17 Cİ SAYFA

21 8 0
                                    

Lana Del Rey-Summertime Sadness

17 ci sayfa

Anlattım be. Sonunda birine anlata bildim. Her şeyi söyledim. Beni dinledi. Beni sona kadar dinledi. Öz abim olmamasına rağmen dinledi. Diğerleri dinlemedi ama o dinledi...

Şok oldu ilk başta. Sonraysa başka kim biliyor diye sordu. Hiç kimse dedim ona ve bu sefer dahada şok oldu. Nasıl anlatmazsın kimseye diye kızdı bana. Dayanamadım söyledim ona beni dinlemediler diye.

Lanet olası Koray abim. Beni dinlemeyi bırak artık benimle vakit geçirmiyor bile. Ha aklıma ne geldi. Onun sevgilisi vardı bir ara. Sonra ayrıldılar. Benim yüzümden ama iyiki ayrılmışlar. Kız bana uyuşturucu satmaya kalkışmıştı. Bu gün onun, o kızında o çeteden olduğunu öğrendim. Gördüm onu. Bana sırıttı ve bu... Lanet olsun! Çok kötüydü. Sinir bozucuydu. Onu parçalamak istedim ama hiç bir bok yapamadım.

Kapana kısılmış gibiyim. Okan abim yardım edicem sana diyor ama yapamaz işte. Ona sadece rahatlamak için anlatmıştım. Biliyorum hiç bir şey yapamayacağını. E zaten yapsa bile üzerimdeki vicdan azabı gitmiyor. O bu duyguyu dindiremez.

Korkuyorum. Yine o varlı-ı gördüm ama gerçek olmadığın8 biliyorum. Hepsi zihnimin bana oynadığı oyun işte.

Okan abime bunu anlatamadım. O kadar güçlü hissetmiyorum kendimi. Ama bir gün mutlaka anlatıcam. Mutlaka.

Iyi geceler:)

BÜYÜK DEĞİŞİM 2/YAĞIZIN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin