41.Ραφαέλλα γεννάει το γιό της με τον Μάξιμο. Κατάληξη του μωρού της Ελίζαμπεθ.

3 1 0
                                    

Η Βερόνικα πλησίασε τον Φελίπε.

Βερόνικα- Τι έγινε Φελίπε το παίζεις οικογενειάρχης? Έμεινε έγκυος η Αικατερίνη ή ακόμη? Τα κιλάκια της τα έχει πάντως.

Φελίπε-  Τι δουλεία έχεις εσύ εδώ? Με παρακολουθείς? Γιατί είσαι έτσι ντυμένη?  Έπιασες δουλεία εδώ σαν ακροβάτρια?

Γουίλιαμ- Αικατερίνη η Ιζαμπέλα θέλει ποπκορν.

Ιζαμπέλα- Και αναψυκτικό θέλω.Η Βαλέρια μου έδινε, το μοιραζόμουν με τον Γούλιαμ

Αικατερίνη- Έρχομαι αμέσως αγάπη μου. Δεν θα κάτσω εδώ να βλέπω αυτό το θέαμα.

Η Αικατερίνη έφυγε εκνευρισμένη από εκεί. Δεν έπρεπε να είχε έρθει. Δεν ήθελε όμως να στεναχωρίσει την Ιζαμπέλα.

Φελίπε- Έπρεπε να μου πείς ότι δουλεύεις εδώ. Η Αικατερίνη αναστατώθηκε τώρα που σε είδε.

Βερόνικα- Δεν μου λές? Που εξαφανίστηκε η Μαλλού? Έπεσε σε κατάθλιψη που της πείραν το μωρό της? Ο Ματίας την ψάχνει και δεν την βρίσκει. Εσύ θέλεις να κάνεις ποτέ σου μωρά Φελίπε?

Φελίπε- Να μην σε νοιάζει τι θέλω εγώ. Μην με ενοχλείς. Εδώ δουλεύω.

Ο Σοφοκλής ήταν σε επαγγελματικό ταξίδι στο Παρίσι. Ο Μάξιμος δεν μπορούσε να πάει και πήγε αυτός. Έπεσε πάνω σε μια γυναίκα κοντά στα 40. Φαινόταν αριστοκρατική. Σαν αρχόντισσα. Έσπρωχνε ένα καρότσι με ένα κατάξανθο ξανθό μωράκι ντυμένο στα ροζ. Ήταν ένα ξανθό αγγελάκι.

Σοφοκλής- Τι όμορφο ξανθό κοριτσάκι είναι αυτό

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Σοφοκλής- Τι όμορφο ξανθό κοριτσάκι είναι αυτό. Να σας ζήσει.

Κασάνδρα- Είναι η κόρη μου. Η ξανθιά μου πριγκίπησσα. Έσείς έχετε μωρά κύριε?

Σοφοκλής- Όχι ακόμη να βρώ την κατάλληλη γυναίκα. Έτσι αριστοκρατική σαν εσάς.

Η Κασάνδρα πρόσεξε ότι ήταν καλοντυμένος ,φαινόταν ευκατάστατος. Και το καλύτερο δεν φορούσε βέρα. Θα έκανε την τύχη της μαζί του.

Την βραδία που γέννησε η Ελίζαμπέθ.

Ελίζαμπεθ- Τι πόνος είναι αυτός. Βγάλτε την από μέσα μου.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now