Selamın aleyküm😉😉😉
Naber bebeklerim😝
Yazım hatam varsa vardır ki🥹🥸
Siklemeyin lütfen🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻Belki bunlardan korkuyordum, ama aşkta gurur ve korku olmamalı değil mi?
-------------------------------------------------------------------------
Hyunjin'den 🫧🐚
Yıllardır o olamadan yaşamayı alışmaya çalışmıştım ama olmamıştı kalbim ölmüştü yaşama sebebim ölmüştü ama ben onun yanına gidemedim. Intihara teşebbüs etemekten yorulmuştum. Bunların hepsi yetmezmiş gibi ben bir eşya gibi bir adama satıldım.
Üvey babamın para düşkünlüğüne satıldım annem ise umursamadı bile. Onun evine ilk defa gittiğimde bana onun yatak zevkini karşılamak için burda olduğumu demişti. Kendimi değersiz ve kirli hissediyordum.
Ben annem değildim.
Sevmediğim o kişiyi her gün görmek, dokunmak aynı yatakta yatmak zorunda kalmıştım. Beni sevmiyordu bedenimi seviyordu, sikini tutamıyordu ve vücudumu kullanıyordu. O bedenimi bende erkeğimi hayatta olmayan erkeğimi seviyordum.
Her gün bir umut ile uyanıyorum.
Ama dönmeyen birini istiyordumHer gün resim çizerim onun yüzünü unutmamak için.
Ama o beni bırakıp gitti.Her gün kedilerle ilgilenirim.
Ama ben kedilere alerjim vardı.Her gün lokantaya giderim.
Ama yemek yemek için kırgındım.Her gün okullara giderim.
Ama yemek yemeği sevmezdim.Her gün duş alırım ondan başkası dokunamazdı bana.
Ama fiziksel temas sevmezdim.O adamın her seferinde dudaklarımı öpmesinden nefret ediyordum. O adamın her seferinde belimi sarmasından nefret ediyordum. Istemediğimi belli edince bayılana kadar dövülmekten nefret ediyordum.
Düşünceleri aklımdan atmak için dışarı çıkma kararı aldım iyi gelmiyordu bana gerçekler. Gerçeklerden kaçınıyordum acı vericiydi gerçekler. Hayal dünyam oydu istiyordum. Onu kelimeleri sığdırmayacak kadar çok özlemiştim.
Aklıma geldikçe gülümsememi tutamıyordum. Bana her zaman büyük bir etki bırakıyordu. Ama artık burda değil, sadece onu sevmekle kalacaktım.
Onsuz.
Ne kadarda aklımı dağıtmak için gelsemde daha fazla düşünüyordum. Her yerde o aklıma geliyordu. Sesini gittikçe unutuyordum, yüzünü unutuyordum en kötüsü bana verdiği zevki unutuyordum.
Denizin dalgalarını duymak beni rahatlatıyordu aklıma o geliyordu, gözlerindeki derinliği, sesinin derinliği aklıma geliyordu.
Aklıma gelsede onu unutuyordum telefonumdaki resimler, kayıtlar ve numarasını silmek zorunda kalmıştım.
Denizi bir süre izledikten sonra oturdum hafif ıslak olan kum, arada bana değen dalgalar ve kuş sesleri. Resim çizmek için bir ortamdı.
Dakikalarca dalgaları izledim dalgaların seslerin arasında beni kolumdan sertçe çeken ve kafama siyah bir çapıt geçirildi. Tepinsemde hiç bir işe yaramıyordu daha da sinirlenmelerine yol açıyordu. Dakikalarca tepinmiştim artık yorulmuştum.
Beni gelişi güzel atıkları koltuğa oturdum saatlerdir bir yere gidiyorduk.Hiç konuşmadılar sadece bana baktıklarını hissetmiştim. Bir müddet sonra sesler gelmişti duyduğum kadarıyla cantadan bir şeyler çıkartıyorlardı. Kolumda aniden ince ve keskin bir acı hissetmiştim daha ne olduğunu anlamadan gözlerim kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's pet/hyunho
RandomHayatan bıkan bir genc nasıl tekrardan zevk alacaktı? Belki bu içinde olduğu oyundan sonsuza kadar gitmeliydi yada ona iyi gelen biri bulmalıydı. Bu kişi kimdi ona baktığında bile huzur bulduğu hocası mıydı ama bunu yapamazdı değil mi?