Karan Pusu medya da olan kişidir. Küpeleri yoktur. Ayrıca gözleri lacivert ve vücudun da daha fazla dövme vardır. Dövmeleri bir daha ki bölümde medyaya koyacağım.İyi okumalar.💞💞
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Hakem kazandığımı belli edercesine elimi havaya kaldırdı. Ringin kapısı açılınca salondan çıkıp giyinme odasına doğru yürümeye başladım.
Arkamda kalan kaybeden adama edilen küfürleri ya da benim ismimi bağırarak söylemeleri umrumda bile değildi. Benim üstüme bahse girilen parayı bile almadan odaya gitmiştim.
Çünkü daha fazla dik durabileceğimi sanmıyordum. Daha büyük bir problem olarak nefes bile alamıyorumdum.Bir anlık dikkatim dağıldığında kaburgalarıma sert ve dengesiz bir tekme yemiştim. Adamın bu işlere daha yeni başladığını heyecanlı olduğundan anlamıştım. Bir kaç yumrukta yüzüme yedikten sonra kendimi toparlayıp adamı devirmiştim.
Odadaki aynanın önüne geçip kendime baktığım da kaşımın ve dudagimin patladığını gördüm. Vücuduma bakınca göğüsümun etrafının morarmaya başladığını gördüm. Siktir edip hızlıca üstümü giyindikten sonra çıkışa ilerledim.
Çıkışta ki adamdan paramı aldıktan sonra bir sigara yakıp eve doğru yürümeye başladım. Havaya baktığımda güneşin doğmasına bir veya iki saat kaldığını anlamıştım.
Sonunda eve girdiğimde parayı çıkarıp eskimiş komidinin çekmecesini açıp parayı oraya koydum. Yatak odasına girip yorgunlukla kendimi yatağa bıraktığım da hissettiğim acıyla nefesim kesilmişti.
Acının biraz da olsa geçmesini bekledikten sonra yan tarafta ki komidinin üstünde ki uyku ilacından alıp içtikten bir yarım saat sonra yavaşça gözlerim kapanmıştı.
.................
Kapıya durmadan birinin vurmasiyla kalktım yerimden. Hangi sik kafalıysa sikicektim beynini sabah sabah beyin damarlarımı sikmişti.
"Bekle amına koyayım geldim."dedikten hemen sonra kapıyı hafif aralık bırakarak açtığımda karşımda ilk defa gördüğüm bir adam vardı. Mal mal yüzüme bakınca ben konuşmaya başlamıştım.
"Hayırdır sen kimsin?". Adam biraz bekledikten sonra cevap vermişti. "Ben Cihangir AKAT seninle bir şey konuşacaktım."dedikten sonra boş boş suratına bakmaya başladım. Kalıplı keskin yüz hatlarına sahip hafif elaya kaçan gözleri ve bir kaç tel beyaz saçı olan kumral bir adamdı. İyi de sen kimsin amına koyayım.
" Hala kim olarak burda olduğunu bilmiyorum ayrıca ne konuşacaksan şimdi söyle."dedim.
"Ben senin baban olabilirim ve bundan emin olmak için DNA testi yaptırmak istiyorum." Dediğinde içimden koca bir siktir çekmiştim bile .
"Saçmalamayı bırak senle bir yere gelmem ve bu saçmaladığın mesele ile ilgili bir daha bir şey duymak istemiyorum bir daha da karşıma çıkma o zaman iyi şeyler olmaz."dedikten sonra kapıyı suratına kapatıp salona gidip eski koltuğa yavaşça oturdum.Saçmalıyordu annem denen kadin bana babamın bizi terk ettiğini ve bir kaç ay sonra öldüğünü son nefeslerini verirken söylemişti. Yani böyle birşey yoktu. Umarım.
Kaburgalarımda ki acı kendini daha çok belli ettiğinde arka tarafta mutfak adı verilen eski mermer ve birkaç dolabın durduğu yere gidip çekmeceden bir ağrı kesici içtiğim de buzdolabını açıp baktım.
İçinde plastik kabın içinde olan iki dilim artık dayanamayıp küflenen peynir dışında bir şey yoktu. Bu da bugün simit yemem gerektiğini gösteriyordu.
Yatak odasına gidip aldığım telefondan saate baktığımda saatin daha 6.47 olduğunu gördüm . Saat 9 da çalıştığım Spor salonuna gidecektim.
Kendimi koltuğa yavaşça bırakarak uzandigimda dışarda ki adamın gittiğini umuyordum. Elime telafonu aldığım da yalnız olduğumu tekrar dan hissetmiştim. Telefondan sosyal medya ya bakıp bir kaç güzel kıza istek attıktan sonra odaya geçip üstümü giyinmeye başladım.
Bağımlılıklarim vardı. Mesela; telefona, alkole, sigaraya ve kadınlara.
Üstüme siyah üstüme tam olan bir tişört altıma da siyah kot pantolon giydikten sonra kot 2 de olan dairemden çıktım. Dışarı çıktığımda ise hemen karşıda olan siyah arabayı görmem bır olmuştu.
Şansıma biraz sövdükten sonra sağa dönüp yürümeye başlamıştım bile. Torbacıların, Escortlarin yaşadığı bu mahallede arabanın sabah gelen adamın olduğu belliydi çünkü adamin giyinişinden belliydi varlıklı biri olduğu.
Evden biraz uzaklaştıkdan sonra arkamdan gelen ayak seslerinden sonra bu herifin beni salmayacağını anladım. Kısa sürede kolumdan tutulup durdurulmam da pek sürmemişti.
"Biraz dinle beni DNA testini yaptircaz yani yaptırmak zorundayız zorluk çıkarma bin şu arabaya ve gidelim."dediğinde sinirlerim iyice bozulmaya başlamıştı.
"Sal beni amına koyayım istemiyorum dedim işte." Dediğimde adamın da sinirlendiğini hissettim çok da sikimdeydi sanki.
"Testi yaptıralım sonra seni rahat bırakıcam söz veriyorum yoksa bu test olana kadar rahat bırakmam seni." Dediğinde adamın kararlılıkla bakan gozlerini gördüğüm de vazgeçmeyecegini anlamıştım.
"Kabul gidip yaptıralım ama sonra yüzünü bile görmek istemiyorum o zaman bir salma beni görürsün o zaman belanı nasıl sikiyorum." Dediğimde yüzün de zafer sırıtması oluşmuştu bile. Daha işe gitmeme bir saat vardı o yüzden şimdi gidip testi yapabilirdik.
"Arabaya geçelim o zaman." Dediğinde. Aldığım bu karadan pişman olacağımı bilmiyordum.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Kitabı okuyan arkadaşlar kitabı beğenip beğenmediğinizi yazar mısınız rica etsem. Düşüncelerinizi merak ediyorum.
Sonra görüşmek üzere.💞💞💞