--Ειναι άραγε όλα έτσι όπως φαίνονται; Η φαίνονται έτσι όπως δεν έπρεπε να φαίνονται;--
Δευτέρα πρωί.
Λύκειο ΤσάβεζΠέρασε όλη τη Κυριακή στο κρεβάτι αποφεύγοντας να μιλήσει ακόμα και στη Σούζαν. Ένιωθε απίστευτο θυμό που τους υποτίμησε με το μυαλό της. Ήταν πολύ πιο μοχθηροί τελικά από όσο τόλμησε να πιστέψει μα όσο το ανέλυε άλλο τόσο ήταν πεπεισμένη πως στη τελική ήταν απλά ένα μάτσο θρασύδειλα ανθρωπακια που έπαιζαν με τις ζωές των άλλων.
"Λέξη δεν έχεις πει όλη μέρα σήμερα..." Η Σούζαν άφησε ένα ακόμα δίσκο με φαγητό στο τραπεζάκι και η Ελίζαμπεθ αναστεναξε
"Ναι , δεν είμαι και στα καλύτερά μου..."
"Έχει να κάνει με τη μελανια στο πόδι σου; Χτύπησες; Και μη ρωτήσεις πως το ξέρω. Φαίνεται από χιλιόμετρα άσε που σχεδόν κουτσαίνεις κι όλας!" Η Σούζαν είχε δίκιο. Αν και δεν το είχε πολύ σκεφτεί όταν έβαλε τα ρούχα της σχολής, η μελανια στο μπούτι της ήταν μεγάλη και πονούσε αρκετά.
"Ελίζαμπεθ θέλω να ξέρεις ότι μπορείς να μου μιλήσεις για όλα... Ξέρω πως έχεις κάτι. Δε μπορείς να μου κρυφτείς... Σε πείραξε μήπως κανένας;" επέμεινε βλέποντας πως ήταν σιωπηλή "Ότι κι αν έχει γίνει, να ξέρεις πως είμαι εδώ εντάξει; Εκτός αυτού, είσαι φίλη μου πια...και οι φίλες τα μοιράζονται όλα σωστά;""Με συγχωρείς Σούζαν. Ναι χτύπησα. Όταν έγινε η διακοπή ρεύματος το Σάββατο, βγήκα από το μπάνιο και γλίστρησα στα νερά. Αυτό είναι όλο..." Δικαιολογήθηκε.
"Και γιατί δε με πήρες να πάμε σε ένα γιατρό μωρέ Ελίζαμπεθ; Αυτό είναι όλο και τρόμαξα; Δείχνεις εντελώς διαφορετική σήμερα... Ανησυχώ"
"Καλά είμαι. Μάλωσα με τη μαμά μου. Ξέρεις μωρέ... Καυγαδες μάνας κόρης..." προσπάθησε λίγο να αλλάξει το κλίμα
"Εντάξει. Δε θα επιμείνω. Αλλά και πάλι να ξέρεις πως είμαι εδώ... Μου έστειλες μήνυμα ότι θα βγαίνατε το Σάββατο με τον Τόμας και επειδή είδα και τη μελανια , υπέθεσα πως κάτι έγινε .. Όχι πως ο Τόμας είναι ικανός για κάτι αλλά ποτέ δε ξέρεις. Καμιά φορά τα σιγανα ποταμακια να φοβάσαι! Τους ξέρω όλους σε αυτή τη πόλη και όπως σου έχω πει ένα εκατομμύριο φορές δε μου αρέσει καθόλου! Άσε που δεν ήρθε σήμερα στη σχολή και εκείνος δε χάνει ποτέ μάθημα οπότε απλά τα συνδεσα.."
"Δεν ήρθε;" Απόρησε αμέσως η Ελίζαμπεθ
"Οχι. Ίσως είναι άρρωστος ποιος ξέρει..Όπως και να έχει ακούω! Πως πέρασες;"
ESTÁS LEYENDO
The Lighthouse
RomanceΟι σχέσεις τών ανθρώπων ήταν ανέκαθεν περίπλοκες και οδυνηρές σε κάθε τους μορφή. Είτε αυτές ήταν συγγενικές, είτε ερωτικές, είτε φιλικές, είτε επαγγελματικές... Κάθε μία έκρυβε μέσα της παγίδες και όχι πάντοτε εξεπίτηδες. Έτσι είναι η ζωή και αυτ...