sekejap kat atas dia. But time tu tak fikir apa dah, atas or bawah yg penting sedap en😏.
Lepas dah puas kiss my lips, Z pun kiss belakang telinga i, then turun ke leher i.... "ssssshhhh... aaahhhhh jgn bg tnda babe... " i bisik kat dia. "I tak promise tau, sbb u so cute... nak je gigit puas2... hihi..." balas Z. After that, Z kiss boobies i... dia lick kat puting i, then puting sebelah lagi dia gentel. Ermmmm "cantiklah boobies u babe, i suka... i hisap boleh? " Z pandang i buat muka comel dia. I said, "boleh yg penting no love bite 🤭". He smiled, and slowly hisap my boobs. I usap his head and moan uncontrollable 😮💨.
Z buka boxer and i saw his big D. Padahal time tu tak hard lg tau. He ask me tu stroking his D. I pegang and belai2 D dia... "Ahhhh sedapnya babe, lembut tangan u... please don't stop....shhhh Ahhhh." Z mula mendesah... D dia pun starting to get hard. I pun kiss D dia, lick kat batang tu.... ermmm suck his balls, then slowly masukkn the D dalam mulut i. Z belai2 rambut i, and i pun start blowjob his D. 🤤 mulut i penuh sgt time tu, but his D punya aroma make me want to give him deepthroat. Slowly i push his D all the way onto my mouth, and Z sorong tarik kepala i sambil moan... ahhhhh suara Z buat pussy i banjir....😮💨
"Stop kjp babe, i xnak cum lg... i nak bg u puas dulu..." Z bangun and started kissing me again, i usap2 D dia and dia usap2 pussy i... 🥵"U dah wet sgt ni babe, can i put my finger inside?" He asking me permission, so fucking cuteeeeeee 🥹 nak je tarik D dia masuk dalam pussy i. Hahaha tapi i ingat pesan dia tadi, nak cuddle je... tak nak fuck 😮💨. So i pun kena menahan diri 🥵. "Yes, u can..." I pandang Z and give an answer...
Z pun baringkan i, usap2 pussy i guna jari dia... then slowly he put his finger inside. 👄Shhhhh... Ahhhhh, i mendesah... he slowly pull, then push again and again... Huuuuuuf 😮💨 terkemut2 pussy i terima sorong tarik jari Z. Lepastu dia try masukkn 2 jari. "Ahhhhh... sedapnya u finger my pussy....i want more, don't stop babe..." I merengek kat Z sambil mainkan his nipples. Z suruh i bukak kaki i lebih luas, and started to move his fingers faster. "Cantiknya pussy u babe, tak macam org dah beranak 3... ermmm byk air u..." Sambil finger i pun, sempat lagi Z bagi pujian nakal. I tak tahan dgar pujian Z, then i ckp kat dia... "Babe, i nak cum... faster please 🥺..." Kemudian Z pun gerakkan jarinya smakin laju and slap my bontot manja2... Terangkat2 bontot i dia buat mcm tu, i gerak ikut rentak jari Z sekali and.... "ahhhh, ahhhhh, ahhhh babe.... i cummmm huhhhhh 😮💨" He stopped and lick his finger. 🤤
"Babe, u ok?... meh sini meh" He ask me, then put my head on his arm. "Tak berat ke? Hihi" I ask him if my head make his arm sakit. "No la, ok je..." Z peluk i, we baring sama2 and share story about our lifes... He said he was lukcy to meet me😂 sbb i tak ambil kesempatan kat dia. I ask why? Sebab dulu ex scandal dia paksa fuck sampai dia takut nak meet her again. I gelakkan je dia and balas balik, takkanlah i nak paksa2 kalau orang xnak😤.
After a few minutes.... Z letak tangan i kat D dia, he ask me gosok2 his D... i pun gosoklah, then Z kiss my ears his heavy breathing make me horny again...😮💨 i gosok his D faster than before. Z lick and sedut2 manja my neck, he came down a little and suck my boobies. Aahhhh... i slow down my hand on his D. I bisik, "suck more babe... I like it when you suck my boobies hard..." Then i kiss his forehead and he suck my boobies again... harder than before uhhhhhh 🤤 sedap sgt...
"Ahhhh babe, i rasa nak cum dah... tak tahan bila tangan u gosok my D... i nak pancut atas boobs u boleh?" Z berhenti hisap boobies i and ask me permission to cum on my boobs. I said yes, u can. Then Z pun gosok2 his D infront of me. "😮💨 Kena control, kena control..." bisik i dalam hati. Air pussy i mengalir deras nampak Z mcm tu. I kacau2 nipples Z, pandang muka Z... and finally he squirted his semen on my breasts. "Shhhh , Argghhhhh,.. arghhhh... i'm done baby... thanks..." he kiss my forehead.
He help me to clean myself at the bathroom, keringkan body i... than put my head on his arm. We sambung sesi curhat sekejap, after that i tell him i have to go home already. He peluk me rapat2 and advice me to take care of myself... don't be too naughty, haha.... and some more advice i can't disclose here. And... tu je la my cuddle story 🫣 tak noty kan😜.
YOU ARE READING
Z
RomanceNak story psal my first cuddle session with someone i kenal kat X. 🫣 Harap dia tak baca haha.