♡1.3

44 4 2
                                    

Yunus Emre : haklıydın.

Yunus Emre : senden sonra hayatıma kimseyi almadım.

Yunus Emre : nişanlanmam da sırf senin canını yakmak için oynadığım bir oyundu.

Yunus Emre : yıllar sonra çıkıp geldiğinde her şeyin bıraktığın gibi devam ettiğini görme istedim.

Yunus Emre : hayatımın sırf senden ibaret olduğunu sanma istedim.

Yunus Emre : bir bedel öde istedim.

Sedef : sen benim canımı yakabileceğini mi sanıyorsun?

Sedef : shshqjdjaixjskakssjjdjwksk

Sedef : kimsin olum sen?

Sedef : ne gibi bir işlevin var hayatımda da canımı yakacaksın sen?

Yunus Emre : uzlaşmak için yazdım, tartışmak için değil.

Sedef : iki türlü de yemekten sonra benimle irtibatı kesmeyecek miydin?

Sedef : ne diye yazıyorsun yine bana?

Yunus Emre : unutamıyorum.

Yunus Emre : uzak duramıyorum.

Yunus Emre : allah benim belamı verse de kurtulsam şu boktan histen ama olmuyor Sedef.

Yunus Emre : gittiğin andan beri geri dön diye yolunu gözledim her gün.

Yunus Emre : gelmez dediler gelecek dedim.

Yunus Emre : sevmiyor dediler seviyor dedim.

Yunus Emre : salak mısın bırak şu kızı artık dediler aşığım dedim.

Yunus Emre : sen herkesi haklı çıkardın bana karşı ama ben yine senden vazgeçemedim.

Yunus Emre : sana ağza alınmayacak laflar söyledim biliyorum ama bi anlık öfkeyle dedim hepsini.

Yunus Emre : ben 3 yıl her gün seninle uyuyup seninle uyandım Sedef.

Yunus Emre : senden sonra hayatım yerle bir oldu bırak da benim de biraz hata yapma payım olsun.

Sedef :

Sedef : bitti mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sedef : bitti mi?

Yunus Emre : bir şey demeyecek misin?

Sedef :

Sedef : dicem.

Sedef : bencilsin Yunus Emre.

Sedef : 3 yıl ben seni bırakıp gittiğim için kendi kendini doldurmuşsun ama hiç dönüp kendine sormamışsın bu kız neden bilmediği bir şehre basıp gitti diye.

Sedef : o kadar bencilsin ki sen istediğini söyleyebilir istediğini yapabilirsin ama bir başkasının en ufak bir hata payı bile olamaz.

Sedef : en az senin kadar benim de zor günlerim oldu yanımda bir el hissetmek istedim ama sen boktan gururun yüzünden bir kez bile beni arayıp sormadın, niye gittin demedin.

Sedef : ben gitmeden önce biz çoktan bitmiştik bunu sen de çok iyi biliyorsun.

Yunus Emre : her şeye rağmen seni seviyordum ama.

Sedef : senin sevgin zehirliydi Yunus, benimki de öyle.

Sedef : bir gün gülsek 5 gün ağlıyorduk biz seninle.

Sedef : kavga ettiğimiz anlar mutlu olduğumuz anlardan çok daha fazlaydı.

Yunus Emre : ben seninle her gün kavga etmeye bile razıydım.

Sedef : sevgi yetiyor mu sanıyorsun?

Sedef : insan anlaşılmak ister, saygı ister, ilgi ister, hoşgörü ister sevdiği adamdan.

Sedef : her genç kız gibi ben de istiyordum daha 19 yaşındaydım, ne bekliyordun ki?

Yunus Emre : vaktim yoktu Sedef.

Sedef : senin herkese vaktin vardı ama bir bana yoktu.

Sedef : karşılığını da almışsın zaten, büyümüşsün.

Sedef : bahsettiğim yaş olarak ya da olgunluk açısından büyümek değil.

Sedef : zengin olduğunu gösterip bana paragöz muamelesi yapacak kadar büyümüşsün.

Yunus Emre : özür dilerim, seni incitmek istemezdim.

Yunus Emre : ben sana hiçbir zaman böyle bir şeyi kondurmam Sedef, sen de çok iyi biliyorsun.

Yunus Emre : öğrenciyken bir simitle karnımızı doyurduğumuz günleri de bilirim en lüks yerlerde yemek yediğimiz zamanları da.

Yunus Emre : sen hep benim yanımdaydın.

Yunus Emre : sen bana yazmasan bile ben artık bu saçmalığa son verip sana yazacaktım.

Sedef : anlık bir duygu boşluğuydu sadece, başka yerlere çekme.

Sedef : nasıl ben senin gözünde bir ölüden farksızsam sen de benim gözümde eski bir tanıdıksın sadece, ötesi değil.

Yunus Emre : kendimi kandırmak için bu lafları kaç kez kendimden duyduğumu tahmin bile edemezsin.

Yunus Emre : nasıl ben seni 3 yıl silip atamadıysam sen de beni atamadın.

Sedef : o kadar emin olma.

Yunus Emre : bileğinde bizim bilekliğimiz vardı, galerinde de benim fotoğraflarımı hâlâ silmemiştin.

Sedef : ama artık yok?

Yunus Emre : sana o bilekliği yeniden takarım.

Yunus Emre : biz birbirimiz olmadan yapamıyoruz Sedef.

Sedef : birlikte de olamıyoruz ama.

Yunus Emre : bırakalım ona da zaman karar versin. | görüldü.

Seni Severdim | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin