2.BÖLÜM ay aşk ay

7 3 4
                                    

Öğle arası gelmişti ve ben hala aynı konuda takılı kalmıştım. Ya Uğur beni kandırıyorsa? Ojelerimi tamamen olmasada bir kısmını silmiştim. Yemekhaneye indiğimde herzamanki yerime oturdum. Burak bu öğlen bana katılamayacaktı çünkü işleri vardı. Tek başıma yemek ile bakışırken yanıma birinin oturduğunu farkettim. Başımı çevirip baktığımda Uğur'u gördüm.

"Ben geldim"
"Hoş geldin"
"Hoş bulduk, düşündün mü?"
"Uğur beni kandırmıyorsun değil mi?"
"Can bu kadar acımasız olma, ben sana gelip duygularımı açıyorum ama sen bana yalancı diyorsun gerçekten kırıcı bu kadar kırıcı olamazsın sen"
"Sadece kafam karışık Uğur"
"Tamam özür dilerim, sana aşık olmaya başladığım için özür dilerim engel olamasam bile senden gizlemeye çalışacağım"

Masadan kalkıp gitti. Aşık mıydı bana? Çok garip, gay olmayı saçma bulan biri bana niye aşık olsun ki? Hiçbirşey diyememiştim. Yemeğimi yemeyip Uğur'un her zaman sigara içmek için girdiği ufak odaya girdim. Okulda yasak olduğu için içebildiği tek yer orasıydı. Oraya gittim ve o küçük alanda Uğur'un yanına sığmaya çalıştım. Kapıyı kapattım.

"U-Uğur"
"Hı?"
"Bende özür dilerim ama senin gibi birinin bana aşık olması garipti özür dilerim bu ihtimali düşünemedim"

bir kaç saniye bana baktı. Ağzındaki dumanı havaya doğru üflediğinde gözleri gözlerimi buldu. Dudaklarımız çok yakındı.

"Evet bu olasılığı bende düşünmüyordum ama elimde değil aşık oldum işte benim suçum değil"

Gözleri dudaklarıma kaydı sonra tekrar gözlerime baktı.

"Benimle çıkmak gibi bir zorunluluğun zaten yok ama eğer istemiyorsan tekrardan arkadaş olmayabilirsin ben sadece duygularımı ifade etmek istedim. İçimde kalsın istemedim ama lütfen Can, lütfen eğer arkadaş olmama sebebin Burak--"
"Olacağım, arkadaşın olacağım"

Dudaklarının kenarı kıvrıldı, bana sarıldı.

"Sağol"
"Sende sağol"

Ders zili çaldığında uğur sigarasını söndürdü. Beraber sınıfa gittik ve Uğur sıra arkadaşım Burak'ı aniden kovdu. Burak ili başta itiraz etti ama sonra oraya geçmek zorunda kaldı. Uğur yanıma oturdu, hoca geldiğinde Uğur'a baktım.

"Neden kovdun?"
"Canım istedi"

Yüzüne alaycı bir gülümseme oturdu. Bir süre ellerimi izledi. Ellerim dizlerimin üstündeydi yani sıranın altında. Uğur ellerime biraz daha bakınca elime ona nah çektim. Yüzü kızarırken benim gülmeme eşlik etti.

"Salak"
"Can"

Uğur aniden bana sarıldı, ensemin ıslandığını hisettim, ilk başta ağlıyor sandım ama sonra hissettiğim acı ile ensemi dişlediğini anladım. Onu iktirdim ve kolunu ısırdım.

"Kuduz öküz"
"Bu kadar tatlı olurken bana mı sordun"

Uğur sırıttı, utanmıştım. Bir sonraki ders bedendi ve teneffüste herkes soyunma odalarına inmişti ama Uğur herzamanki gibi yoktu. Burak yanıma geldi.

"Sana aşık"
"Evet ama ben yüz vermiyorum"
"Veriyorsun"
"Vermiyorum"
"Can senin için önemsiz hareketler başkası için çok anlam ifade edebilir"

Duraksadım, yüz mu veriyordum ona?

"Ayrıca seni sevmiyor bence"

Zil çaldığında herkes dışarıya çıktı ama ben karnım ağrıdığı için sınıfta kaldım. Uğur sınıfa geldi ve kapıyı kapattı. Hemen yanıma oturdu.

"İyi misin?"
"İyim"
"Neyin va--"
"Beni sevmiyor musun?"

Bir kaç saniye gözlerime baktı, sevseydi hemen seviyorum demez miydi? Çok bekletti yoksa sevmiyor muydu? Ben bunları düşünürken dudağını dudaklarıma bastırdı. Öpmüyordu dudakları kapalıydı, sadece yaslamıştı. Bir kaç saniye sonra dudaklarını dudaklarımdan çekti.

"Seviyorum" dedi.
"A-Arkadaş olduğumuzu sanıyordum"
"Seni arkadaştan öte görüyorum Can"

Sınıfa Burak girdiğinde Uğur aniden elimi tuttu.

"Sağol Can bende seni seviyorum" dedi ve dudaklarını az önceki gibi dudaklarıma bastırdı. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Burak bir kaç saniye bize kitlendi sonra suyunu alıp sınıftan çıktı.

"Napıyorsun ya"
"Afedersin, istersen affettirmek için birdaha öperim"

Ben ona sinirle bakarken o güldü. Sonrada anladım kıskanıyordu.

"Kıskanıyor musun sen?"
"Neyi kıskancam ya ne kıskanması"
"Arkadaşız hala"
"Hadi canım ciddi misin"
"Dalga geçme hem şimdi Burak sevgiliyiz zannedecek"
"Aman bırak Burak öyle düşünsün, aa ne güzel kafiyeli oldu 'bırak Burak' AA"

Gülmeye başladığında karnına vurdum.

"Ya herkese söylerse"
"Söylesin"
"Ama biz arkadaşız"
"Olsun önemli değil"

Başımı sıraya koydum.

"Neyse benim uykum var"
"Uyu bebeğim"

Kızarmıştım. Uğur farketmesin diye yüzümü hırkam ile kapatıp uyudumm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Öküzüm BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin