"10 dakika içinde kapı açılmazsa seni saraydan dışarı çıkarırım."
“……”
Adeline utançtan ölmek üzereydi.
"Ben bir tür nesne miyim?"
"Bir nesne olsaydın daha iyi olurdu."
“……”
"Seni bir depoya kilitleyebilirim ve tehlikeli hiçbir şey yapmazsın."
"Gerçekten çok korkutucusun..."
Shane çarpık bir şekilde gülümsedi. Ciddi olduğunu hisseden Adeline, gülmeye cesaret edemedi.
Edwin kollarını kavuşturdu ve şöyle dedi:
"Gördün mü? Sana söylemiştim. Kendini sıkıca kilitledi. Bana kapıyı bile açmadı. Sadece onu aradığın için dışarı çıkacağını mı düşünüyorsun?"
“…Majesteleri, Genevieve'e oldukça yakın olmalısınız.”
"Birbirimizi sık sık görüyoruz."
Edwin omuz silkti.
Adeline, Edwin'in yüzünü yakından inceledi. Ama gerçek duygularını gizlemede bu kadar usta olan birinin ifadesinden bir şey okumak zordu.
Genevieve'e karşı romantik hisleri varsa, onun sıradan bir şövalyeyle evlenmesine izin vermeyeceğini düşündü. Ama her zaman olduğu gibi, insanların gerçek düşünceleri tahmin edilemezdi.
Edwin muhtemelen iddia ettiği gibi Genevieve'e yakındı. Saldırısını duyduğunda, katil programına rağmen onun yanına koştu—önemli bir fedakarlık.
Adeline, oldukça umursadığını düşünerek şöyle dedi:
"Bir kez daha arayacağım. Kapıyı açmazsa yarın tekrar gelirim."
Genevieve'in duyabileceği kadar yüksek sesle konuştu.
Edwin kıkırdadı.
"Tehdit etmekte iyisin, Adeline. Sana bunu kim öğretti?"
"Yanınızda olan birinden, Majesteleri."
"Bana hatırlat, ne kadar zamandır evlisin? Belki de bu konuda her zaman bir yeteneğin vardı."
“Kötü alışkanlıklar çabuk öğrenilir.”
Adeline derin bir nefes aldı. Sonra kapıyı çaldı ve tüm gücüyle bağırdı.
"Genevieve, orada olduğunu biliyorum!"
Ses tonu biraz tehditkar geliyordu.
"Dışarı çıkmak istemezsen anlarım! Ama sonsuza kadar birbirimizden kaçamayız!"
Bu giderek daha çok bir tehdit gibi duyuluyordu.
"Kapıyı açmazsan yemek yemeyeceğim! Açlıktan öleceğim!"
Adeline, yalnızca Shane'de işe yarayabilecek boş bir tehdit ekledi. Bunun onun üzerinde de pek bir etkisi olacağını düşünmüyordu. Yeniden bir araya geldikleri gün olduğu gibi onu kilitlemediği ve zorla beslemediği için şanslıydı.
'Ne yapıyorum ben…?'
Zaten sıkıntıda olan Genevieve'i daha da sıkıntıya soktuğu için pişmanlık duyuyordu.
Genevieve'in Adeline dışında güvenebileceği başkaları da vardı. Kocası ve Edwin vardı. Adeline'e kızgın olması, onunla konuşması gerektiği anlamına gelmiyordu.
Bu iyi bir şeydi.
Adeline tam Shane'e gitmeleri gerektiğini söyleyecekken, kapı hafifçe açıldı. Çatlak arasından Genevieve'in ufak sesi duyuldu.
"Çok haksızsın, Adeline..."
"İçeri girebilir miyim, Genevieve?"
"……Tamam aşkım."
Adeline gülümsedi ve Genevieve'in elini sıkıca kavradı.
Edwin'in ihanete uğramış ifadesi oldukça eğlenceliydi.
***
Genevieve geceliğini giymişti.
Yeniden bir araya geldiklerinden beri Adeline, Genevieve'i hiç resmi kıyafeti dışında görmemişti.
Ayak bileklerine kadar uzanan bol elbise, darmadağınık platin sarısı saçlarına çok yakışıyordu.
Adeline'inkine benzeyen platin sarısı saçları çok daha parlaktı.
Adeline'in sıradan yeşil gözlerinin aksine, Genevieve'in nadir bulunan, menekşe rengi mücevher gibi gözleri vardı.
Genevieve her bakımdan Adeline'in üstün bir versiyonuydu.
Kötü kadının görevi, kahramanın öne çıkmasını sağlamaktı.
Konular birbirine benzer olduğunda karşılaştırmalar daha etkili oldu; tamamen farklı olduklarında değil.
Shane'in aşkı için Genevieve ile rekabet etmesine gerek olmadığı için, 'Adeline'in aksine, benzerliklerini önemsemedi. Ancak, karşılaştırılabilecek bir konumda olsaydı, kıskançlık kaçınılmaz olurdu.
Hikaye böyle kurgulanmış.
Benzer ama farklı, aşağılık duygusunu uyandıran zıt bir nokta.
"Şey... Kendimi iyi hissetmiyordum."
Genevieve yumuşak bir sesle başladı.
"Birikmiş yorgunluk sonunda beni yakaladı. Hiçbir şey söylemek istemedim. Senden hoşlanmadığım için değildi."
"Yani, bana kızdığın için değildi?"
“……”
" Üzgün olduğun içindi, değil mi? "
Genevieve'in dudaklarını birbirine bastırdığını ve başını eğdiğini görünce bu düşüncem doğrulandı.
"Bir yanlış mı yaptım?"
“……”
"Bir daha yapmamamı söylediğin şeyi yaptığım için mi?"
“……”
"Bu sefer, bunu planlamamıştım—"
"Sana böyle bir şey yapma demiştim!"
Genevieve'in sesi beklenmedik derecede yüksekti.
Adeline, Genevieve'e kocaman gözlerle baktı. Genevieve de Adeline'e baktı, menekşe gözleri yaşlarla doluydu.
"Sana yapmamanı söylemiştim! Yalvardım yapma diye!"
"Ah…"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunun 'Son' Olduğunu Düşündüm, Sadece Değişmiş Bir Türe Dönmek İçin
FantasíaOrijinal romanda kötü adam oydu, ancak kendi ölümünü taklit ederek tüm ölüm bayraklarından gerektiği gibi kaçındı. Kaderinde ölecek olan zavallı çocuğu bile kurtardı, kahramanların hayatlarının sorunsuz olması için kendini feda etti... Ve böylece sa...