Yoongiden:
*jimin ne zamandır böyle düşünüyordu bilmiyorum ama en güzel teklifi yapıcaktım.
...
Çok büyük düşüncelere girmiştim.
O günden sonraki günler ancabi nasıl teklif edilir? En güzel yerler neresi? İş arkadaşlarıma bile sorduğum oldu. Sonra ise aklıma tatile çıkmak geldi.
İş yerimdeyken jimin i aradım ilk başta açmadı ama sonradan açtı."Efendim"
"Hani senin tatil hakkın geldi ya "
"Evet"
"Bende diyorum ki beraber tatile çıkalım"
"Güzel olur ama nereye ki? "
"Fransa? "
"Oluur"*Fransa ye ilk defa beraber gidicektik biletleri de almıştım çoktan ama tek sorun nasıl teklif edeceğimdi..
Eve geldim jimin de evdeydi zaten 2 haftalık tatili vardı bende izin aldım CEO dan ,ceo dediğimde babam yani oyüzden çok çalışmama gerek kalmıyordu.
Günün tamamı jimin in bavula hangi kıyafetlerimi koysam ile geçti bende en son
"Jimin birşey almaya gerek yok orda bakar alırız"
Dediğimi hatırlıyorum bütün gün bunlarla geçtikten sonra sabah olduğunda havalimanına gidip vıp yerine geçtik."Yoongi"
"Efendim güzelim"
"İlk gittiğimizde nerde kalıcaz şimdi onu demedın"
"He doğru demedim orda da binamız var babamın hoteli yani orda kalırız"
"Ne baban varmış "
"Ne"
"Yok bişey"*anlamıştım zaten sadece bilerek yapmak hoşuma gidiyordu.
"Şimdi saat kaçta inmiş olucaz"
"4 saat sürücek 2 de varıcaz"
"Tamam ben uyuyucam"*diyip uyudu ,ben ise o ara Fransa da ki arkadaşımla yazışıyordum her şeyi ayarlaması için.
Derken sonradan bende uyudum. Uyandığımda saat 1 di herşeyi hazırlatmalarını isteyip telefona falan bakmaya başladım.
Uçaktan inip hotele gittik arabayla bizi almak için hotel'de ki çalışanları aramıştım ,gelip aldılar .
Sonrasında zaten o anın yorgunluğuyla uyuduk akşam falan da sokaklarda gezdik en son gece olduğunda uyuduk.
Uyandığımda herşey ayarlandı mı diye sordum arkadaşıma ve herşey hazırdı bu gece teklif edecektim."Yoongi"
"Hmm"
"Alışverişe çıkalım mı? "
"Olur dişlerimizi fırçalayalım"*yanyana lavaboda dişlerimizi fırçalayıp üstümüze kaban, ceket alıp çıkmıştık.
Bir çok mağazaya bakıp kıyafet denemiş en son yine herşeyden almıştım."Çok fazla kıyafetin var zaten niye alıp duruyorsun giymiyorsun bile? "
"Çünkü hoşuma gidiyor hepsi ve gözüm kalıyor"
"Bu para nerden geliyor diye de soramıyom ki baban ceo sen müdürsün"
"Zengin bir sevgilinin olması güzel değil mi? "
"Güzel ondan eminiz. "*sırıtıp duruyordum. Jimin bana hiç iyi gelmiyorsun.
Kıyafetleri falan aldıktan sonra eve geçince zaten saat 7 yi bulmuştu jimin e eyfel kulesinde yemeğe onu çıkaracağımı söylemiştim oyüzden hazırlanıyordu, bende o ara siyah takım giymiştim.
Çıktıktan sonra eyfel kulesinin tepesine çıkmıştık. Zaten herşey hazırdı ve yüzüğü çoktan almıştım.
Jimin kule nin uçlarına yaklaşıp manzaraya bakıyordu ben ise sadece son kez baktım ve sonradan yemek yemeye geçtiğimizde konuya girmeye çalıştım."Jimin"
"Efendim"
"Şuana kadar evet çok şey yaşadık ve en azından benim gördüğüm kadarıyla ilacımı sende buldum. Jimin ömrümün sonuna kadar seni seveceğime eminim eğer bir gün sevmezsem bile tekrar aşık olurdum. O yüzden jimin benimle evlenir misin? "*yüzük kutusunu o ara masaya koymuştum.
"Jimin? "
"Salak mısın?"*duygusallaşmıştı gözü dolmaya başlamıştı bile çok mu duygusal konuştum acaba.
"niye gözün doldu"
"Bilmiyorum , ama bende seni seveceğime eminim. O yüzden evet. "*cevabı duyunca birden ayağa kalktım neden yaptım bilmiyorum ama çok fazla heyecandandı herhalde. Sonra ise yüzüğü birbirimizin parmağına takıp yolda gezdik derken gece 12 oldu ve eve geri geldik, he bu arada bunu düşünürken bile gülüyordum.
Biz 1 haftaya evleniyorduk yani beraber yer ayarlamıştık bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perspective | yoonmin
Short StoryJK:birden neden böyle olduk bilmiyorum en yakınım, abim dediğim yoongi hyung ile sadece bir yanlış anlaşılma yüzünden neden bu hale geldik hiç bilmiyorum.. (Bazen olaylar sadece bakış açısına göre değişebilir..)