Belgin derince inlememe karşı beni belimden tutarak kendine çekti ve hafif baskı uygulayan parmakları gittikçe daha da sertleşiyordu. Burnunu boynumadan kulağıma doğru sürterek bir yol çizdi ve öpücükler ve ufak ısırıklar bırakıyordu. O sırada ben derin derin nefesler vererek belginin omuzlarından tutarak istemeyerek onu kendimden uzaklaştırmak zorunda kaldım. Bu yaptığımız kesinlikle çok yanlıştı."B-belgin dur, olmaz bu.. bu çok yanlış"
Belgine baktığımda dudakları hafif şişmiş ve yüzü kızarmış bir şekilde beni izliyordu ancak o halinden eser kalmadı çünkü kaşları aniden yine çatıldı ve "Ne demek yanlış?" Dedi sesini sakin tutmaya çalışarak
"İkimizin de bir kadın olduğunu unutuyorsun sanırım hem ayrıca ben sadece erkeklerden hoşlanıyorum"
Belgin alaycı bir gülümsemeyle "sadece erkeklerden ha?...O yüzden mi tek bir dokunuşumla bu hale geldin?"
"Seninle bir alakası yok kim olsa öyle bir temasta zayıf kalır, normal yani"
"Yani diyorsun ki kim dokunursa dokunsun, hep aynı tepkiyi veririm öyle mi?"
"Evet öyle"
"Peki öyle olsun o zaman sana bu şekilde dokunacak birisini bul.. ama kesinlikle bir erkek olsun tamam mı?"
Dedi ve sinirle havlusunu alarak, banyodan kapıyı sertçe kapatarak çıktı.Onu hissetmek o kadar çok istiyordum ki ama olmazdı işte. Hem eminin ki Belgin sadece biraz eğlenmek istediği için bana bu kadar yaklaşmıştır.
Bir süre orada öyle donup kaldım, sonra Ben de kendime bir havlu aldım ve banyodan çıkarak giyinme odasına gittim. Belgin üstünü giyinmiş makyaj masasında oturmuş saçlarını tarıyordu.
"Giyinirken acımadı mı?"
"Hayır" dedi keskin bir sesle
"Şey...bana kıyafet ve iç çamaşırı verebilir misin malum benimkinler ıslandı"
Belgin yerinden kalkarak bana siyah tayt üzerine lacivert Sweatshirt ve kullanılmamış yeni iç çamaşırlarından uzattı. Odadan çıkmak için tam yanımdan geçip gidiyordu ki kolundan tutarak onu durdurdum. Buz gibi bakışlarını üzerimi dikmişti "Hep böyle mi olacak? Konuşmayacak mısın benimle?"
"Sen erkek sevici değil miydin? Al işte istediğini veriyorum sana daha ne istiyorsun?"
"Şu an gerçekten saçmalıyorsun Belgin yani bir sevişemedin diye mi bu tavırlar anlamıyorum...Hayır istediğini elde edebilecek her şeye sahipsin, niye bu kadar sinirlendin anlamıyorum"
Belgin bir kaç saniye boyunca sakince beni izledi sonra zoraki bir gülümsemeyle "Neyse seninle daha fazla tartışmak istemiyorum, zaten beni anladığında yok. En iyisi, seninde dediğin gibi sen erkeklerden devam et" dedi ve odadan çıkıp gitti.
Üstüme giyinip salona geçtim. Belgin koltukta oturmuş televizyon izliyordu.
"Belgin" diye seslendim. Cevap yok tu
"Belgin" yine cevap vermedi
"sen beni delirtmek mi istiyorsun ya ne bu tripler?" Dedim sesimi yükselterek
"Ne var İnci?" Diye geri bağırdı bana
"Bana sürekli yokmuşum gibi davranmasın"
"Sende beni önce yükseltip sonra sırf bir kadınla birlikte olma fikri yanlış geldiği için beni o şekilde bırakamazsın"
"Ben mi seni yükseltim? Asıl sen bana dokunarak o hale gelmemi sağladın hem ayrıca ne bu asabilik ya kendine gel"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtilaf (GxG)
Teen FictionINCI AKSOY 28 yaşında bir cerrah olarak hastanede hayat kurtarma sorumluluğunu üstlenmiştir. Bir sabah, acil servise kritik durumda bir hasta getirilir. Hasta ünlü Cumhuriyet Savcısı BELGIN KAYA'nın ilgilendiği bir davadan çıkmıştır. gxg *Bu hikayed...