Tae- Yooniczku, jak się czujesz?
Yg- Yooniczek chce jeszcze spać.- powiedział zaspany...
Tae- Informuje cię tylko, że jest już 10.
Yg- Zrobiłbyś coś dla mnie?
Tae- Dla ciebie wszystko słodziaku.
Yg- Chodź tu i połóż się obok, o tutaj.- poklepał miejsce obok siebie...
Tae- Po co?
Yg- Chce się przytulić.
Tae- Słodziak z ciebie. Już do ciebie pełzne.- położył się obok chłopaka, na co Upon od razu go objął i wtulił w jego tors...
Yg- Dziękuję.
Tae- Nie ma za co kotku.
Yg- Ładnie pachniesz.
Tae- Nowe perfumy. Z Calvina Klein'a.
Yg- Cudne są.- powiedział zaciągając się jego zapachem...
Tae- T.I naprawdę cię zmieniła. Nigdy w życiu byś nie powiedział, że chcesz się do mnie przytulić, albo, że mam ładne perfumy.
Yg- Miłość zmienia. Kocham cię TaeTae.
Tae- Ja ciebie też Yooniś.- zaśmiał się uroczo i przytulił do siebie chłopaka...
Yg- T.I nie dzwoniła?
Tae- A nie wiem. Do mnie nie.
Yg- A mógłbyś zobaczyć czy do mnie dzwoniła? Hasło to 120520
Tae- Tak po prostu podajesz mi hasło do swojego telefonu?
Yg- Bo ci ufam.
Tae- Nie poznaję cię.- chwycił za telefon chłopaka i odblokował go podanym kodem...- Dzwoniła 3 razy. I pisała.
Yg- To odpisz jej w moim imieniu, że jeszcze śpię, i jak wstanę to od razu do niej zadzwonię. No i dodaj, że bardzo za nią tęsknię i kocham ją z całego serca.- powiedział wtulając się bardziej w chłopaka...
Tae- Już... Wysłane...
Yg- A teraz możesz mnie przytulić.
Tae- Mogę.- przytulił chłopaka...- Śpij dobrze kotku...- dodał na co Upon wydobył z siebie ciche "Mmmhhhhmmm"
❤️❤️❤️
Tae pov:Nigdy bym nie pomyślał, że dożyje takiej chwili. Yoon sam z siebie poprosił, żebym go przytulił. Przecież to najsłodsze co mogło się wydarzyć.
Gładziłem go delikatnie po włosach, policzku, na co chłopak uśmiechał się delikatnie przez sen, co również i u mnie wywoływało uśmiech.Tae- Kocham cię Yooni.- powiedziałem cicho do śpiącego chłopaka odgarniając jego włosy z twarzy...- Teraz już cię nie zostawię. Jeszcze będziesz miał mnie dosyć. Ale zadbam o ciebie i twoje zdrowie. Widziałem twoje ręce i nie pozwolę, żebyś więcej robił sobie krzywdę. Dopóki żyję to nic ci nie grozi. A teraz śpij. Słodkich snów najsłodszy.
❤️❤️❤️