Samy

829 12 0
                                    

Suara itu terngiang-ngiang di telingaku. Aku terpaku melihat anak perempuanku berdiri tercegat di muka pintu biliknya. Aku tak sangka anak sulungku yang berada di tadika terbangun dari tidurnya dan melihat aku sedang berpelukan dengan Uncle Samy yang dipanggilnya atuk Samy. Waktu itu aku dan Uncle Samy yang sedang telanjang bulat sedang berpelukan di ruang tamu. Uncle Samy sedang berada di atasku yang sedang terlentang dan terkangkang luas. Uncle Samy sedang beraksi mendayung farajku sambil memeluk badanku dan mulutnya sedang menyoyot puting tetekku.
Aku terlanjur terlalu jauh dengan Uncle Samy, jiran kami yang baik. Sudah beberapa kali kami melakukan seks bila suamiku meminta bantuannya untuk menjaga kami bila dia bekerja out-station. Sehingga hari ini rahsia ini tersimpan kemas. Hanya aku dan Uncle Samy saja yang tahu. Suamiku hingga saat ini belum lagi dapat menghidu kecuranganku di belakangnya.
Memiliki wajah yang cantik dan memiliki potongan badan yang menarik, aku sering diusik oleh rakan-rakan lelaki di tempat kerjaku. Ada yang sanggup mengambil kesempatan meramas dada dan punggungku kerana terlalu geram. Aku diamkan saja kerana mereka semua adalah rakan sekerjaku. Setakat ini mereka belumlah terlajak terlalu jauh. Cuma aku bimbang kelemahanku satu hari nanti diketahui mereka. Aku sebenarnya mudah terangsang dan mudah menyerah bila sudah terangsang. Titik rangsangan pada diriku ialah kedua buah dadaku. Bila saja disentuh dan diramas nafsu dan ghairahku mudah bangkit. Pastinya aku akan mudah menyerah. Setakat ini hanya suamiku saja yang tahu kelemahan diriku.
Hari ini waktu aku berbaring di atas katil tiba-tiba nafsuku menyala. Padahal baru dua hari yang lalu aku dan Uncle Samy sudah puas berasmara. Uncle Samy dengan batang hitamnya itu mengaduk-ngaduk lubang farajku sepuas-puasnya. Benih hindunya yang disimpan berhari-hari disemburkan ke dalam rahimku dengan banyaknya. Nasib baik hingga hari ini benih-benih itu tidak bercambah dalam rahimku. Padahal aku tidak mengambil pil pencegah hamil dan Uncle Samy juga tidak memakai kondom. Mungkin benih-benih tua itu kurang subur.
Aku tersenyum bila aku berjanji akan memberikan adik kepada anakku bila aku tertangkap basah sedang berasmara dengan Uncle Samy di ruang tamu rumahku. Aku membohongi anakku bahawa Atuk Samy sedang memasukkan adik kecil ke dalam perutku bila dia melihat batang hitam Uncle Samy keluar masuk di celah kangkangku.
Bila anakku melihat cairan putih di hujung zakar Uncle Samy dan meleleh keluar dari lurah farajku dan bertanya ingin tahu, aku menjawab bahawa Uncle Samy sedang memberi susu kepada adik kecil yang ada di dalam perutku. Aku tersenyum geli dengan penipuanku itu bila anakku hanya mengangguk tanda faham.
Aku raba-raba farajku yang makin panas. Aku belai kelentitku yang menbengkak. Ingatanku terhimbau kembali peristiwa pertama kali aku terlibat dengan Uncle Samy. Kejadian pertama kali itu bagaikan candu yang menjerat diriku. Aku jadi ketagih dan tidak berdaya menolak bila diminta oleh Uncle Samy. Aku bagaikan terpukau dan bersedia saja menadah farajku menerima kunjungan zakar hitam legam yang tak berkhatan.
Terbayang jelas di layar fikiranku permulaan peristiwa hitam itu. Suatu hari ketika suamiku bekerja out station, paip air di bilik mandi kami telah mengalami kebocoran. Aku terpaksa mengambil cuti kecemasan untuk membetulkan kerosakan tersebut. Aku telah menghantar anak-anaku ke pusat jagaan untuk memudahkan kerja-kerja membaik-pulih paip tersebut. Malangnya pagi itu tiada seorang plumber pun yang berjaya dihubungi, oleh itu aku meminta tolong Uncle Samy yang kebetulan berada di rumahnya untuk memperbaiki kerosakan tersebut.
Jiran kami yang baik ini tidak menolak permintaanku. Uncle Samy yang hanya berseluar pendek datang ke rumahku. Dia tidak keberatan untuk menolongku yang terdesak ketika itu. Oleh kerana kebocoran paip tersebut agak teruk aku turut sama membantu Uncle Samy membaikinya. Akibat kebodohanku baju dan kain batik yang aku pakai basah kuyup semuanya. Ketika itu barulah aku perasan aku tidak memakai coli dan bajuku yang berwarna putih dan nipis itu mendedahkan bentuk buah dadaku yang montok dan padat.
Sudah terlambat untukku menyalin bajuku yang basah kuyup, Uncle Samy yang berhampiran telah melihat permandangan tersebut. Mungkin sebab itulah juga agaknya ketika aku membantunya memegang batang paip tadi, Uncle Samy mengambil kesempatan dengan menggesel-gesel sikunya pada buah dadaku. Aku tak ambil kisah sangat tentang itu, janji paip yang bocor dapat dibaiki. Ketika aku mengadap berhadapan dengan Uncle Samy baru aku perasan seluar pendek Uncle Samy agak tertonjol ke depan. Apakah Uncle Samy bernafsu dengan tubuhku sehingga menyebabkan zakarnya menegang, ini cukup membahayakan diriku.
"Ida tolong pegang batang paip ni, uncle nak ketatkan bahagian atas tu," pinta Uncle Samy menamatkan lamunanku.
Tanpa banyak soal aku terus memegang batang paip tersebut dalam keadaan membelakangi Uncle Samy yang sedang berusaha mengetatkan dan memasang semula paip shower. Uncle Samy merapatkan badannya pada tubuhku sehingga aku dapat rasakan zakarnya yang menegang itu menekan-nekan alur punggungku. Sambil membetulkan paip tersebut Uncle Samy menujah-nujah batang zakarnya pada alur punggung menyebabkan aku kegelian dan terangsang nafsuku. Dalam hati mula mengesyaki Uncle Samy mahu menikmati tubuhku serta mahu melakukan hubungan seks denganku. Gementar juga hati ini memikirkan sekiranya perkara tersebut benar-benar berlaku. Bagaimana agaknya nanti Uncle Samy akan mengerjakan tubuhku ini.
"Aha sudah siap pun, mari kita test," kata Uncle Samy lalu membuka paip shower tersebut.
Air shower memancut deras seperti biasa, aku mengelak dari kebasahan menyebabkan aku terlanggar tubuh Uncle Samy yang masih sasa itu dan hampir terjatuh. Uncle Samy memelukku kemas untuk mengelakkan aku terjatuh sehingga aku dapat rasakan batang zakarnya yang tegang itu tepat menikam farajku yang masih ditutupi dengan kain yang kupakai. Aku cuba melepaskan diri dari pelukan Uncle Samy tetapi pelukan kemasnya menghalang aku berbuat demikian.
"Ida, uncle telah tolong Ida, kini giliran Ida pula tolong sama uncle," kata Uncle Samy yang masih memeluk tubuh ku seolah-olah sepasang kekasih yang bertahun lamanya tak bertemu.
Aku hanya mendiamkan diri sambil menutup buah dadaku agar tidak bersentuh terus dengan tubuh Uncle Samy, namun begitu aku tidak dapat menghalang batang zakarnya yang mengeras itu daripada menekan rapat farajku.
"Sudah 15 tahun uncle punya batang tidak menegang, bermacam ubat uncle sudah cuba, tapi ini hari dia boleh tegang bila tengok tubuh Ida, uncle merayu sama Ida bagilah peluang sama uncle untuk rasa Ida punya barang, sudah lama uncle teringin nak rasa puki melayu, sebelum ini memang uncle punya batang tak mahu tegang. Apa boleh buat, tapi ini hari dia boleh tegang depan Ida, entah bila pula nanti uncle dapat peluang macam ini, uncle sanggup bayar berapa Ida mahu, tapi bila uncle nak pakai Ida punya puki bagi lah," rayu Uncle Samy panjang lebar.
Dalam keadaan serba salah itu dan masih lagi dalam pelukan Uncle Samy tanpa aku sedari beliau membawa aku perlahan-lahan ke katilku lalu mendudukkan aku ditepi katil tersebut. Aku membiarkan sahaja Uncle Samy meramas-ramas lembut buah dadaku yang mula mengeras. Aku lupa bahawa di bahagian inilah kelemahanku. Nafsuku tiba-tiba membakar diriku. Tapi aku masih berusaha menolak.
"Uncle, saya tidak buat perkara macam ni, saya ni isteri orang dan saya tidak mahu menduakan suami saya," rayuku.
"Ala Ida ini rahsia kita berdua sahaja, uncle pun tak mahu merosakkan rumah tangga Ida, tapi uncle merayu sama Ida berilah peluang sekali sahaja pada uncle untuk rasa Ida punya puki, tolong la Ida sekali ini sahaja. Lepas ni uncle tak minta lagi, 15 tahun uncle berusaha untuk memulihkan dan menegangkan batang uncle tapi gagal. Tak tahu kenapa kali ini dia boleh tegang, memang uncle akan menyesal kalau tidak dapat menggunakan peluang ini, lagi-lagi dengan tubuh Ida yang memang uncle Idamkan selama ini," rayu Uncle Samy panjang lebar.
Uncle Samy masih terus meramas payudaraku. Ghairahku makin menyala. Dalam keadaan diriku yang masih buntu memikirkan perkara tersebut, Uncle Samy telah berjaya menanggalkan bajuku yang basah lencun dan mendedahkan buah dadaku yang montok serta bahagian atas tubuhku yang putih kuning itu. Aku memegang tangan Uncle Samy yang berusaha melonggarkan ikatan kain batik yang aku pakai. Tanpa berlengah lagi Uncle Samy menyambar puting susuku yang sudah mengeras sehinggakan tubuhku terbaring di katil. Uncle Samy menyonyot puting susuku sambil menjilat dan meramas keseluruhan buah dadaku. Aku mula kegelian kerana perlakuan tersebut tidak pernah dilakukan oleh suamiku. Kebiasaan suamiku hanya meramas-ramas tetek dan menggosok-gosok farajku sehingga berair, selepas itu dia terus menindih dan menyetubuhi diriku sehinggalah dia memancut air maninya kedalam farajku. Aku tak kisah sangat tentang hubungan seks kerana sudah menjadi tanggung jawabku untuk melayan suamiku yang penting asalkan dia puas.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Uncle Where stories live. Discover now