˙· 𐓏 | Umbridge a békaképű

22 2 0
                                    

– Annyira boldog vagyok, hogy újra itt vagyunk

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

– Annyira boldog vagyok, hogy újra itt vagyunk. – mondta a falatozó vörös hajú fiú.

– A sulinak örülsz vagy a kajának? – kérdezte a fiútól összevont szemöldökkel Hermione.

– Hagyjál már! – nyögte oda a lánynak a fiú, majd egy újabb falatot rakott a szájába. – Persze, hogy az iskolának. Emelett boldog vagyok, hogy Harryt végül nem rúgták ki.

– Mi? – nyelt félre egy falatot Anne. – Kirúgták? – nézett értetlenül az említettre a lány.

– Ja, majdnem. – bólintott a szemüveges. – Megmentettem Dudleyt két szabadon garázdálkodó dementor-tól. – Anne újra félrenyelte a szájában lévő hús darabot.

– Dementorok Little Whinging-ben? – kapott szájához Anne. – Várj, ezért akartak ki csapni? Mert megmentettél egy muglit? – döbben meg a Griffendéles lány. Mire Harry csak bólint.

Ezek után megpróbáltak csak a kajára koncentrálni, de nem jártak sikerrel, mivel Dumbledore beszédbe kezdett, mire rögtön fel kapták fejüket.

– Elsőnek is köszöntök, minden elsőst a Roxfortban. Legfontosabb szabályunk, hogy a Tiltott Rengeteg, ahogy már a nevéből is értetődő, tiltott terület. – az igazgató nagy levegőt vett, érződött, hogy nehéz témába fog belekezdeni. – A tavaly történtek miatt, pedig fokozott figyelemre hívok fel mindenkit. Mert az előző eset bármikor megtörténhet újra. Kérlek óvakodjatok, most pedig egyetek! – Dumbledore is helye felé indult ám egy vékonyka hang megállásra késztette.

– Ehem ehem. – hangzott fel a duruzsoló hang, mindenki az igazgató álltal figyelt boszorkány felé fordult.

– Ez kicsoda? – bökte oldalba barátját Ron. Hermione csak a fejét rázta, majd Harry-hez fordult, aki Ron kérdésére bólintással felelt.

– Ő is ott volt a minisztériumban, mikor a kirúgásomról volt szó. – kezdett bele Harry. – Caramell embere. Szerintem megfigyelőnek küldték ide. – súgta a fiú. A rózsaszín ruhás boszorkány hosszú monológba kezdett, béka szerű feje folyvást csak negédesen mosolygott. És mikor végre befejezte, egy kis dühvel vette tudomásul, hogy senki sem figyelt szavára. A négy jó barát össze nézett, majd vissza fordultak megkezdett falataikhoz és újra evésbe kezdtek.

– Amúgy Anne, hogy tetszik az új ház? – kérdezte Hermione a mellette sétáló lánytól.

– A főnix rendjének a lakása? – kérdezett vissza a boszorkány, mire Hermione bólintott. – Nagyon menő, mondjuk meglepődtem, amikor apa azt mondta költözünk. Az a baj, hogy így kevesebbet láthatom majd Malfoyékat.

– Mi rossz van abban? – lépett oda hozzájuk a Weasley fiú.

– Jajj Ron, fogd már be! – ütötte meg a fiút Hermione. – Ne is törőgy Ronnal. – fordult Anne-hoz. – Amúgy Harry? – nézett körbe a boszorkány, barátját keresve.

Black ( harry potter fanfiction )Место, где живут истории. Откройте их для себя